سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شایسته است که دانش انسان بر گفتارش افزون و خردش بر زبانش چیره باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :12
کل بازدید :2153340
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/1
7:35 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

N2R Online Checker Plus نرم افزاری است برای فهمیدن Online,Offline,Invisible بودن آیدی های مختلف در یاهو مسنجر. و یکی از سریع ترین نرم افزارها در این کار به شمار می آید.

پس از دریافت نرم افزار آن را از حالت فشرده خارج کنید. فایل N2R_Online_Checker_Plus.exe را اجرا و نصب کنید. آیکون نرم افزار بر روی دسکتاپ  شما ظاهر می شود. توجه داشته باشید برای استفاده از این نرم افزار آیدی دومی برای خود در سایت یاهو بسازید و هیچ وقت از آیدی اصلی خود در چنین نرم افزار هایی استفاده نکنید. نرم افزار را اجرا کنید. مانند تصویر زیر نرم افزار اجرا می شود .

در بخش Login آیدی و پسوردی که جدیدا ساخته اید را وارد کنید و دکمه Login را بزنید. اگر در پایین صفحه نرم افزار Logged In ظاهر شد آیدی و پسورد را درست نوشته اید. بعد در بخش VicTim آیدی که می خواهید بفهمید که واقعا آفلاین است یا Invisible است وارد کنید و دکمه Check را بزنید اگر در پایین صفحه نوشته شد Online آیدی مورد نظر شما Invisible است و اگر نوشته شد Offline آیدی مورد نظر شما واقعا آفلاین است.

این نرم افزار یکی از کمیاب ترین نرم افزار هایی است که به حالت Silent یعنی بدون اینکه پیامی برای شخص مورد نظر بفرستد سه حالت Online,Offline,Invisible را تشخیص می دهد . پس همیشه در بخش Options گزینه Silent را انتخاب کنید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/25::: 6:13 ع
نظر()
  
  

مواره گرفتن آمار از کارکردی که شما با کامپیوتر داشته اید عمل جذابی بوده است! به همین دلیل شاید شما نیز دوست داشته باشید که بدانید به فرض در یک ماه اخیر ، از کدام یک از نرم افزارهایی که در درون ویندوز نصب کرده اید بیشتر استفاده کرده اید و از کدام کمترین استفاده را داشته اید. این موضوع میتواند علاوه بر جنبه اطلاع رسانی ، مفید نیز باشد. چرا که میتوانید برنامه های زائد نصب شده روی سیستم را نیز بنا بر میزان استفاده خود شناسایی کنید. این کار به وسیله خود ویندوز XP امکان پذیر است اما بسیاری از کاربران از این ویژگی جالب بی خبرند. هم اکنون قصد داریم به معرفی این ترفند جالب بپردازیم.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

امروزه در طراحی صفحات اینترنتی ، یکی از ویژگی های اصلی استفاده از تصاویر است که برای زیبایی و فرم دادن به صفحه استفاده میشود. طبعأ حجم این تصاویر نیز متغیر است و صد البته حجم بیشتری را دارا میباشند. تصاویر نیز به دو دسته ساکن و متحرک تقسیم میشوند. تصاویر ساکن که بسیار نیز مشاهده میکنید حجم کمتری را نسبتأ به تصاویر متحرک یا همان انیمشن های GIF دارا هستند. این تصاویر که بیشتر برای ساخت بنرهای تبلیغاتی استفاده میشود در اکثرأ سایت های اینترنتی همانند کمیاب آنلاین نیز موجوداند. با سرعت پایینی که اینترنت ما نیز دارا میباشد طبعأ هر چقدر از زیبایی ها کاسته شود ممکن است به نفع بازدیدکننده باشد! در این ترفند قصد داریم نحوه غیرفعال نمودن نمایش تصویرهای متحرک GIF را در دو مرورگر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس ، مطرح کنیم.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

ممکن است این مسئله برای شما نیز پیش آمده باشد که دوست داشته باشید سیستم خود را به حالتی تنظیم کنید که به فرض پس از یک ساعت به شکل اتوماتیک خاموش شود. برای این کار راه های مختلفی همانند استفاده از نرم افزارهای متفرقه وجود دارد ، اما ویندوز XP نیز امکان این کار را به شکلی مخفی داراست! بدین شکل که با یک عمل ساده میتوان تایمری را ظاهر کرد که بسته به زمان دلخواه شما سیستم را خاموش خواهد کرد. در این ترفند قصد داریم به معرفی این ترفند که بسیاری از آن بی خبرند بپردازیم.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازی پیامگیر ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/22::: 1:56 ع
نظر()
  
  
   1   2   3      >