سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شتابزدگی را واگذار و در حجّت بیندیش و خود را از پریشان گویی نگاه دار، تا از لغزش ایمن بمانی . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :11
کل بازدید :2153391
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/4
11:6 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

ماشین حساب بر روی اکثریت گوشی ها موجود است اما تمام نیاز های کاربران تلفن همراه را رفع نمی کند و نیاز به یک نرم افزار با امکانات بیشتر حس می شود. یکی از معدود نرم افزار های ماشین حساب مهندسی برای گوشی های موتورولا در اختیار شما قرار گرفته است.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

پکی که شما هم اکنون در پیش روی دارید کاملترین پک برای تبدیل گوشی موبایل های مجهز به سیستم عامل Symbian  به ویندوز ویستا است که نوار شروع و تم و شبیه ساز صدا بسیار دقیق انجام شده است !! شما در این پک استثنایی چند برنامه را پیش رو دارید که به توضیح هر کدام میپردازیم !!
برنامه های موجود در این پک و توضیح مختصر هر کدام :
- startsetings.sis : شما با نصب این برنامه میتوانید منوی شروع ویندوز ویستا را در گوشی موبایل خود داشته باشید و به مدیریت آن بپردازید . از جمله قابلیت های دیگر این برنامه میتوان به قفل خودکار صفحه کلید و .. اشاره کرد
- vista navarsis : امکان ویندوز ویستا را به گوشی شما اضافه میکند !
- vista sound keylocke.sis : شما با نصب این برنامه میتوانید وقتی صفحه کلید موبایل خود را قفل میکنید و یا آن را باز میکنید صدای ورود به ویندوز و خروج از آن را بشنوید !! در ضمن باید این نرم افزار را فعال کنید !
- Vista_Ultimate theme.sis : بهترین و زیباترین تم ویندوز ویستا که تاکنون ساخته شده است با نصب این تم ویندوز شما کامل و زیباتر میشود !!
کلیه برنامه های معرفی شده در قسمت بالا در این پک موجود میباشد و نصب تمامی‌ آنها پیشنهاد میشود !!

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

فال حافظ برای تمام گوشی هایی که Java را ساپورت می کنند.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

با این نرم افزار شما می توانید از گوشی تلفن همراه خود به عنوان یک دوربین کیفیت بالا با خروجی USB استفاده کنید .

بسته ی نرم افزاری که از سایت دریافت می نمایید شامل 2 نرم افزار است :
1 - نرم افزار میهمان (Client) که در گوشی نصب می شود و باعث ارتباط گوشی با رایانه می شود
2 - نرم افزار راه انداز که در ویندوز نصب می شود و وظیفه ی دریافت ویدیو از گوشی را دارا می باشد

این نرم افزار با تمام نرم افزار های چت اینترنتی از قبیل Yahoo Messenger , ICQ , MSN , Skype و سایر نرم افزار ها . با این نرم افزار شما از گوشی خود مانند یک دوربین شخصی پیشرفته می توانید استفاده کنید و حتی در مسافرت ها می توانید یک وب کم همراه داشته باشید .

از قابلیت های دیگر این نرم افزار اتصال گوشی به رایانه بوسیله ی رابط بلوتوث می باشد .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/15::: 4:16 ع
نظر()
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

برای اولین بار در میان سایتهای فارسی زبان ؛ آسان دانلود تقدیم میکند.
شرکت اپل گوشی فوق العاده iPhone را در نمایشگاهی در ژانویه 2007 به نمایش گذاشت اگرچه مدتها بود اسم آن و فرم ظاهری آن بر سر زبانها افتاده بود.  iPhone مشکلات پیش روی خود مثل عجله LG در به نمایش گذاشتن و عرضه گوشی مشابه آی فون یعنی (LG Perada) و یا شکایت یک شرکت بزرگ که مدعی بود نام iPhone را زودتر به ثبت رسانیده است ، را پشت سر نهاد و چند ماهی ست که به بازار آمریکا و دقیقا به بازار بزرگ AT&T که یکی از بزرگترین اپراتورهای آمریکاست راه یافته است. دوباره به این نکته اشاره میکنم که iPhone فقط و فقط در اپراتور AT&T ارائه میگردد و از قرار معلوم رقم قرارداد میان اپل و این اپراتور به حدی ست که اپل حالا حالا ها حتی قصد ارائه این گوشی برای سایر اپراتورهای آمریکا را هم ندارد چه برسد به بقیه دنیا. خب پس فعلا تکلیف روشن شد که به این زودی منتظر iPhone در ایران نباشید.
مثل اینکه یک گروه علاقه مند به iPhone و امور هک و کرک طی پروژه یی با عنوان Finding JTAG موفق شده اند iPhone را هک کنند و محدودیت استفاده از سیم کارتهای و سرویسهای AT&T را از آن حذف نمایند و این گوشی را با سیم کارت سایر ارائه دهندگان سرویسهای GSM مثل T-Mobile و غیره مورد استفاده قرار دهند. حتی در داخل کشور عزیزمان ایران !
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/15::: 1:21 ع
نظر()
  
  
   1   2      >