سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ شرفى برتر از اسلام نیست ، و نه عزتى ارجمندتر از پرهیزگارى و نه پناهگاهى نکوتر از خویشتندارى ، و نه پایمردیى پیروزتر از توبت و نه گنجى پرمایه‏تر از قناعت . و هیچ مال درویشى را چنان نزداید که آدمى به روزى روزانه بسنده نماید ، و آن که به روزى روزانه اکتفا کرد آسایش خود را فراهم آورد و در راحت و تن آسانى جاى کرد ، و دوستى دنیا کلید دشوارى است و بارگى گرفتارى ، و آز و خودبینى و رشک موجب بى‏پروا افتادن است در گناهان ، و درویشى فراهم کننده همه زشتیهاست در انسان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :56
کل بازدید :2154045
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/14
1:54 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

همگی ما برای پاک کردن فایل ها و فولدرهای خود در محیط ویندوز به سادگی آنها را Delete میکنیم و نهایتأ آنها را از داخل Recycle Bin پاک میکنیم. اما قطعأ میدانید که این کار پایان کار نیست ، چرا که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ریکاوری ، میتوان تمامی فایل ها و فولدرهای پاک شده از هارد را مجددأ بازیابی کرد. این مسئله گاهی بسیار به کمک کاربر میاید ، اما گاهی ممکن است شما بخواهید واقعأ فایلی را از صحنه روزگار برای همیشه محو کنید! اما چگونه؟ در این ترفند قصد داریم با معرفی ابزاری مخصوص فایلها را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستیم!

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/22::: 1:53 ع
نظر()
  
  
 

 گوشی های سری N نوکیا شامل N80,N70,N73 و... از گوشی های پرطرفدار حال حاضر بازار هستند. این گوشی ها نسبت به گوشی های سری 60 کلأ دارای ویژگی های بارزتری هستند ، یکی از این ویژگی قابلیت صدای بالاتر هنگام پخش فایلهای صوتی است. اما در سیستم عامل این گوشی ها ابزار دیگری نیز نهفته است که به شکل پیش فرض فعال نیست ، در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید با اندکی افت کیفیت صدای گوشی سری N خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
در صورتی که شما نیز همانند بسیاری از کاربران دیگر اینترنت برای بهره گیری از سرویس ایمیل ، Gmail را انتخاب کرده باشید ، ممکن است دوست داشته باشید تا از این پس ایمیل هایی که از جانب فرد یا سایت خاصی که معمولأ به طور روزانه برای شما ایمیل ارسال میکند را برای حفظ نظم سرویس ایمیل خود دسته بندی کنید. بدین شکل که ایمیل از جانب فرد یا سایت به طور اتوماتیک در یک دسته خاص قرار گیرد. در این ترفند قصد داریم به معرفی این روش به طور ساده در Gmail بپردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

مشاهده آخرین صورتحساب تلفن همراه محتاج وصل شدن به اینترنت و صرف وقت است ، مشترکین تلفن ھمراه شرکت ارتباطات سیار از این پس می توانند با ارسال یک پیام کوتاه، از قبض دوره وکارکرد میان دوره تلفن ھمراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفنشھری، بین شھری، پیام کوتاه و سایر ھزینه ھا مطلع شوند.


قبل از هر چیز به چند نکته مهم اشاره میکنم.
تمامی قبوض تلفن همراه به صورت دوره ای یعنی هر 2 ماه یک بار صادر میشوند ، به این معنی که در هر سال 6 دوره قبض برای تلفن همراه صادر میشود.
سیستم دریافت قبض از طریق sms به دو روش ذیل تقسیم میشود:
 - دریافت صورتحساب 1 دوره ( 2 ماهه )
 - دریافت صورتحساب میان دوره ( از 1 روز تا 2 ماه و بیشتر )

برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
احتمالأ همگی شما سایت Rapidshare.com را میشناسید. بزرگترین سایت آپلود و به اشتراک گذاری فایل ها که البته در ایران به دلیل محدودیت هایی که دارد چندان محبوب نیست ، اما به علت معروفیت و امکانات فراوان بسیاری از لینک های دانلود فایل ها در این سایت قرار دارد. طبعأ این گستردگی و عظمت سایت راپیدشیر موجب میشود فایلهای بسیار زیادی اعم از بازی ها ، برنامه ها ، موزیک ها ، ویدئوها و ... در این سایت توسط کاربران به شکل عمومی آپلود شده باشد. اما تا زمانی که لینک دانلود در اختیار شما قرار نگیرد امکان دانلود این فایلها را نخواهید داشت. موتورهای جستجوی متعددی نیز برای جستجو در راپیدشیر ساخته شده اند که همگی تقریبأ چندان کارآمد نیستند. در این ترفند قصد داریم به معرفی روش فوق العاده بپردازیم که با بهره گیری از موتور جستجوی معروف گوگل بتوان محتویات راپیدشیر را جستجو کرد!!!

برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/13::: 11:30 ص
نظر()
  
  
<      1   2   3      >