سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ هر چیزی، نوِ آن است ؛ امّا بهترینِ برادران، قدیمی ترینشان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :54
کل بازدید :2154203
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/17
12:40 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود Rush - بازی پازل راش

بازی سه بعدی Rush یک بازی پازل مکعب در فضایی کاملاً متفاوت و سبکی جدید است که در آن شما باید راه را برای تمام مکعب های رنگی باز کنید و آن ها را به وسیله ی امکانات و ابزارهای مختلف به بیرون هدایت کنید. این بازی توسط کمپانی Two Tribes ساخته شده که در جشنواره Toki Tori به همین نام معرفی و کسب رتبه کرد و یکی از بهترین بازی فکری محسوب می شود. این بازی طوری طراحی شده که شما می توانید به راحتی توسط ماوس بازی را کنترل و بروی آن تمرکز کنید. از ویژگی های بازی می توان به فضای رنگی و جذاب و مراحلی پشت سر هم و کشاننده به طوری که وقفه در بین مراحل به ضرر شما تمام می شود اشاره کرد.

ویژگی های بازی Rush:
- فضای سه بعدی
- بیش از 70 مرحله، به مراتب سخت تر
- کنترل بصورت drag and Drop
- چند پروفایلی
- صدا گذاری
- دارای سیستمی جهت راهنمایی
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود RealWorld Cursor Editor v2012.1 - نرم افزار ویرایشگر نشانگر ماوس

نرم افزار RealWorld Cursor Editor امکانی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از یک ویزارد ساده، نشانگر ماوس دلخواه ثابت و یا متحرک برای ماوس در ویندوز بسازید. علاوه بر این تصاویر نشانگر را نیز می توان با اشکال رسم مانند خطوط، منحنی ها، مستطیل، بیضی و ... تغییر داد. قابلیت کشیدن و رها کردن و دارا بودن ابزارهای مختلف طراحی و اصلاح، از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار دارای فیلترهای مختلفی برای زیبایی کار است و از پیچیده ترین طرح ها و تصاویر پشتیبانی می کند. همچنین می توانید از لایه های مختلف استفاده کنید تا تصاویر شما به هم نریزد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RealWorld Cursor Editor:
- پشتیبانی از لایه بندی و کار با لایه ها
- ساخت نشانگر ماوس از تصاویر
- انتخاب نواحی مختلف و کار بر روی آن ها
- کار با فایل های cur .ani و .rcu
- طراحی و ساخت نشانگر در یک فرآیند ویزارد گونه
- پیش نمایش نتیجه کار
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود DzSoft Perl Editor v5.8.9.2 - نرم افزار نوشتن، ویرایش و اشکال زدایی اسکریپت های پرل و سی جی آی

DzSoft Perl Editor ابزاری مفید برای نوشتن، ویرایش و دیباگ نمودن اسکریپت های Perl/CGI می باشد. این برنامه دارای رابط کاربری شهودی و انعطاف پذیری است که استفاده از آن را برای برنامه نویسان مبتدی و حرفه ای آسان می کند. DzSoft Perl Editor ابزاری ساده و در عین حال بسیار قدرتمند است. این نرم افزار امکاناتی نظیر بررسی کد (Code Explorer)، ویرایشگر به همراه نحو برجسته، بررسی و کنترل نحو، اشکال زدایی (دیباگ) آسان از خط فرمان و اجرای اسکریپت های CGI با نقاط شکست (breakpoints) و نمایش متغیرها و ... را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از DzSoft Perl Editor شما تنها با یک کلیک می توانید اسکریپت ها را اجرا کرده و بلافاصله نتیجه را ببینید (شما احتیاجی به وب سرور برای اجرا و تست یک اسکریپت CGI در مرورگر نخواهید داشت!).

قابلیت های کلیدی نرم افزار DzSoft Perl Editor:
- اجرای اسکریپت ها و نمایش نتیجه در مرورگر
- کنترل و بررسی نحو
- امکان تغییر و سفارشی سازی نحو برجسته
- زیرروال های تاشو
- امکان تغییر قطعه کد ها
- شبیه سازی سرور
- کنترل کامل متغیر های محیطی و داده های ورودی
- آپلود اسکریپت ها به FTP
- خروجی در قالب HTML
- ویرایشگر فوق العاده راحت
- رابط کاربری SDI
- اشکال زدایی از طریق خط فرمان
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود The Darkness 2 - بازی نبرد تاریکی 2

در کنار نام های بزرگی که در سال 2007 در صنعت بازی عرضه شدند، مسلماً نام The Darkness هم می درخشد. بازی، هم از نظر امتیازهای دریافتی و هم علاقه مردم به آن قوی بود. همانند BioShock در آن سال، The Darkness اتمسفر قوی ای در قلب خود داشت و خیابان های نیویورک بسیار سرد و تیره طراحی شده بودند و شما تنهایی و خطر را در آن حس می کردید که جکی استاکادو (Jackie Estacado) شخصیت اول بازی، محور آن بود. در کنار گرافیک خیره کننده، صداگذاری بسیار عالی هم روی بازی شده بود و دیالوگ های بسیار زیبا و حرفه ای آن رقیب سر سختی برای Naughty Dog در زمینه دیالوگ گویی بود.مهم ترین تغییری که در The Darkness II به چشم می آید، رنگ بندی جدید آن است. جالب اینجاست که وجود این رنگ نه تنها ضربه ای به بازی نزده، بلکه شما بعد از انجام آن متوجه می شوید که چقدر برای این بازی لازم بوده است. Digital Extremes به ریشه های The Darkness بازگشته و رنگ های بامزه ای مثل آبی غلیظ، سبز و قرمز را به آن اضافه کرده و اگر از نزدیک نگاه کنید، خطوط Cel-Shaded را در همه جای آن مشاهده می کنید. نسخه قبل، بخش چندنفره خوبی نداشت، ولی Digital Extremes اینبار کار بزرگی با این بخش انجام داده است. یکی از بخش های بازی Vendetta نام دارد که جدا از بخش Campaign است و با Co-op چهار نفره بازی می شود و داستان آن با ماجرای جکی (Jackie) در داستان اصلی در موازات حرکت می کند.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Mount Image Pro v4.5.9.853 - نرم افزار ساخت و بارگذاری فایل ایمیج به صورت درایو مجازی

Mount Image Pro یک برنامه بسیار کاربردی است که در زمینه ساخت فایل ایمیج از سی دی یا دی وی دی و بارگذاری درایو مجازی از فایل های ایمیج طراحی شده است و به شما اجازه می دهد تا در سریعترین زمان ممکن به شناسایی، بارگذاری و در واقع ساخت یک درایو مجازی (mount نمودن) بپردازید. این نرم افزار از فرمت هایی نظیر ISO ، VMWare ، SMART و یا ایمیج هایی که مربوط به دیگر سیستم عامل ها می باشد پشتیبانی می کند. Mount Image Pro دارای رابط کاربری ساده و کاملاً شهودی می باشد که کار با آن را برای کاربران مبتدی و حرفه ای آسان نموده است. این نرم افزار قابلیت های مختلفی را دارا می باشد که از این میان می توان به ساخت بیش از 20 درایو مجازی در یک سیستم اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mount Image Pro:
- واسط کاربری ساده
- پشتیبانی از کار بوسیله خط فرمان (DOS)
- بارگذاری کامل یک فایل ایمیج در درایو مجازی با امکان دسترسی به تمامی فایل ها
- پشتیبانی از ایمیج ها با فرمت های مختلف
- بارگذاری فایل های سیستمی NTFS, FAT, FAT16, FAT32
- شناسایی تمامی انواع سیستم فایل ها
- کار با ایمیج های فیزیکی و منطقی (physical & logical)
- بارگذاری ایمیج ها از سرور مرکزی
- سرعت بالا در بارگزاری ایمیج ها
- سازگاری با انواع فرمت ایمیج ها در سیستم عامل های مختلف
- امکان بازیابی پسوردهای موجود در ایمیج ها
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >