سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد، ژرفای حکمت و با حکمت، ژرفای خرد بیرون آورده می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :6
کل بازدید :2153326
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/1/31
3:35 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود Bing Desktop v1.0.45.0 Beta - نرم افزار تغییر پس زمینه دسکتاپ در ویندوز سون

Bing Desktop نرم افزاری جالب و مفید برای افرادیست که خواهان تنوع بیشتر در صفحه نمایش کامپیوتر خود می باشند. این نرم افزار توسط مایکروسافت ارائه شده است تا به طور روزانه و خودکار پس زمینه دسکتاپ ویندوز 7 شما را با یکی از تصاویر شگفت انگیز موتور جستجوگر بینگ تغییر می دهد. علاوه بر این Bing Desktop امکانی را برای شما فراهم می کند تا بدون نیاز به بازکردن مرورگر و تنها با استفاده از نواری که نرم افزار در اختیار شما قرار داده است قادر به جستجو در بینگ (bing) خواهید بود. در هنگام کار با Bing Desktop نوار جستجوی بینگ در دسکتاپ ویندوز شما به صورت مخفی (محو) وجود دارد و وقتی شما با موس به بالای تصویر بروید نمایش داده می شود که برای این منظور می توانید از کلید میانبر Windows + H نیز استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bing Desktop:
- تغییر تصویر پس زمینه بطور خودکار
- استفده از امکان جستجو در بینگ (bing)
- استفاده از کلید میانبر
- و ...

Bing Desktop provides an automatic update of the Windows Desktop Background image to the Bing home page image each day. In addition, Bing Desktop offers an easily accessible yet unobstrusive search box to streamline searching without opening the browser.
Note: By clicking Download you agree to the Microsoft Service Agreement and Privacy Statement . You"ll get future updates to Bing Desktop and other Microsoft products from Microsoft Update. This software may also download and install some updates automatically.

مشخصات

شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل: 1.4 مگابایت
تاریخ انتشار: 12:00 - 91/1/20
امتیاز:

لینک های دانلود

راهنمای دانلود گزارش خرابی

دانلود - 1.4 مگابایت | لینک کمکی

رمز فایل

www.p30download.com

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
91/1/22::: 8:5 ع
نظر()