سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاکدامنى زیور درویشى است ، و سپاس زینت توانگرى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :6
کل بازدید :2153335
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/1/31
8:57 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 
این برنامه یک دیکشنری انگلیسی - فارسی مولتی مدیا هست که امکانات زیر از جمله مشخصات اون هست :
اطلاعات کامل فرهنگ یک جلدی جدید پیشرو آریان پور :
جستجوی سریع بر روی بیش از 160000 واژه
تلفظ بیش از 40000 واژه فرهنگ با لهجه انگلیسی و آمریکایی
قابلیت نمایش بیش از 2700 تصویر آموزنده از مجموع واژه ها
حاوی فرهنگ هوشمند جهت دستیابی به معانی واژه ها در تمامی محیط ها از قبیل مرورگرهای وب فایلهای راهنما و ویرایشگرها و ......
اجرای سی دی در محیط شبکه بصورت چند کاربره
قابلیت چاپ سرواژه ؛ تلفظ ؛ واژه های اشتقاقی و معنی سرواژه ها بر روی کاغذ

 

ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/19::: 9:54 ص
نظر()
  
  
 

کتاب الکترونیکی آموزش ویژوال بیسیک در n + 1 روز کاملا به زبان فارسی، در 21 فصل همراه با تصاویر رنگی و توضیح به زبان ساده، شایان ذکر است، این کتاب از سطح مقدماتی تا پیشرفته و با فرمت PDF می باشد.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

بدون تردید نرم‌افزار «این دیزاین» یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین نرم‌افزارهای صفحه ‌بندی مجلات و روزنامه ‌ها در سراسر جهان است و این کتاب، کتابی است که به زبان ساده ‌ی انگلیسی و به صورت مصور و قدم به قدم، تمام رمز و رازهای صفحه ‌بندی با این نرم‌افزار  را در اختیارتان قرار می ‌دهد. این راهنمای ساده و خودآموز خوش ترکیب شما را به این نرم ‌افزار نشر الکترونیکی مسلط کرده و با استفاده از رابط کاربر آن نشان ‌تان می‌‌دهد که چطور با گزینه‌ ها و امکانات مختلف آن کار کنید. به این ترتیب می‌توانید نحوه‌ ی طراحی و صفحه ‌بندی با «این ‌دیزاین» را مانند یک حرفه‌ای فراگرفته و حتا آن ‌را به دیگران نیز آموزش دهید.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

با این مجموعه کتاب‌ می ‌توانید ظرف چند دقیقه تمرین و آزمون دانش انگلیسی خود را به یک روش موثر و سرگرم کننده شروع کنید. این کتاب یک روش جدید و جالب را برای افزایش دایره‌ی ‌لغات شما و صیقل دادن سواد دستور زبان انگلیسی‌ تان ارائه می ‌کند که می‌ت وانید از طریق آن به اعماق زبان انگلیسی شیرجه زده و غنای آن را کشف کنید. این کتاب‌ها شامل 384 آزمون گرامر انگلیسی، 321 آزمون انگلیسی اداری، 35 آزمون کلمات مترادف، 60 آزمون اشتباهات رایج در استفاده از زبان انگلیسی، و 64 آزمون اصطلاحات و عبارات انگلیسی است که اگر درست آن ‌ها را به کار ببرید، سواد و معلومات انگلیسی خود را به نحو مطلوب بالاتر خواهید برد.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

یک کتاب آموزشی برای دانشجویان متوسطه تا عالی زبان انگلیسی برای کسب مهارت‌ های دستور زبان. هر چند این کتاب بیشتر تاکید خود را بر گرامر گذاشته است، اما سعی دارد تمام مهارت‌ های زبانی را به روش ‌های متنوع به خوانندگان خود انتقال دهد. این کتاب در واقع یک مرجع برای طریقه‌ ی تدریس در کلاس ‌های درس است، اما می‌ تواند به تنهایی و به صورت خودآموز نیز دنبال شود. این کتاب با تمرینات فراوان خود در کلیه‌ ی زمینه‌ های دستوری زبان انگلیسی بر درک صحیح از گرامر و کاربرد درست آن تکیه کرده و دانشجویان زبان را کاملا درگیر خود می ‌سازد.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/13::: 11:47 ص
نظر()
  
  
   1   2      >