سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما وخداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :26
بازدید دیروز :17
کل بازدید :2152833
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/1/10
4:49 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود Cardboard Castle - بازی قلعه مقوایی

ماجرای بازی Cardboard Castle درباره شوالیه ای بی باک است که در دنیای مقوایی بازی بیرون از قصر زندگی می کند و حالا می خواهد با کمک شما دوباره به قصر خود باز گردد. تمام محیط این بازی بسیار فانتزی و زیبا و به صورت مقوایی دو بعدی طراحی شده است. شما در این بازی به جستجوی یتیمان وحشت زده، دختران بی بضاعت، نجات مردم از چنگال غول ها و در نتیجه تلاش برای آزادی شاهزاده خانم در قلعه ی کاغذی خواهید پرداخت. در طول مسیر این بازی خطرات بسیار باور نکردنی مانند موجودات مخوف، آتش وحشتناک جهنم و گودال های تاریک و تله های متفاوتی وجود دارد و شما با پوشیدن زره های مورد علاقه خود می توانید یک بازی فکری و ماجرایی جذاب را به پایان برسانید. در واقع این بازی به گونه ای است که مثلاً در مدت 30 ثانیه باید به سرعت از فکر خود استفاده کنید و موانع مختلف را با کارهایی از قبیل سوزاندن چوب ها گرفته تا قطع کردن درختان و ... از سر راه شوالیه بردارید.

ویژگی های بازی Cardboard Castle:
- بازی به جای شوالیه شجاع
- مقابله با هیولاهای وحشتناک
- مراحل متعدد
- محیط گرافیکی منحصر به فرد
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود L.A. Noire - بازی در تعقیب مافیا

L.A. Noire عنوان فوق العاده بزرگ و گسترده ایست و می تواند به یکی از پرفروش ترین بازی ها در سطح جهان تبدیل شود. L.A. Noire در واقع یک بازی Adventure می باشد که در کنار آن امکان آزادی عمل در یک محیط وسیع را نیز به گیمر می دهد و مایه هایی از یک بازی اکشن را هم با خود به همراه خواهد داشت. وقایع این بازی در دهه ی 40 میلادی و در شهر Los Angeles رخ می دهد و گیمر را درگیر اتفاقات مرموز و جنایات و معماهای مختلفی می کند. در ابتدای بازی شما در نقش یک پلیس ضربت خواهید بود با پیشرفت در بازی شما در بخش جنایی استخدام شده و مسئول حل پرونده های جنایی می شوید. به گفته سازندگان بازی تمرکز زیادی رو این بخش شده که شما باید دقت زیادی در صحنه های جرم داشته باشید تا هر وسیله ای در صحنه جرم بتواند به شما در حل پرونده کمک کند نکته جالب این است که اگر شما از یک صحنه بگذرید دیگر نمی توانید آیتم های اساسی در آن صحنه ی قبلی را پیدا کنید. وقتی شما از یک نفر مصاحبه می گیرید، باید به حالت چهره ی او نگاه کنید و دروغ گفتن او را حدس بزنید. شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها می توانید کاملاً مضنون را به وسیله عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید. همچنین می توانید حرف های مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست آمده رد یا تکذیب کنید.

 

 

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Mozilla Thunderbird v10.0.1 - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل

Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق"
نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird:
- دارای رابط گرافیکی ساده و قدرتمند
- شناسایی خودکار دیگر برنامه‌های میل‌کلاینت نصب شده در سیستم و قابلیت Import و انتقال کامل، دفترچه آدرس و نامه‌های الکترونیکی کاربر به برنامه
- پشتیبانی از‌RSS و‌ Newsgroup با استفاده از RSS این برنامه می تواند تازه‌های هر سایت مانند اخبار یا آخرین نوشته های ارسال شده را بدون جستجوی تک تک در هر سایت مرور کنید. زبان RSS برای کسانی که روزانه مطالب جدید چندین وب سایت را دنبال می‌کنند و زمان زیادی را باید صرف مرور تازه‌های هر سایت نمایند بسیار مناسب است.
- قابلیت ایجاد ابزار حساب برای گروه های خبری
- قابلیت شناسایی و مبارزه با ‌‌JunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها ایمیل های تبلیفاتی ناخواسته
‌- پشتیبانی از پروتکل‌های ‌SSL و‌ PGP
- پشتیبانی از امکاناتی همچون امضای‌ دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها
- قابلیت غیر فعال نمودن اجرای  کدهای جاوا‌اسکریپ و تصاویر مشکوک موجود در متن نامه ها
- پشتیبانی کامل از یونیکد UTF 8 و زبان فارسی، چنانچه ویندوز شما فارسی باشد و یا فونت‌های فارسی در آن نصب شده باشد،Thunderbird قادر به نمایش نامه ها و متون فارسی می باشد!
- دارای اکستنشن ها و پلاگین های مفید و کاربردی ( به عنوان مثال ‌Bidi UI یک  اکستنشن است که پس از نصب, مشکل کاربران فارسی در تایپ نامه های فارسی راست به چپ را برطرف می سازد)
- دارای ابزارهای متنوع و کاربردی جهت دسته‌بندی و متمایز ساختن ایمیل‌های مورد نظر با استفاده از برچسب ها
- قابلیت سوییچ نمودن سریع بین حساب های کاربری مختلف در برنامه
- قابلیت فیلتر نمودن نامه ها با توجه به تاریخ دریافت یا ارسال، نام فرستنده، موضوع و ...
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Stellar Phoenix Access Recovery v4.1 - نرم افزار بازیابی و ترمیم فایل های بانک اطلاعاتی اکسس

Stellar Phoenix Access Recovery یک نرم افزار ایمن و مطمئن و با استفاده کاملاً آسان است که به همراه یک محیط گرافیکی کاربر پسند طراحی شده است تا شما به راحتی قادر به بازگردانی و احیای مجدد فایل های آسیب دیده پایگاه داده های Access (دارای پسوند MDB) باشید. Phoenix Access Recovery می تواند اکثر فایل های آسیب دیده پایگاه داده های اکسس را بازیابی نموده و نتایج حاصله از بازیابی را در فایل های جدید MDB ذخیره کند. این نرم افزار از تمامی نسخه های مایکروسافت اکسس (2010 ,2007 , 2003 , 2002 و 2000) پشتیبانی می کند و با بکارگیری یک روش بهبود یافته و سریع قادر است تمام رکوردهایی که توسط پایگاه داده ها حذف شده باشند را بازیابی کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Stellar Phoenix Access Recovery:
- ترمیم اشیاء مختلف پایگاه داده ها از جمله جداول، فرم ها، گزارش ها، ماکرو ها و ماژول ها
- ترمیم کامل بانک اطلاعاتی
- نمایش تمام آبجکت های قابل تعمیر پایگاده داده در یک لیست درختی
- امکان جستجوی آبجکت ها
- امکان بازیابی کدهای VBA برای گزارش های اکسس
- پیش نمایش از جداول مشکل دار و خراب
- ارائه پیش نمایش از شاخص ها، روابط، جداول و اطلاعات ستون
- امکان جستجوی تمامی فایل های اکسس موجود در سیستم
- رابط گرافیکی مناسب
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود My BootDisk v3.20.3906 - ساخت دیسک قابل بوت

نرم افزار My BootDisk به منظور کمک به کاربران در ساخت بوت دیسک برای رفع برخی مشکلات اساسی سیستم عامل در این زمینه طراحی شده است. ایجاد بوت دیسک جهت انجام عملیات مختلف بر روی سیستم از قبیل رفع مشکلات ناشی از بوت نشدن صحیح، استخراج فایل، پارتیشن بندی هارد، نصب سریع، فرمت دیسک، تغییر ویژگی ها، حذف فایل، کپی فایل، اسکن دیسک، فرمت هارد درایو، رفع بد سکتور هارد و ... کارایی بسیار مفیدی دارد. با استفاده از نرم افزار My Boot Disk به راحتی می توانید انواع دیسکت بوت سیستم عامل های مختلف مانند NT/2000/XP را به راحتی و تنها با چند کلیک ایجاد نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار My BootDisk:
- رفع مشکل بوت
- تعمیر system crash
- استخراج فایل از سی دی Microsoft Windows
- پارتیشن بندی هارد
- محیط نصب سریع برای ویندوز مایکروسافت
- انجام عملیات مربوط به فایل ها و دایرکتوری
- کشف فایل های آسیب دیده
- پشتیبان گیری و بازیابی فایل های سیستمی
- پشتیبان گیری و بازیابی فایل های مهم شخصی
- ایجاد دیسک راه اندازی ویندوزهای  NT/2000/XP
- دانلود انواع بوت فلاپی دیسک استاندارد از اینترنت
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
   1   2   3   4   5   >>   >