سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ کسانْ نزد خدا، دشمنِ کینه توزِ ستیزه گر است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :17
کل بازدید :2152832
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/1/10
3:24 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 


 

این مجموعه شامل بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایران از سال 1342 تا 1382 بوده و دارای تصاویر زیادی از بازیگران مشهور سینما و فیلمهای مختلف می باشد.
نمونه این عکسها رو میتوانید از سایتهای سینمایی موجود در اینترنت مثل ایران اکتور و ... مشاهده نمائید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع: www.p30download.com


حلول ماه رمضان بشارتی است بر تمامی مسلمانان که خبر از گشایش درهای فردوس برین می دهد و مژده ضیافت الهی است بر آنان که: بیایید با درک لحظه لحظه نورانی آن توفیق «میهمان خدا» بودن را داشته باشید و در مسیر عزت و سعادت و کمال از زلال چشمه انوار الهی دل و جان بشویید.

این وبلاگ ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه عزیز و پر خیر و برکت به تمامی کاربران و بازدیدکنندگان محترم، مجموعه کامل قرآن به همراه قرائت و ترجمه همزمان به 24 زبان مختلف که زبان فارسی نیز جزء یکی از آنهاست را تقدیم به کلیه کاربران محترم می نماید. این مجموعه گرانبها شامل نرم افزار های جهت روخوانی قرآن مجید و همچنین ترجمه آن به زبان های مختلف و نیز نرم افزاری جهت کمک به حفظ قرآن مجید می باشد.

قابلیت های کلیدی
نرم افزار QuranReciter 4.0 :
- محیط کاربری ساده و روان
- قرائت تمام سورهای قرآن مجید با صدای استاد الغمدی
- نمایش آیات به زبان عربی و سه ترجمه مختلف انگلیسی (Picktal, Yusuf Ali and Shakir)
- ترجمه به 24 زبان مختلف پس از نصب فایل های همراه
(Azerbaijani, Bosnian, Chinese Simplified, Chinese, Dutch, Finnish, French, German, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Malayalam, Malaysian, Persian, Polish, Portuguese, Russian, Spanish, Swahili, Tamil, Thai, Turkish, Urdu)
- قابلیت نصب جداگانه هر زبان
- قابلیت های ویژه جهت کمک به حفظ قرآن 
- انتقال سریع به سوره مورد نظر با فشردن کلید S و دادن شماره سوره و همچنین آیه مورد نظر با فشردن کلید V
- نمایش ترجمه کلمه به کلمه برای سوره های 78 تا 114
- ارتباط مستقیم با سایت quran-hadith-index.com
- نخستین
نرم افزار کاملاً رایگان قرآنی با قابلیت قرائت کل قرآن
- ابزار ListMemoriser جهت کمک به حفظ قرآن مجید
- و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

مدرک عالی انگلیسی  یا CAE (سرواژه‌ی Certificate in Advanced English) یک امتحان پیشرفته‌ ی زبان انگلیسی است که دانشگاه کمبریج انگلستان آن را برگزار می ‌کند و شامل 5 بخش خواندن، نوشتن، کاربرد انگلیسی، گوش‌ دادن، و صحبت کردن است. هر بخش این امتحان شامل 20 درصد کل نمرات است که فقط در صورت کسب 85% به بالا (نمره‌ی A) یا 75 تا 79% (نمره‌ی B) و  60 تا 74% (نمره‌ی C) موفق به اخذ مدرک مزبور خواهید شد. اما این مدرک به چه دردی می‌خورد؟ این مدرک درصورتی به دردتان می‌خورد که بخواهید در کشورهای انگلیسی زبان به تحصیل یا کار مشغول شوید، زیرا این مدرک در سراسر جهان از اعتبار ویژه‌ای برخوردار است و یک بار که به کسی اعطا شود، تا پایان عمر معتبر شناخته می‌شود.

اما این کتاب تمرکز خود را روی اشتباهات واقعی دانشجویان در حین آزمون‌ های گذشته‌ ی CAE است و این ‌که چطور می‌توانند از آن‌ ها اجتناب کنند. این کتاب ارزشمند بر مبنای تجزیه و تحلیل هزاران برگه ‌ی امتحانی تدوین شده است که با توضیحات شفاف و تمرین‌های مناسب به دانشجویان کمک می‌کند که زبان انگلیسی را با دقت به کار ببرند و حداکثر نمرات را از این آزمون کسب نمایند.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/14::: 1:43 ع
نظر()
  
  
 

یک خودآموز کامل و تماما دو جانبه ‌ی تایپ کردن که شما را قادر می‌سازد در کوتاه ‌ترین زمان مهارت سریع ماشین‌ کردن را به دست آورده و در پای کامپیوتر تان به صورت یک روش مفرح و عملی ، ماشین کردن حروف را یاد بگیرید. این نرم‌افزار شامل شش بخش و 32 تمرین است که می‌توانید سر فرصت و به میل خود آن‌ها را یک به یک انجام دهید. این نرم‌افزار گزارش سرعت و دقت تایپ شما را بر اساس تعداد حروف در دقیقه ، تعداد اشتباهات و میزان دقت تهیه کرده و به این وسیله شما را در جریان پیشرفت و روند آموزش نیز قرار می ‌دهد.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/13::: 11:53 ص
نظر()
  
  
 

نرم افزار MathType ابزاری قدرتمند برای ویندوز و مکینتاش می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی نماد های ریاضی را برای کار در word ، صفحان وب ، چاپ کردن ، نمایش و Tex , Latex , MathML documents به کار ببرید.
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید فرمول های ریاضی ، فیزیک و ... را تایپ کنید ، اگر در این کار مبتدی باشید حتما از سختی تایپ کلافه می شوید ، MathType با امکانات زیاد و فرمول های آماده نه تنها کاربران مبتدی را در حد پیشرفته ای کمک می کند بلکه کاربران حرفه ای خیلی سرسعتر و راحت تر می توانند از فرمول ها استفاده نمایند . نماد های بسیار و قالب ها و فونت های همراه با این نرم افزار خیلی از نیاز های شما را برای ایجاد یک فرمول با شکل دلخواه بر طرف می کند.می توانید به راحتی از نماد های ریاضی موجود بر روی سیستم خود نیز استفاده کنید و در نرم افزار ذخیره کنید پس اگر نیازمند فرمول خاصی هستید کافی است آن را دانلود کنید و به راحتی به نرم افزار اضافه کنید . اگر از یک نماد ریاضی بسیار استفاده می کنید می توانید برای آن یک کلید ترکیبی تعیین کنید تا سریع در دسترس شما باشد.به راحتی فرمول ها را ویرایش کنید مانند کلمات معمولی آن ها را رنگی کنید و استایل مورد نظر خود را به آن بدهید . این نرم افزار به عنوان پلاگ این به راحتی با نرم افزار های Microsoft Word , PowerPoint , Quark XPress documents , Adobe InDesign layouts , Excel spreadsheets , HTML pages و ... همراه می شود تا راحت تر بتوان از آن استفاده کرد.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
   1   2      >