سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که نزد دانشمندی می نشینی، برای شنیدن حریصتر از گفتن باش وخوب گوش دادن را مانند خوب گفتن یاد بگیر و سخن کسی را قطع مکن . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :17
کل بازدید :2152824
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/1/10
12:56 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


امروزه متاسفانه مراقبت از کارمندان و کنترل آن ها در محل کار یکی از مواردی شده که در بیشتر ادارات و شرکت ها به یکی از موارد ثابت تبدیل شده است . این کار به دلایل مختلفی انجام می شود که از مهمترین آن ها می توان به جلوگیری از انجام امور شخصی در محل کار می باشد. از آنجا که امروزه در بیشتر مراکز دولتی و غیر دولتی سیستم های کامپیوتری به شبکه اینترنت متصل می باشند دردسر ها نیز بیشتر شده است. برای مراقبت از کارمندان و سیستم ها می توان از نرم افزارهای مختلف زیادی استفاده نمود که به کمک آن ها می توان بر امور انجام شده توسط کاربران سیستم آگاهی یافت.
Secure Office  نام نرم افزاری می باشد که به وسیله ابزار موجود در آن می توان بر تمامی امور انجام شده بر روی یک سیستم نظارت نمود. این نرم افزار این اختیار را به مدیر خود می دهد تا از انجام کارهای مختلف انجام شده توسط کاربر سیستم به صورت کامل آگاهی یابد. از این دسته اعمال می توان به سایت های مشاهده شده در مرورگرها ، مشاهده قسمت های بازدید شده توسط کاربر ، عکسبرداری از محیط کاری کاربر به صورت برنامه ریزی شده و در زمان بندی های تعیین شده و ... . این نرم افزار یکی از تولیدات شرکت نرم افزاری BlazingTools می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای مختلف کاربردی و امنیتی و ضد امنیتی فعالیت می کند و تا کنون چندین محصول دیگر از این شرکت را به شما معرفی نموده ایم.
از ویژگی های این
نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- قابلیت کنترل کاربران مختلف
- ارائه گزارش از فعالیت های مختلف کاربران
- توانایی ارائه گزارش از
وب سایت های بازدید شده در مرورگر توسط کاربر
- قابلیت عکسبرداری از صفحه نمایش و محیط کار کاربر در زمان بندی های مشخص شده
- ارائه لیست از
نرم افزارهای اجرا شده توسط کاربر
 و ... .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

RAM Saver Pro 7.3 نرم افزاری جهت بهینه سازی RAM کامپیوتر
Ram Saver Pro
، محصولى از شرکت wintools ، برنامه اى براى بهینه سازى Ram بشمار مىآ‌د . این نرم افزار با افزایش کارایی Ram ، باعث میشه که کامپیوتر با سرعت بیشترى کارها رو انجام بده. اگه برنامه هاى زیادى در منوى Start up داشته باشین ، هنگام بالا آمدن سیستم ، فضاى زیادى از Ram به اشغال این برنامه ها در مىآد و این باعث میشه که دسترسی سیستم به دیگر برنامه ها با کندى صورت بگیره . با بکارگیرى این نرم افزار ، میتونین حافظه رو پاکسازى کرده تا دسترسى سیستم به برنامه با سرعت بیشترى انجام گرفته و برنامه ها سریعتر اجرا بشن .
از ویژگیهاى منحصربفرد این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
یکپارچه سازى Ram جهت دسترسى سریعتر سیستم به برنامه ها ؛ افزایش بازده و کارایی CPU & Motherboard ؛ بازیابى حافظه بهنگام پایین بودن کارایی اون ؛ پاک کردن موقتى RAM از اطلاعات بلااستفاده ؛ نمایش حافظه در سینى سیستم ؛ مونیتور حافظه بر روى Desktop ؛ کنترل پان
www.parsi-soft.comل اختصاصى ؛ بهینه سازى هوشمندانه و اتوماتیک RAM ؛ سازگار با تمامى ویندوزها و ...
تغییرات انجام شده در نسخه 7.0:

- تغییر ظاهر برنامه و قابلیت تغییر اندازه صفحه برنامه
- اضافه شدن صفحه توضیحات سیستم
- تغییر در فایل های راهنما
- سازگاری با ویندوز Vista
- آپدیت زبان های برنامه
و...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  


منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


آخرین نسخه ویندوز Microsoft® Windows® XP Professional SP2 October 2007 که به صورت 100 درصد اورجینال  که این نسخه یکی از کاملترین نسخه های ویندوز ایکس پی می باشد که می توانید با لینک مستقیم از وب سایت آسان دانلود در یافت نمائید.
این ویندوز از آخرین نگارش ویندوز  
XP Professional SP2 عرضه شده ماکروسافت همراه با آخرین آپدیتهای امنیتی آن تشکیل شده است. بیشتر شما عزیران برای به روز رسانی ویندوز از قابلیت آپدیت خود ویندوز استفاده میکنند، که علاوه بر مشکلات وقت گیر بودن آپدیت ویندوز و همچنین استفاده کردن بیشتر کاربران از ویندوز غیر قانونی ماکروسافت که در نتیجه اجازه دریافت و نصب آخرین آپدیتهای ویندوز را به شما نخواهد داد.به علاوه بر این در صورتی که شما موفق به دریافت و نصب آپدیت های ویندوز شوید. در صورت خرابی ویندوز خود دوباره مجبور هستید که دوباره به آپدیت ها را دانلود نمائید.
همان طور که میدانید
ویندوز ایکس پی بدون آپدیت آن دارای حفره های امنیتی بسیار زیاد میباشد. که برای شما کاربران اینترنت خطر جدی را در پی خواهد داشت. در صورت داشتن یک آنتی ویروس خوب و بسیار قوی شما نمی توانید در اینترنت ایمن بمانید.
قابلیت این نسخه از ویندوز
Microsoft® Windows® XP Professional SP2 October 2007 :
 - قابل نصب به صورت 100 درصد
ریجیستر شده
 - دارای تمامی
آپدیت ها و هات فیکس ها تا آخر ماه October 2007
 - نصب آخرین ورژن اینترنت
اکسپلورر 7 و ویندوز مدیا پلیر 11 به صورت خودکار
 - قابلیت آپدیت و به روز رسانی ویندوز از طریق
اینترنت بدون هیچ گونه مشکلی
 - سرعت بسیار زیاد در مواقع کار با
اینترنت و شبکه
 - دارای آخرین نگارش و نسخه های نر
م افزار های ویندوز
 - غیر فعال شدن پیغام های آزار دهند
ویندوز
 - دارای ثبات و پایداری بیشتر نسبت به نسخه های قبلی
 - رفع مشکلات قبلی ویندوز و
سرعت بیشتر
 - و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

یکی از دغدغه ها و مشکلات کاربران پس از تعویض ویندوز، نصب دوباره درایورهاست که کاری وقت گیر و در بعضی موارد پر دردسر است.
در اینجا به معرفی نرم افزار بسیار مفیدی میپردازیم که این کار پردردسر را به یکی از راحتترین و ساده ترین کارهای ممکن تبدیل میکند.
DriverMax نرم فزار جدیدیست که به سادگی هرچه تمام تر به شما امکان نصب دوباره تمامی درایورهای ویندوز شما را میدهد. دیگر به هیچگونه جستجو در دیسکهای گوناگون یا وب یا قرار دادن CD های درایور یکی پس از دیگری نیازی نیست.
به راحتی تمامی درایورهای نصب شده (یا هرکدام که به درستی کار میکنند و با انتخاب شما) را داخل یک پوشه خالی یا یک فایل فشرده استخراج کرده و پس از نصب دوباره ویندوز، فقط کافیست آن فایل یا فولدر را به نرم افزار معرفی کنید.

پس از پایان نصب ویندوز تمامی درایورهای مورد نیاز ظرف مدت کمتر از 5 دقیقه که در برابر آنهمه جستجو در وب یا CD های مختلف و از بین رفتن وقت گرانبهاتون بسیار ناچیز است ، نصب میشوند. عملیات بازیابی درایورها بسیاز کم تر از استخراج آنها وقت میگیرد.
فقط کافیست پس از پایان عملیات بازیابی، رایانه را ریستارت کنید و ببینید که تمامی درایورها سالم و بدون مشکل نصب شده اند.

یکی دیگر از خصوصیات این نرم افزار این است که نام، شماره نسخه و تمامی دیگر مشخصات درایورهای نصب شده در سیستم شما را به شما نشان میدهد.
این خصوصیت وقتی به درد میخورد که شما بخواهید درایورهای رایانه خود را آنالیز و یا آنها را با درایورهای نصب شده در سیستمهای دیگر مقایسه کنید.

در کل این نرم افزار یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهاست و استفاده از آن را به همه پیشنهاد میکنم که بدین طریق حداقل CD های ارجینال مخصوص درایورهای خود کمتر آسیب ببینند.

سیستم عامل مورد نیاز : ویستا و

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
www.parsi-soft.com

سری سیدی های آموزشی سیم خاردار جهت آموزش قفل گذاری بر روی CD
جامع ترین سی دی آموزشی قفل گذاری بر روی سی دی و اطلاعات شخصی که قابل رایت با نرم افزارهای clone cd و ... نمی باشد
آموزش قفل گذاری حرفه ای روی سی دی
آموزش نحوه رمز نگاری اطلاعات سی دی
جلوگیری از دسترسی دیگران به اطلاعات داخل سی دی
افزایش حجم فایلها به 10 گیگابایت
رمز گذاری روی فایلها و پوشه های شخصی
استفاده از محیط کاری مجازی برای فریب دیگران
مخفی نمودن تمام درایو ها از دید دیگران
همراه با نرم افزارهای آموزش داده شده
و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
   1   2   3   4   5   >>   >