سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشها چهار گونه اند : دانش فقه برای دین، دانش پزشکی برای تن، دانشنحو برای زبان و ستاره شناسی برای شناخت زمان . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :4
کل بازدید :2152803
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/1/9
8:10 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

در بین کاربران کامپیوتر انتقال اطلاعات یک امر مهم است که ساده ترین وسیله آن سی دی و دی وی دی میباشد که هم اکنون در بین تمامی کاربران جا افتاده است !! در این میان نوع و روش های رایت CD از اهمیت بالایی برخوردار است که هر آنچه که رایت با کیفیت و حرفه ای تر باشد نشانه این است که شما برای رایت خود وقت گذاشته اید . برنامه های گوناگونی وجود دارد که هر کدام نیز بهترین کیفیت ر ا برای شما به ارمغان می آورد ولی از دیرباز تا کنون برنامه معروف Nero  با شما بوده است و روز به روز به امکانات آن اضافه شده است تا هم اکنون که آخرین نسخه این نرم افزار با عنوان Nero 8 Ultra Edition در پیش روی شماست و شما میتوانید DVD / CD های خود را به صورت حرفه ای با آن رایت کنید و کیفیت رایت خود را به گونه ای چشم گیر بالا ببرید !!
نرم افزاری است :
سریع ،
حرفه ای و معروف در زمینه ی Wirte انواع لوح فشرده می باشد از جمله : Data CD ، VCD  SVCD ، DVD و ... ، که اکنون در تمام PC ها که حتی Writer هم ندارند موجود است .
Company Nero  این نرم افزار رو همیشه به دو صورت عرضه کرده است :
- Classic : ساده و مورد استفاده برای کاربران حرفه ای - Pro .
-
Express : سریع و مورد استفاده برای کاربران تازه کار .
 لازم به ذکر است که این فقط یک نوع Swich کردن است و مانند آن می باشد که Skin
نرم افزار رو عوض کرده اید ولی نرم افزار همان است.
 جالب آن است که این قابلیت از نسخه های ( Versions ) ابتدایی این
نرم افزار وجود داشته و این نشان دهنده ی آن است که رضایت کاربر برای آن ها از همان ابتدا مورد اهمیت بوده  .
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


elby CloneDVD نرم افزاری برای کپی کردن فیلم های DVD بدون کاهش کیفیت آنها. به وسیله این نرم افزار می توانید مشخص کنید که فقط قسمت اصلی فیلم کپی شود و یا کل DVD . این نرم افزار به وسیله تکنولوژی transcoding توانایی فشرده سازی فیلم های DVD را با کمترین افت کیفیت دارا می باشد. به طوری که می توانید از روی فیلم DVD زبان و صدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و این نرم افزار فیلم را به اندازه حجمی که مشخص کرده اید فشرده کند.
ابن
نرم افزار دارای یک نوار دستیار می باشد که مرحله به مرحله کاربران را در مورد تنظیمات مختلف راهنمایی می کند. به وسیله قابلیت نمایش ویدئویی نرم افزار همچنین می توانید مشخص کنید که کدام قسمت ها و Chapter ها در DVD قرار بگیرند.
همچینن دارای نوار کیفیت می باشد که قابلیت نمایش کیفیت کنونی فیلم و تغییر کیفیت فیلم ها را دارا می باشد . 
قابلیت های
نرم افزار :
- توانایی کپی کردن قسمت اصلی فیلم و دیگر قسمت های
DVD (مانند منو و ... ) به طور کامل و یا جداگانه بر روی DVD و یا هارد دیسک.
-  آپدیت تکنولوژی transcoder برای بالا بردن بیشتر
کیفیت فیلم های فشرده شده.
- سرعت بسیار بالای
نرم افزار. بی نیاز از ASPI driver .
- توانایی مشخص کردن حجم نهایی فایل های خروجی.
-  توانایی برش زائده ها و چند قسمت کردن
Chapter ها.
-  توانایی نمای جزئیاتی در مورد Bitrate و frame فیلم در هنگام اجرای عملیات.
- توانایی
رایت کردن بر روی DVD-R/RW and DVD+R/RW .
- دارای ظاهری ساده و کاربرپسند.
و ... .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : آسان دانلود | گیگارایانه

آپدیت شد ؛
جدیدترین روایت یکی از چند
نرم‌افزار مشهور برای کپی‌کردن و نوشتن یا به اصطلاح حک کردن بر روی سی‌دی و دی‌وی‌دی‌ها که البته توانایی نوشتن فایل‌هایی با فرمت ایزو را هم دارد.  ویژگی جالب آن ایجاد یک درایو مجازی سی‌دی یا دی‌وی‌دی است. همان‌طور که می‌دانید برخی ‌برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌ها برای اجرا نیاز دارند که سی‌دی آن‌ها داخل درایو ‌سی‌دی یا دی‌وی‌دی باشد. ولی با نصب این‌ نرم‌افزار دیگر این کار لازم نیست. چون این برنامه یک عکس‌برگردان از سی‌دی یا دی‌وی‌دی مربوطه می‌گیرد و تحت همان نام در یک درایو مجازی قرار می‌دهد. به این ترتیب برای اجرای بازی یا برنامه نیازی به اصل سی‌دی یا دی‌وی‌دی نیست و در عوض عکس‌برگردان آن از درایو مجازی اجرا می‌‌‌‌‌شود.
جالب‌تر آن که اگر درایو دی‌وی‌دی ندارید می‌توانید فیلم‌های دی‌وی‌دی را هم که احیانا
دانلود کرده‌اید به کمک همین درایو مجازی مشاهده کنید! این هم جزو برنامه های قوی و پر کاربرد برای رایت و تکثیر انواع و اقسام CD و DVD است. حتی شما می توانید با این برنامه درایو مجازی بسازید و بازی ها و برنامه هایی که نیاز به CD دارند رو گول بزنید و از روی یه image اجرا کنید! این برنامه از انواع image ها پشتیبانی می کند! MDS, CCD, BIN, CUE, ISO, CDI, BWT, BWI, BWS, BWA و . . .این برنامه قادر به ساخت 31 درایو مجازیه،تا کاربر بتواند CD ها یا DVD هاشو بدون قرار دادن در درایو اجرا کند

آموزش کارکردن با نرم افزار :
 اول از همه برنامه رو اجرا میکنیم.محیط برنامه ، در عین سادگی بسیار جذاب است و تقریبا برای هر کاری دکمه مجزایی
طراحی شده.برای انجام کاهای مختلف از قبیل کپی یه CD یا گرفتن یه ایمیج باید از منوی main استفاده کنیم.سعی میکنم تک تک اونها رو توضیح بدهم.اولین گزینه Image Making Wizard است.از این قسمت برای ساخت یک ایمیج از یک CD ، استفاده می شود.برای این کار وارد این قسمت می شویم واز قسمت CD/DVD Device درایوی رو که CD درون آن است رو انتخاب میکنیم.بعد از چند ثانیه اطلاعات اون سی دی در قسمت های مربوطه مشخص می شود. برای گرفتن یک image از این CD باید سرعت خواندن اطلاعات رو مشخص کنیم.برای اینکار از قسمت read Speed سرعت رومشخص می کنیم.درون همان صفحه یک سری تنظیمات هم است که در حالت عادی نباید تغییری توش بدین.در پایین همان صفحه هم باید نوع CD رو مشخص کنیم.برای این کار از قسمت Datatype نوع CD رو مشخص میکنیم.توجه داشته باشید که هر کدام از آن گزینه ها برای کار مخصوص به خودشان طراحی شدن و انتخاب اونها باعث عوض شدن تنظیمات قسمت قبل می شود.مثلا برای ساخت ایمیج از یه VCD خط دار باید گزینه Video CD whit bad sectors و برای یه CD قفل دار، باید بسته به نوع قفل گزینه مورد نظر رو انتخاب کنید.
در مرحله بعد باید محلی رو برای ذخیره کردن فایل ایمیج  تعیین کنید.از قسمت image name نامی رو برای فایل خودتان وارد کنید.از قسمت i
mage format هم می توانید نوع فایل رو مشخص کنید .( این برنامه علاوه بر ساختن فایل های mds می تواند ccd , cue هم بسازه ).با کلیک بر روی گزینه start عملیات ساخت ایمیج شروع می شود. این عملیات ممکن است چند دقیقه طول بکشد.درصد انجام این عملیات هم بصورت گرافیکی و عددی نشان داده می شود. بعد از اینکه کار ساخت ایمیج تمام شد،CD از درایو خارج می شود . حالا ایمیج شما ساخته شده و شما می توانید با آن هر کاری که خواستید بکنید!
حالا در پنجره اصلی این برنامه یه
آیکن مخصوص این ایمیج ساخته می شود.شما می توانید این ایمیج رو، رو یه CD خام رایت کنید یا اون رو بفرستید به درایو مجازی و از آن استفاده کنید ( درایو مجازی در مرحله نصب برنامه ایجاد می شود . یه آیکن هم به my computer شما اضافه می شود که همان درایو مجازیه)
برای وارد کردن این ایمیج به برنامه، رو آیکن آن راست کلیک کنید و از گزینه mount on device ، درایو مجازی رو انتخاب کنید. با این کار ، ایمیج ساخته شده به درایو مجازی میرود. حالا می توانید بروید به mycomputer و مثل یه CD واقعی از آن استفاده کنید.
حالا فرض کنید می خواهید این ایمیج رو روی یک CD هم رایت کنید.اصولا کار کردن با این برنامه راحت است و مراحل هم مثل دفعه قبل است.برای رایت یک ایمیج روی یک CD ، از منوی سمت چپ گزینه image burning wizard رو انتخاب می کنیم ( اگه آیکن آن تو برنامه باشد میشود روش راست کلیک کرد وگزینه image burning wizard رو انتخاب کرد).
در صفحه اول ویزارد، آدرس فایل ایمج مربوطه را وارد کنید.اگه گزینه delete image file after recording رو در پایین آن کادر انتخاب کنید، بعد از عملیات رایت ، فایل ایمیج پاک خواهد شد.در مرحله بعد ، ابتدا رایتر خود را مشخص کنید.سرعت رایت رو هم می توانید همان جا انتخاب کنید ( این سرعت بستگی به نوع
رایتر و CD مورد استفاده شما داره ). بعد از این کار از قسمت write method گزینه dao/sao رو انتخال کنید.تعداد کپی مورد نظر رو هم می توانید از قسمت number of copies مشخص کنید.گزینه enable buffer underrun Technology رو هم انتخاب کنید .( این گزینه از سوختن CD شما تا حد زیادی جلوگیری میکند)
یه گزینه دیگه هم آن جا است که شاید یکم گمراه کننده باشد.( منو یاد سوالات کنکور میندازه )
اگه do not close rhe last sessinon of current disc رو انتخاب کنید ، انتهای CD شما بسته نمیشود و میتوانید در مراحل بعدی  دوباره در فضای باقیمانده اطلاعات رایت کنید.چنانچه دارین یه VCD یا ACD رایت میکنید ( CD هایی که قراره تو مثلا یه ویدئو سی دی پخش بشود ) اون گزینه رو تیک نزنید!
حالا با کلیک بر روی گزینه start عملیات رایت این CD شروع میشود.
این برنامه امکانات دیگه ای هم داره.مثل رایت مستقیم یه CD رو یه CD دیگه که اصول اون هم شبیه موارد توضیح داده شده هست.حتی می توانید از قسمت Erase Wizard یه CD/rw رو فرمت کنید.قسمت option این برنامه هم مطابق سیستم شما تنظیم شده ونیاز به تغییر خاصی نداره
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/12::: 3:9 ع
نظر()
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

نرم افزاری همه کاره برای تهیه نسخه پشتیبان، کپی، تبدیل و رایت کردن دیسک های DVD . به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و ... خواهید بود .
DVDFab Platinum یکی از
آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود.
این برنامه همه نیازهای شما را برای یک برنامه
قدرتمند DVD دارد .این برنامه برای شما بک آپ می گیرد تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید . این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، می باشد .یعنی DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد .از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و ... را نام برد . شما فقط کافی است DVD فیلم را در درایو قرار داده و یک DVD خام را در رایتر خود بگذارید .کپی با بهترین کیفیت انجام می شود .شما با این برنامه بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی خواهید داشت .
منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عینا در دیسک جدید کپی خواهد شد .
باید عرض کنم که این برنامه یکی از پر مصرفترین و پر کاربر ترین
نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD  می باشد .
با استفاده از این برنامه حتی می توانید ، به جای یک کپی ، همزان روی چند DVD  رایتر
کپی کنید .مانند تکثیر های حرفه ای .
اما مشخصات فنی از زبان سازنده :
 سیستم کپی  DVD To DVD :
 - قابلیت تکثیر 1 به 5 در رایانه . با انواع دیسک های بزرگ ، مینی dvd و ...
 - دیسک کامل ،  رایت کامل هر نوع dvd ،
فیلم ، تصویر ، و... با قابلیت همه منو ها و ترلر ها .
 - کپی دی وی دی شما با یک کلیک . 
 -  سینمای نیرومند ، کپی درست فیلم ها و ... با صدای اصلی و ویژه وی . 
 -  جدا کننده دیسک ، کپی یک DVD 9 گیگا بایتی یا همان دیسک دوبل به 2 تا DVD 4.5 گیگا بایتی یا همان DVD های معمولی که در بازار ایران هست و همه استفاده می کنیم .با نهایت کیفیت ، بدون افت هر گونه کیفیت فیلم یا صدا .منو ها اروژینال هم که در دیسک مادر بود ، بدون دستبرد ، کپی می شوند . 
 -  سفارشی کردن ، ساخت انواع DVD با سلیقه وعلاقه شخصی شما .
تیتر دلخواه ، خصوصیات تجاری  محصول ، گزینش صدای ویژه و زیر نویس  .
شما می توایند بدون دستکاری در منوها و ... دیسک مورد نظر ، تغییرات و سلیقه خود را اعمال کنید . 
 -  کپی ، شما می توایند دیسک به دیسک ، DVD خود را کپی کنید .بیت به بیت بدون هر گونه افت ، 100% با دیسک مادر برابری خواهد کرد . 
 -  سرعت عمل ، خیلی سریع دیسک شما کپی شده ، تحویل دارده می شود .برنامه حدود 10 الی 20 دقیقه یک دیسک را کپی کرده تحویل می دهد. 
 -  سازگاری با دیسک ها ، برنامه قالیت رایت روی هر نوع دیسک DVD خام را دارد .
DVD+R/RW, DVD-R/RW, DVD+R DL, DVD-R DL
آخرین تغییرات صورت گرفته در این نسخه :
- کاهش مدت زمان باز کردن
DVD های فیلم تا 50 درصد.
-  برطرف کردن خطای
نرم افزار در هنگام انتخاب زیرنویس "sub/idx" در بخش DVD to Mobile .
- برطرف کردن خطا در هنگام ایجاد فایل های dgp برای Nintendo DS .

سیستم DVD TO Mobile   (دستگاه های قابل حمل ):
کپی ،  برنامه می تواند dvd شما را روی انواع ipod و psp (پلی استیشن پرتابل) و ژنریک و ... کپی کند .
Generic: Convert DVD title to PC MPEG-4/DivX/XVID/H.264 AVI/MP4 file.
iPod: Convert DVD title to Apple iPod MPEG-4/H.264 MP4 file.
PSP: Convert DVD title to Sony PSP MPEG-4/H.264 MP4 file.
سیستم استفاده :
1 - حذف انواع قفل و محافظ کپی ، حذف  محافظ ضد ریپ like CSS, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, FluxDVD, CORE X2, etc
2 - همیشه برنامه برای شکستن قفل ها بروز رسانی می شود تا قفل ها و متود های محافظتی را بتواند بشکند .(بروز رسانی دائمی ) .
3 -  سیستم پشتیبان گیری از دیسک های خراب و خش دار و بازیابی اطلاعات روی dvd .
4 - سیستم بروز رسانی برای رایت انواع دیسک خام .
5 - سیستم بروز رسانی برای شناختن سیستم های قابل حمل جدید تر .
6 - بروزرسانی برای همیشه ، رایگان می باشد .
7 - پشتیبانی از نرم افزار برای همیشه .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/12::: 2:55 ع
نظر()
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


این روزها با فراگیر شدن حافظه های جانبی برای ذخیره اطلاعات امری بسیار مهم شده است که یکی از قدرتمند ترین این برنامه ها برنامه DVD-Cloner IV 4.20 Build 917 میباشد که کاربران کامپیوتر میتوانند از این برنامه استفاده کنند . اما رایت کردن آنها امری بسیار مهم است . شما اگر میخواهید از دی.وی.دی های خود کپی بگیرید بسیار بهتر است که از برنامه پر قدرت DVD-Cloner IV 4.10 که سرعت و کیفیت را در یک جا و با هم در اختیارتان میگزارد  استفاده کنید دی.وی.دی را در  DVD-Rom خود گذاشته و با یک کلید یک کپی از آن بگیرید .
امکانات نرم افزار DVD-Cloner IV 4.20 Build 917 عبارتند از ؛
- رایت DVD با سرعت و کیفیت بالا
- پشتیبانی از uilt-in CSS/DVD Ripper
- هماهنگ با برنامه های دیگر رایت DVD از جمله : DVD43 or AnyDVD
- رایت DVD های اورجینال از روی DVD
- ساخت نسخه پشتیبان از DVD ها
- پشتیبانی از لایر DVD-9
- رایت VCD or SVCD بر روی DVD
- رایت و یا ایجاد منو ها
- رایت DVD با سرعت و کیفیت بالا (4.7GB- can be burned in 1 hour)
- امکان مشخص کردن DVD های مورد علاقه برای رایت آسان تر
- رایت DVD ها از روی هارد دیسک شما
- ساخت صفحه warning screen  برای DVD های حامی قانون کپی رایت
- و . . .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
   1   2      >