سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش رابه عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2153574
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/8
4:7 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

تماس رایگان تلفنی با Free Calls


با استفاده از این نرم افزار می توانید از طریق کامپیوتر خود و بوسیله اینترنت، تماس رایگان تلفنی با اقصی نقاط جهان برقرار کنید. فقط کافیست این نرم افزار را دانلود کرده روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس با هدست خود از طریق کامپیوتر به مکالمه تلفنی بپردازید.
البته هزینه تماس فعلا فقط به مقصد کشورهای زیر رایگان است و برای باقی کشورها از جمله ایران هزینه بسیار اندکی باید پرداخت کنید.

Argentina
Australia
Austria
Belgium
Canada
Czech Republic
Denmark
France
Germany
Hong Kong (+mobile)
Hungary
Ireland
Italy
Luxembourg
Malaysia
Netherlands
New Zealand
Norway
Poland
Portugal
Puerto Rico (+mobile)
Russian Federation
Singapore
Slovenia
South Korea
Spain
Sweden
Switzerland
Taiwan
United Kingdom
United States (+mobile)

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
87/1/25::: 1:18 ع
نظر()
  
  
 

ویندوز سرور 2008 با لینک مستقیم برای دانلود با حجم 700 مگ ( البته لینکهای مستقیم تا 15 الی 20 روز بیشتر فعال نیست )

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

Hard Drive Inspector برنامه ای قدرتمند که می تواند از هارد دیسک و اطلاعات مهم شما حفاظت کند البته حفاظت نه به آن معنی که از دست هکران یا افراد سودجو مخفی کند بلکه جلوگیری می کند از ایجاد مشکل برای هارد دیسک شما و همچنین قبل از اینکه هارد دیسک دچار مشکلی شود آن را به شما گذارش می دهد که از اطلاعاتان نسخه پشتیبان تهیه کنید یا در صورت امکان به تعمیر آن بپردازد تا داده ها و اطلاعات از بین نروند.
Hard Drive Inspector از تکنولوژی S.M.A.R.T. برای این کار استفاده می کند و دارای ظاهری زیبا و کار کردی آسان می باشد و بر روی ویندوزهای: Windows 2000/XP/2003/Vista به خوبی کار می کند.

ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

نرم افزارهای زیادی برای رایت CD و DVD وجود دارند ولی حجم اکثر آنها بسیار زیاد است و آنهایی هم که از حجم کمی برخوردارند عمدتا به درد نمی خورند که دارای رابط کاربری پیچیده ای هستند! نرم افزاری را که معرفی می کنم هم از حجم کمی (نسبت به Nero و...) برخوردار است و هم کار با آن بسیار ساده می باشد.
Fireman CDDVD Burner 3.0.0.2 نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند و دارای ابزار متنوعی جهت ایجاد ، نمایش و رایت CD و DVD می باشد با این نرم افزار به راحتی می توانید سی دی و دی وی دی های Data ، سی دی صوتی ، MP3 ، دسک تصویری VCD و DVD و حتی ایمیج های ISO (ذخیره ی تمامی اطلاعات موجود در CD و DVD به همان صورتی که هستند در هارد دیسک) ایجاد کنید!

از ویژگی های نرم افزار Fireman CDDVD Burner 3.0.0.2 می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- رایت انواع CD و DVD از قبیل Audio CD ، Video CD ، DVD Video ، Data Disk ، ISO Image
- ایجاد سی دی و دی وی دی های بوت (Bootable Disk)
- حجم کم نسبت به نرم افزارهای مشابه و محیط کاربری ساده
- شامل ابزاری برای ایجاد ویدیوهای شیک و مطابق با سلیقه ی کاربر و رایت آنها روی DVD
- شامل ابزاری برای پخش انواع فایل های تصویری
- اجرای DVD های ایجاد شده توسط این نرم افزار بر روی DVD Player های خانگی
- و ...


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

با آمدن خطوط اینترنتی DSL Broadband (پهن باند) ، WiMax و... که از سرعت فوق العاده ی برای تبادل اطلاعات برخوردارند رفته رفته تکنولورژی های جدید مانند تلویزیون اینترنتی جایگزین تلویزیون های سابق می شوند و زمانی می بینیم که جهان الکترونیکی شده ! کسی برای کار ، رفتن به خرید و بسیاری از کارهای روزمره ی دیگر به بیرون از خانه یا محل کار پا نمی گذارد و تکنولورژی انسان ها را تنبل به بار می آورد ولی باز هم با آمدن تلویزیون آنلاین بسیاری معتقدند که این سیستم نمی تواند جای تلویزیون معمولی را بگیرد!
Online TV 6.3.37 نرم افزار دیگری برای مشاهده ی کانال های Television از طریق اینترنت می باشد. این نرم افزار قادر به نمایش بیش از 3645 کانال تلویزیونی به صورت آنلاین بوده و علاوه بر آن می توانید با این نرم افزار به 1250 کانال رادیویی گوش فرا دهید . همچنین Online TV 6.3.37 با دو نرم افزار محبوب Windows Media Player و Real Player سازگاری کامل داشته و به صورت رایگان عرضه می شود.


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
87/1/25::: 12:51 ع
نظر()
  
  
   1   2   3      >