سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتگو با دانشمندان، مایه بهره مندی ازایشان و به دست آوردن فضیلتهای آنان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :24
کل بازدید :2153433
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/6
2:12 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود بازی شطرنج ChessBase 11

به همراه لینک های کمکی از سه سرور MediaFire,Fileserve,Rapidshare
نام بازی: ChessBase 11
پلتفورم : pc
ژانر: Chess / Logic
سال انتشار:September , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: ChessBase
حمایت توسط : ChessBase
درجه بندی سنی : 3
قابلیت آنلاین:دارد

ChessBase 11 عنوان دیگر از سری بازی های تازه منتشر شده در سپتامبر سال 2011 میلادی هست.عنوان این بازی از واژه ی ایرانی ( چِس) گرفته شده است.ناشر و حامی (سازنده ی ) این بازی فوق العاده زیبا کمپانی ChessBase میباشد.بازی توسط کمپانی Activation پروتکت شد.یک رویا و داستان واقعی را با این بازی شروع کنید و از بازی شرنج خود بیش از پیش لذت ببرید. ChessBase.11 به شما یک یک بازی واقعی را ارائه میدهد.نقاط ضعف حریفان خود را یادداشت کرده و از آنها برای مراحل بعدی استفاده کنید.جا دارد اطلاعات جامعی از بازی شطرنج در اختیار شما قرار دهم. شَطرَنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با 64 خانه (32 خانه سیاه و 32 خانه سفید) به وسیله 32 مهره (16 مهره سفید و 16 مهره سیاه) انجام می‌شود.برخی شطرنج را یک سرگرمی می‌دانند و عدّه‌ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می‌کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هر چیز به توان تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته‌است. واژه «شطرنج» تلفظ فارسی «چاتورانگا» است، کلمه‌ای که در زبان سانسکریت برای نام گذاری این بازی به کار برده می‌شود، هند جایی‌ست که معمولاً از آن به عنوان نخستین زادگاه این بازی یاد می‌شود. اگر چه بازیهای مشابهی در کره، چین، ژاپن و تایلند رواج داشته، اما شطرنج امروزی به این بازی هندی برمی گردد که در دوره ساسانیان وارد ایران شده و آنگاه در کشورهای اسلامی، اروپا و روسیه تکامل پیدا کرده‌است.
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
90/7/14::: 12:4 ص
نظر()
  
  
دانلود نرم افزار Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate v10.0
| دانلود رایگان معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزار برنامه نویسی جهان |
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Microsoft Visual Studio برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار محصول کمپانی معروف مایکروسافت می باشد که اکثر شرکت های بزرگ برنامه نویسی از آن برای ساخت نرم افزارها و بازی های مختلف کامپیوتری استفاده می کنند. در این نرم افزار همه چیز برای یک برنامه نویس محیا شده و فرد با داشتن آن دیگر نیازی به سایر نرم افزارهای برنامه نویسی نخواهد داشت. این نرم افزار ابزاریست کاملاً جدید که با هدف پاسخگویی به نیاز کلیه ی کاربران در تمامی رشته های Application Lifecycle Management (ALM)، از مهندسین معماری گرفته تا توسعه دهندگان، از مدیران پروژه گرفته تا آزماینده گان طراحی شده است. علاوه بر این i.Net FrameWorkکه خود شامل دو بخش مختلف است به برنامه نویسان کمک می کند تا از بخش اول که یک کتابخانه ‌ی عظیم از توابع و کدهای از پیش نوشته شده است در هنگام برنامه نویسی از آنها استفاده ‌کنند و نیز در بخش دوم که یک ماشین مجازی قرار گرفته برای اجرا و تست برنامه هایی که نوشته اند استفاده کنند. در این نسخه جدید تغییرات بسیار زیادی در سطوح مختلف نرم افزار صورت گرفته که توسعه نرم افزارهای مبتنی بر پلت فرم دات نت را متحول خواهد کرد. گذشته از قابلیت های جدیدی که به ویژوال استادیو 2010 اضافه شده، ظاهر آن نیز دستخوش تغییرات مهمی شده است. همچنین رابط کاربری بسیار زیبا و پیشرفته ای خواهد بود که با استفاده از تکنولوژی Windows Presentation Foundation ایجاد شده است. مایکروسافت با این حرکت قدرت WPF در ایجاد رابط های کاربری قدرتمند و زیبا را به رخ می کشد و همچنین می تواند هشداری باشد برای برنامه نویسان تا تکنولوژی WPF را جدی تر بگیرند و از همین حالا در مورد آن مطالعه کنند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود رایگان نسخه کامل بازی  Rage
.|  دانلود در قسمت هایی با حجم دو گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود برای اولین بار در ایران|•.

نسخه تست شده ، کامل ، همراه با کرک + لینک کمکی از Rapidshare , FileServe

 

نام بازی: Rage
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار:October 03 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
حمایت توسط : id Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Rage عنوان یکی از پروژه های عظیم بازی سازی در سال 2010 و 2011 میلادی هست که در تاریخ 3 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی Bethesda Softworks و توسط استودیوی id Software ساخته و حمایت شد .درست بعد از گذشت 7 سال جدیدترین عنوان id Software که استودیوی با سابقه ای هم هست ، روانه بازار شود. سایت میهن دانلود افتخار دارد تا این بازی را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران محترم خویش قرار دهد.عنوان Rage در نمایشگاه E3 امسال یکی از درخشان ترین نمایش ها را داشت.در پیرامون و محیط بازی Rage گروه ها و افراد ناشناخته و مختلفی زندگی می کنند.یکی از این گروه ها Authority هست که طبق اطلاعات ارایه شدهبر روی Mutant آزمایش های مختلفیرا انجام داده و به این وسیله نمونه های خطرناکتر و بزرگ تری از این موجودات را شکل میدهد.گیمر برای نجات کاپتان مارشال که توسط این نیروه ها به اسارت گرفته شده است باید وارد محدوده ی این گروه شود تا وی را نجات دهد.در اینجاست که گیمر در دنیایی از چالش ها گیر میکند....جالب است بدانید سازندگان بازی فوق العاده جذاب DOOM 3  در این بازی نقش داشته اند و باید منتظر ماند تا ببینیم بازی Rage نیز به سرانجام بازی DOOM3 کشیده میشود یا خیر...

دانلود رایگان بازی Rage به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب
....
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی