سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از معنى لا حول و لا قوة إلاّ باللّه از او پرسیدند ، فرمود : ] با وجود خدا ما را بر چیزى اختیار نماند و چیزى نداریم جز آنچه او ما را مالک آن گرداند . پس چون ما را مالک چیزى کرد که خود بدان سزاوارتر است تکلیفى بر عهده‏مان گذاشته و چون آن را از ما گرفت تکلیف خود را از ما برداشته . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :71
بازدید دیروز :141
کل بازدید :2153855
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/10
4:30 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


با روند رو به رشد تولید دوربین های دیجیتال و علاقمند شدن خانواده ها و افراد به استفاده از دوربین های دیجیتال برای ثیت خاطرات خوششان بسیاری از افراد به کار عکاسی علاقمند شده اند به طوری که بعد از گرفتن هر عکس نتیجه عکس خود را در LCD می بینند و یدون محدودیت به عکاسی می پردازند. در تکنولوژی عکاسی با دوربین های آنالوگ پس از تمام شدن حلقه فیلم برای ظهور عکس نگاتیو را به تاریک خانه می بردند و بقیه ماجرا ... و حالا شما می توانید در کامپیوتر خود یک تاریک خانه داشته باشید !
نرم افزار جدید ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.
برنامه لایت روم به شما این قابلیت ها را می دهد که عکس هایتان را مشاهده ، بزرگنمایی و خیلی سریع و آسان با عکس های دیگر مقایسه کنید و تنظیمات حرفه ای عکس به شما اجازه می دهد که بهترین رنگ را برای بالاترین کیفیت عکس خود بدست آورید.
پس از انتخاب عکس ها شما وارد بخش تنطیمات حرفه ای عکس خود می شوید که فکر کنم کاملترین و حرفه ای ترین بخش تنظیم نور و رنگ عکس ها در دست این نرم افزار باشد و در بخشی دیگر هم می توانید برای عکس ها خود آلبوم های زیبا و حرفه درست کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom 2.2 :
- پشتیبانی از بیش از 150 فرمتهای تصویر برداری و فراهم ساختن قابلیتی منحصر بفرد را برای کار بر روی فایلهای JPEG, TIFF, DNG یا ردیفهای تصویری
- برخورداری از رابطهای منظم و زیبا
- ابزار حرفه ای برای ویرایش و بهترین امکانات لازم برای: تنظیم روشنایی، آهنگ منحنی ها، اعوجاج لنزها و قالبهای رنگ
- قابلیت بارگزاری، ذخیره، تنظیم و دریافت خروجی از دریفهای تصویری
- ویرایش غیر مخرب
- نمایه های عکس ها
- راحتی در فراگیری و کار با نرم افزار
- سازگار با ویندوز ویستا
- و ...


منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود 



ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com


برای اولین بار در تمامی وب سایت های دانلود فارسی زبان گروه آسان دانلود سورپرایزی با نام NetSupport Manager را همراه با NetSupport School و کیجن و به صورت کاملا رایگان برای تعداد نامحدود کلاینت به کاربران عزیز تقدیم می نماید.
 نرم افزاری که برای شما دوستان آماده شده است در اصل NetSupport Manager  می باشد که  آخرین نسخه از NetSupport School  را هم با خود به همراه دارد و البته آخرین نسخه از NetSupport School را هم که به تازگی منتشر گردیده است برای دانلود کاربران عزیز قرار داده ایم. 
NetSupport
نام شرکتی است که نرم افزارهای بسیارکاملی که تقریبا برای همه کاربران شناخته شده است را عرضه می نماید. ابزارهایی که برای اهداف گوناگون می تواند اولین و بهترین انتخاب نیز باشند. یکی از این نرم افزار ها NetSupport School نام دارد. اکثر کاربران با این ابزار آشنایی دارند و حتما می دانند که این نرم افزار با چه قیمت هایی در بازار های جهانی و هم چنین بازارهای داخلی عرضه می گردد ، البته این قیمت های بسیار بالا که در ازای این نرم افزار دریافت می شود هیچ تضمینی را برای اجرای این نرم افزار نخواهد داد و البته نسخه هایی هم که ارائه می گردد آخرین نسخه عرضه شده نبوده و به نسخه های قبلی مربوط می شود.
اما شرکت NetSupport نرم افزاری با نام NetSupprt Manager را هم عرضه می نماید که البته در مقایسه با نسخه School از امکانات کمتری برخوردار است. چند سالی هست که در بازارها و در تقریبا هیچ سایت دانلود نرم افزار این دو نرم افزار به صورت اکتیو شده و یا همراه با کرک یافت نمی شوند. دلیل این امر هم نبود هیچ گونه کرک یا کیجن برای این نرم افزار است. تمام نسخه هایی که در بازارها یافت می شوند مربوط به نسخه های 8 یا و یا 8.5 می باشند ، یعنی از نسخه 9 هیچ کرک یا کیجن ارائه نشده و یا اگر هم ارائه شده است کار نخواهد کرد.
اما حالا گروه آسان دانلود با افتخار اعلام می دارد برای اولین بار در تمامی سایت های ایرانی آخرین نسخه از این دو نرم افزار را برای دانلود عموم به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار خواهد داد.
در مورد خصوصیات این دو نرم افزار جای هیچ گونه بحثی نمی ماند زیرا در تمام دنیا اگر معلمی بخواهد برای اداره کلاس درسش به صورت مجازی و از طریق رایانه اقدام نماید اولین انتخابش را NetSupport School  قرار خواهد داد. نسخه دهم از این نرم افزار با انجام تغییراتی نسبتا زیاد از سوی کمپانی سازنده ارائه شده است. در حقیقت این نرم افزار بهترین و مشهور ترین ابزار برای آموزش تحت هرنوع شبکه ای می باشد. 
این ابزار باید هم بر روی کلاینت (رایانه دانش آموز)‌ و  هم بر روی سرور (رایانه معلم) ‌نیز نصب شود. این دو به ترتیب Student  و Tutor نام دارند.
اما مدیر این شبکه که همان معلم و استاد نامیده می شود قادر خواهد بود تا صفحه نمایش هریک از دانش آموزان (کلاینت ها) را کنترل کرده ، کنترل ماوس و دیگر ابزارها را از دسترس دانش آموز خارج نماید ، صفحه مانیتور خود را برای آموزش آنچه که انجام می دهد برای دانش آموزان به اشتراک گذارد ، سیستم کاربران را از دسترس خارج نماید ، صفحات وب را برای کابران محدود کند تا نتوانند به هر سایتی دسترسی داشته باشند ، پرینتر را برای چاپ مطالب به اشتراک گذارد و بسیاری کار دیگر که اکثر کاربران این نرم افزار با آن آشنایی دارند و یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار محیط بسیار زیبای کاربری آن است که به سادگی هر کاربری را به سوی خود جذب خواهد نمود. استفاده از نرم افزار هم به سادگی امکان پذیر خواهد شد زیرا این ابزار به صورت اتوماتیک کلاینت های موجود در شبکه را شناسایی خواهد کرد. 
نرم افزار NetSupprt Manager هم که نسخه 10.50 این ابزار را می توانید دریافت نمائید تقریبا همین امکانات را دارد اما با کمی کاستی ها که نسبت به School در آن دیده می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetSupport Manager v10.50 & NetSupport School v10.01:
- برقراری ارتباط در شبکه با انواع اتصالات نظیر کابل ، وایرلس و ...
- قابلیت چت کردن در محیط شبکه با هریک از کلاینت ها و معلم
- قابلیت درخواست کمک از دبیر یا معلم از سوی دانش آموز
- قابلیت به نمایش در آوردن دسکتاپ معلم برای کلاینت ها
- قابلیت از دسترس خارج کردن کلاینت ها
- قابلیت تعریف کاربر با نام کاربری برای ورود به محیط شبکه
- محیط کاربری بسیار زیبا و استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان امتحان گرفتن از دانش آموزان در محیط شبکه
- قابلیت Transfer کردن اطلاعات در محیط شبکه با سرعتی بسیار مناسب
- قابلیت کنترل سیستم رایانه ای از راه دور
- قابلیت محدود کردن کلاینت ها نظیر استفاده از USB ، و یا درایو های نوری
- تشکیل گروه های مختلف برای اداره کلاس
- در دست گرفتن کلاینت ها تنها با یک کلیک
- تخته وایت برد برای انجام کلیه اعمال با قابلیت نمایش برای کلاینت ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا

در نسخه جدید از این دو نرم افزار امکانات زیر اضافه شده است:
 Student Survey: این قابلیت نوار ابزاری را به کلاینت ها اضافه می نماید که دانش آموزان می توانند در آن زمان باقی مانده است کلاس ، درخواست برای کمک و ... مشاهده نمایند.
Teacher Toolbar: تولباری هم برای معلم و مدیر اضافه خواهد گردید تا در زمان Minimize به سادگی به این نرم افزار دسترسی پیدا کرد.
Surveys: نظر سنجی ها را می توان برای دانش آموزان به نمایش در آورد.
Printer Management: به سادگی می توان پرینتر موجود در محیط شبکه را مورد مدیریت قرار داد.
Security: در این نسخه علاوه بر امنیت بالای این ابزار قابلیت Active Directory نیز به کلاینت ها نیز اضافه شده است. و چندین چند قابلیت جدید دیگر که در زمان کار با نرم افزار حتما از استفاده از آن لذت خواهید برد.


ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزاری
همه کاره برای تهیه نسخه پشتیبان، کپی، تبدیل و رایت کردن دیسک های DVD . به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و ... خواهید بود.
DVDFab Platinum یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود.
این برنامه همه نیازهای شما را برای یک برنامه قدرتمند DVD دارد .این برنامه برای شما بک آپ می گیرد تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید . این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، می باشد .یعنی DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد .از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و ... را نام برد. شما فقط کافی است DVD فیلم را در درایو قرار داده و یک DVD خام را در رایتر خود بگذارید .کپی با بهترین کیفیت انجام می شود .شما با این برنامه بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی خواهید داشت.منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عینا در دیسک جدید کپی خواهد شد. باید عرض کنم که این برنامه یکی از پر مصرفترین و پر کاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD  می باشد.
با استفاده از این برنامه حتی می توانید ، به جای یک کپی ، همزان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .مانند تکثیر های حرفه ای.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار DVDFab Platinum 5.2.2.0 Final:
 سیستم کپی  DVD To DVD :
- قابلیت تکثیر 1 به 5 در رایانه . با انواع دیسک های بزرگ ، مینی dvd و ...
- دیسک کامل ،  رایت کامل هر نوع dvd ، فیلم ، تصویر ، و... با قابلیت همه منو ها و ترلر ها
- کپی دی وی دی شما با یک کلیک
- سینمای نیرومند ، کپی درست فیلم ها و ... با صدای اصلی و ویژه وی
- جدا کننده دیسک ، کپی یک DVD 9 گیگا بایتی یا همان دیسک دوبل به 2 تا DVD 4.5 گیگا بایتی یا همان DVD های معمولی که در بازار ایران هست و همه استفاده می کنیم .با نهایت کیفیت ، بدون افت هر گونه کیفیت فیلم یا صدا .منو ها اروژینال هم که در دیسک مادر بود ، بدون دستبرد ، کپی می شوند
- سفارشی کردن ، ساخت انواع DVD با سلیقه وعلاقه شخصی شما
تیتر دلخواه ، خصوصیات تجاری  محصول ، گزینش صدای ویژه و زیر نویس
شما می توایند بدون دستکاری در منوها و ... دیسک مورد نظر ، تغییرات و سلیقه خود را اعمال کنید
- کپی ، شما می توایند دیسک به دیسک ، DVD خود را کپی کنید .بیت به بیت بدون هر گونه افت ، 100% با دیسک مادر برابری خواهد کرد
- سرعت عمل ، خیلی سریع دیسک شما کپی شده ، تحویل دارده می شود .برنامه حدود 10 الی 20 دقیقه یک دیسک را کپی کرده تحویل می دهد
- سازگاری با دیسک ها ، برنامه قالیت رایت روی هر نوع دیسک DVD خام را دارد
DVD+R/RW, DVD-R/RW, DVD+R DL, DVD-R DL
- و ...


آخرین تغییرات صورت گرفته در این نسخه :
- کاهش مدت زمان باز کردن DVD های فیلم تا 50 درصد
- برطرف کردن خطای نرم افزار در هنگام انتخاب زیرنویس "sub/idx" در بخش DVD to Mobile
- برطرف کردن خطا در هنگام ایجاد فایل های dgp برای Nintendo DS

سیستم DVD TO Mobile   (دستگاه های قابل حمل ):
کپی ،  برنامه می تواند dvd شما را روی انواع ipod و psp (پلی استیشن پرتابل) و ژنریک و ... کپی کند .
Generic: Convert DVD title to PC MPEG-4/DivX/XVID/H.264 AVI/MP4 file.
iPod: Convert DVD title to Apple iPod MPEG-4/H.264 MP4 file.
PSP: Convert DVD title to Sony PSP MPEG-4/H.264 MP4 file.

مزایای نرم افزار DVDFab Platinum 5.0.6.0 Final:
1 - حذف انواع قفل و محافظ کپی ، حذف  محافظ ضد ریپ like CSS, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, FluxDVD, CORE X2, etc
2 - همیشه برنامه برای شکستن قفل ها بروز رسانی می شود تا قفل ها و متود های محافظتی را بتواند بشکند .(بروز رسانی دائمی )
3 -  سیستم پشتیبان گیری از دیسک های خراب و خش دار و بازیابی اطلاعات روی dvd
4 - سیستم بروز رسانی برای رایت انواع دیسک خام
5 - سیستم بروز رسانی برای شناختن سیستم های قابل حمل جدید تر
6 - بروزرسانی برای همیشه ، رایگان می باشد
7 - پشتیبانی از نرم افزار برای همیشه

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com



همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید.
فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero Burnning ROM را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد.
نرم افزاری بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد.
برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و ... همه و همه در یک بسته  جای گرفته اند.
استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.
نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند. بسته Nero شامل ابزارهای زیر است:
Nero Express: نرم افزاری جهت کپی رایت انواع فرمت ها و فایل ها به شکل های مختلف Data و MultiMedia و ساخت ایمیج از لوح های فشرده
Nero Burning ROM: ابزاری بز هم جهت کپی رایت با محیطی متفاوت
Nero BackItUp: نرم افزاری جهت پشتیبان گیری از فایل ها و لوح های فشرده
Nero CoverDesigner: ابزاری بسیار کامل و در عین حال کاربردی جهت طراحی و پیاده سازی انواع طرح ها و لوگو ها برروی انواع لوح های فشرده.
Nero MediaHome: ابزاری بسیار کاربردی در جهت مدیریت فایل های مالتی مدیا و خانه ای برای آن ها.
Nero Home: ابزاری شبیه به یک درایو برای ذخیره سازی فایل های مربوط به نرم افزار Nero.
Nero PhotoSnap Viewer: با این نرم افزار دیگر خیال کاربران از بابت مدیریت و تا حدودی ویرایش تصاویر راحت خواهد شد .
Nero Recode: ابزاری که کاربران را قادر می سازد تا اقدام به ضبط فایل های مالتی مدیا بر روی لوح فشرده نمایند .
Nero ShowTime: یکی از ابزارهایی که به طور چشم گیر در این بسته خود نمایی می کند و هر کاربری به آن احتیاج پیدا خواهد کرد همین نرم افزار است . نرم افزاری که قادر است تا اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری را پخش نماید . DVD ها را با بالاترین کیفیت ممکن به حرکت در آورد.
Nero SoundTrax: اگر به کار میکس صدا هم علاقه دارید می توانید از این ابزار برای انجام کار های خود استفاده نمائید .
Nero WaveEditor: همان طور که از نامش پیداست نرم افزاری برای ویرایش محدود انواع فرمت های صوتی می باشد و دستیاری برای کاربران در جهت تغییر صداها محسوب می شود.
Nero Vision: نرم افزاری برای آن ها که دوست دارند فیلم های خود را با ویرایش و منو هایی زیبا با فرمت های DVD و VCD رایت نمایند . این نرم افزار همچنین قادر است تا تصاویر را به شکل اسلاید شو هایی زیبا در آورد.
اما قابلیت های این بسته به همین جا ختم نمی شود . چراکه ابزارهای مفید دیگری هم وجود دارند. این نرم افزار ها قادرند تا درایو مجازی بسازند ، دیسک ها را شخصی نمایند، برروی لوح های فشرده قفل قرار دهند و سرعت گردش درایو دیسک گردان را مورد سنجش قرار دهند.
قابلیت جدیدی که به این بسته اضافه شده است قابلیت هک کردن لوگو برروی دیسک های می باشد. این قابلیت  LightScribe  نام دارد و کاربران قادرند با رایتر های مخصوص  اقدام به هک کردن لوگو ها و طرح های خود نمایند.


مهم ترین قابلیت های بسته نرم افزاری Nero Burning Rom 9.2.6.0 :
- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام عمل کپی رایت دیسک ها
- رایت انواع لوح های فشرده با فرمت ها و شکل های مختلف
- ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
- تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
- پشتیبانی از فرمت های رایج لوح های فشرده نظیر ISO
- قابلیت پشتیبان گیری از لوح های فشرده
- پشتیبانی از لوح های فشرده Blu-rey
- پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری
- ساخت منوهایی دو بعدی و سه بعدی برای فیلم ها
- محیطی بسیار کاربر پسند و جالب
- مدیریت آسان تصاویر
- مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها
- ساخت ایمیج از دیسک ها
- به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube
- تماشای شبکه ای تلویزیونی به صورت زنده
- ضبط صدا و تصویر
- ویرایش موزیک ها
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
- قابلیت قفل گذاری برروی دیسک ها
- قابلیت شخصی کردن دیسک ها
- سرعت سنج برای دیسک گردان ها
- ساخت درایو مجازی
- قابلیت رایت بر روی انواع لوح فشرده نظیر CD و DVD و blu-rey و ...
- بهینه سازی شده نسخه جدید با ویندوز محبوب ویستا
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2