سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قریش پرسیدند ، فرمود : ] اما خاندان مخزوم : گل خوشبوى قریش‏اند ، دوست داریم با مردانشان سخن گفتن ، و زنانشان را به زنى گرفتن . امّا خاندان عبد شمس : در رأى دور اندیش‏ترند و در حمایت مال و فرزند نیرومندتر . لیکن ما در آنچه به دست داریم بخشنده‏تریم ، و هنگام مرگ در دادن جان جوانمردتر ، و آنان بیشتر به شمارند و فریبکارتر و زشت کردار ، و ما گشاده زبان‏تر و خیرخواه‏تر و خوبتر به دیدار . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :12
کل بازدید :2153343
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/1
2:25 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

دیکشنری قدرتمند، کم حجم و معروف Babylon Pro 7.0.0.13www.parsi-soft.com
Babylon
نام قدرتمندترین و محبوبترین نرم افزار دیکشنری هوشمند و آنلاین حال حاضر دنیای کامپیوتر است که با گستردگی فراوان دیکشنری ها و فرهنگ های لغاتش که از مرز 1300 دیکشنری به 75 زبان زنده دنیا نیز فراتر رفته , به محبوبیت بسیار فراوانی دست یافته است . این ابزار برای شما امکان ترجمه ی سریع تمامی متون , Email ها , صفخات وب , پیامهای و .... را تنها با یک کلیک موس فراهم می کند‌! بلی تنها با یک کلیک کوچک بر روی کلمه ی مورد نظر شما فورا تمامی ترجمه های مربوطه به لغت حاصل را در دیکشری های موجود در Babylon مشاهده می کنید .
قابلیت های اصلی دیکشنری در یک نگاه:
-
سرعت بالای برنامه
- توانایی ترجمه متن در 17 زبان مختلف
- توانایی مشاهده نتایج در بین مقالات اینترنتی
- توانایی ترجمه در بیش از 75 زبان مختلف
- قابلیت تبدیل واحد پول، اندازه های مختلف و زمان
- ابزار نوشتن برای زبان انگلیسی
- قابلیت حدس زدن کلمات
و...
نسخه ی 7 از این نرم افزار قدرتمند چند روزیست که از سوی شرکت Babylon Ltd عرضه شده است که امروز قصد معرفی تمامی ویژگی های این نسخه ی جدید از ابزار قدرتمند شرکت Babylon را داریم .
- Single Click activation : سرعت بالای عکس العمل و اجرای عملیات نرم افزار به صورت فوق العاده ای بالاست با تنها با یک کلیک بر روی کلمه ی مورد نظر در هر یک از محیطwww.parsi-soft.com های متنی رایج در ویندوز , صفحه ی ترجمه ی این نرم افزار به سرعت باز شده و معنی لغت مورد نظر را در دیکشنری های مختلف به شما می دهد .
مترجم متن Babylon ! : این بخش از نرم افزار Babylon قادر به ترجمه ی متون به 17 زبان زنده ی دنیاست ! بلی این ویژگی جدید دیکشنری ترجمه ی متون را برای شما بسیار ساده می کند تنها کافیست که بر روی
یک کلمه از جمله ی مورد نظر کلیک کنید تا Babylon به صورت هوشمند کل جمله را تشخیص داده و برای شما به زبان مورد نظر ترجمه کنید . بنابراین نیازی به انجام عملیا اضافی Copy/Paste نیست . البته از آنجا که هیچ گاه ابزارهای مترجم متن ترجمه ی 100% دقیقی را در مقایسه با ترجمه ی انسانی ارائه نمی دهند , این ابزار جدید تنها به شما کمک بسیاری می کند تا با متن مورد نظر از زبانی که تا حد بالایی آشنایی پیدا کنید .
- مشاهده ی نتایج در مطرح ترین مراجع ترجمه و اطلس دنیا : این نرم افزار به شما امکان آن را می دهد تا دیکشنری ها و اطلس های قدرتمند و مطرح دنیا مانند English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean, Turkish, Arabic, Farsi, Polish and Ukrainian را به راحتی در سیستم خود داشته باشید و با یک کلیک به این منابع گرانبها دست یابید .
البته Babylon این گنجینه ی گرانبها را در ازای دریافت مبلغی در اختیار کاربران خود قرار می دهد ولی این دیکشنری ها و اطلسهای مرجع نیز از قاعده ی رعایت نشدن حق کپی رایت مستثنا نخواهند بود !
- Wikipedia content : این ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد تا با یک کلیک نتایج جستجوی خود را در اطلس بزرگ و چند رسانه ای قدرتمند Wikipedia به 13 زبان زنده ی دنیا و در میان بیش از 2.2 میلیون مقاله مشاهده نمایند !
Translation in 75 languages - ترجمه ی لغات از 75 زبان زنده ی دنیا به یکدیگر !
دیتابیس حال حاضر وب سایت Babylon دارای بیش از 1300 لغت نامه ی کوچک و بزرگwww.parsi-soft.com از 75 زبان زنده ی دنیاست که به طور مداوم بر تعدادشان نیز افزوده خواهد شد . دارای 25 دیکشنری حرفه ای 13 زبان رایج دنیا که توسط تیم اختصاصی زبانشناسی Babylon تهیه شده اند می باشد . زبانهای English, French, German, Spanish, Italian,Persian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean و Swedish .
برای دسترسی به دیتابیس قدرتمند دیکشنری های وب سایت Babylon به
این صفحه مراجعه کنید .
- Unit Conversions - تبدیل تمامی واحد ها به یکدیگر :
نسخه ی 7 از این مترجم قدرتمند نیز ویژگی مفید تبدیل واحد های خود را حفظ کرده است و قادر به تبدیل هر واحد ط
ولی و وزنی و .... به یکدیگر است . با خبر بودن از آخرین تغییرات دنیای ارز و تبدیل واحد پول کشورهای مختلف جهان به یکدیگر نیز از ویژگی های خوب این بخش از نرم افزار است .
- Writing Tools for English : همانطور که نسخه های پیشین Babylon دارای ویژگی مشهور به Correct بودند , نسخه ی جدید این نرم افزار نیز دوباره از این ویژگی سود می برد و لغت مشابه اشتباه تایپ شده ی شما را به صورت هوشمند به شما نشان می دهد .
- Spelling Alternatives : ویژگی تلفظی Babylon که قادر به خواندن لعات برای آشنایی هر چه بهتر کاربر با تلفظ صحیح است .

قیمت: $79.00
سایت سازنده: www.babylon.com
نرم افزار اصلی:
حجم 4.73 MB

لینک دانلود - Diinoweb
لینک دانلود - Opera
لینک دانلود - Rapidshare
 پسورد: www.parsi-soft.com
قابلیت تلفظ لغات:
با صدای زن

با صدای مرد
لغتنامه ها:
لغتنامه پیشرفته انگلیسی به فارسی با توضیحات اضافه و کلمات مشابه
لغتنامه انگلیسی به فارسی برای ویندوزهای لاتین
لغتنامه انگلیسی به فارسی برای ویندوزهای فارسی
لغتنامه فارسی به انگلیسی
لغتنامه انگلیسی به فارسی لغات صنعتی
دانلود تمام لغت نامه های فارسی
دائره المعارف ها:
دیکشنری Oxford Dictionary and Thesaurus
دائره المعارف Britannica Concise Encyclopedia
دیکشنری Merriam Webster Dictionary and Thesaurus
دیکشنری Larousse Chambers dictionary, French-English-French 
دانلود تمام لغت نامه ها و دائره المعارف های تخصصی


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/25::: 6:19 ع
نظر()