سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد و آنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :103
بازدید دیروز :77
کل بازدید :2153746
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/9
4:47 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

Light Alloy 4.1 یک میدیاپلیر کوچک و قدرتمند  است که توسط شرکت Softella تهیه شده است که با وجود حجم بسیار کم و ظاهری بسیار جمع و جور و رابط  کاربری خوش دست خود توانسته است به یکی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایلهای ویدئویی تبدیل شود. این برنامه توانایی های بسیار در زمینه پخش فایلهای مالتی میدیا و مخصوصا فایلهای تصویری دارد.
قابلیتهای این نرم افزار :
 -
پشتیبانی از 10 زبان زنده دنیا
 - پوسته های زیبا
 - Plug in های متعدد
 - کنترل صدا و تصویر و رنگها
 - کنترل
زیر نویس و امکان اضافه مردن آن ( جهار فرمت ssa,srt,sub,txt )
 - قابلیت تعریف عملکرد کلید های موس و کیبور
به گفته شرکت سازنده ، این نسخه از
نرم افزار بیش از 30 فرمت مالتی میدیا را پخش می کند که می توان به فرمتهای DVD,Avi,Asf,3gp,rm,ogg و... اشاره کرد . دیگر قابلیتهای جالب این برنامه Screen Shot یا همان عکس برداری از تصویر با فشردن کلید F12 ، دقیقا با کیفیت خود فیلم و در My Documents شما ذخیره میکند.
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری ازصفحه نمایش و انجام کارها و ویرایش های مربوطه است . این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط صفحه نمایش همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت می دهد و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند . توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار است .
توسط این نرم افزار شما می توانید یادداشت هایی را با
افکت ها گوناگون در هنگام ضبط تصاویر بر روی فیلم قرار دهید و به توضیحات خود آن را اضافه کنید. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار توانایی ضبط تصاویر از یک محیط مشخص شده می باشد.
برخی از امکانات این برنامه :
 - ضبط و عکس برداری از صفحه مانیتور با
کیفیت بالا
 - ویرایش تصاویر و فیلم
 - به اشتراک گذاری آسان از طریق
ایمیل : به آسانی در هنگام کار با محیط هر نرم افزاری که باشید, SnagIt قادر به عکس برداری از صفحه و زمان مورد نظر شما همراه با ویرایش آن است و بلافاصله تنها با یک عملیات ساده Drag&Drop قادر به اضافه کردن این تصویر به متن ایمیل خود خواهید بود .
 - دادن خلاقیت های فایل فلش به تصویر گرفته شده ی شما : ویراستار این
نرم افزار قادر به انجام ویرایش ها, دادن افکت ها, اضافه کردن ویدیو و یا ایجاد اسلاید شو های متفاوت در تصاویر است و می تواند آنها به صورت فایل SWF فلش ذخیره کند!
 - 
ضبط تصاویر مونیتور همراه با تمامی جزییات : نرم افزار قادر به ضبط تمامی جزییات, عنوان ها, نشانه ی موس و هر آن چه با چشم در صفحه ی مونیتور مبینید است.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

یک نرم‌افزار رایگان ویرایش تصاویر و عکس‌ها که برای محیط‌های مبتنی بر ویندوز طراحی شده ‌است. این نرم‌افزار، همانند فتوشاپ با حمایت و پشتیبانی از لایه‌ها، انصراف‌های نامحدود، جلوه‌های ویژه، و طیف گسترده‌ای از ابزار‌های مفید و قدرتمند یکی از بهترین نرم‌افزار‌های شبه فتوشاپ است که به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید هر کاری که قصد داشته‌اید با فتوشاپ به سر تصویر یا عکس‌های خود بیاورید، با قدرت تمام با این نرم‌افزار نیز انجام دهید.
این برنامه احتیاج به برنامه Microsoft .NET Framework
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


FantasyDVD یک DVD Player قدرتمند از شرکت Fantasysoft است .این نر افزارخوش‌ترکیب و توانمند برای پخش دی‌‌وی‌دی که همان ویژگی‌ها و کنترل‌های دستگاه‌های سخت‌افزاری پخش دی‌وی‌دی‌های خانگی را دارد و بیش از 70 نوع فایل‌های صوتی و ویدیویی را پشتیبانی می‌کند. یک سیستم کامل عقب و جلو کردن فیلم‌های دی‌‌وی‌دی، جلوه‌های عالی صوتی و ویدیویی و بسیار خوش‌دست که می‌تواند تمام نیازهای شما را در هنگام پخش دی‌وی‌دی‌ها برآورده سازد. 
 این نرم‌افزار پنج و نیم مگابایتی از امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که واقعا نمی‌توان همه‌ی آن‌ها را در این‌جا فهرست نمود.
مجهز بودن به افکت های مختلف صوتی ,
پشتیبانی Channel های گوناگون , صدای Dolby و فراگیر , 10 اند Equalizer , اشغال و مصرف کم حافظه ی CPU و پشتیبانی DivX, DVD (MPEG-2), VCD (MPEG-1), SVCD, AudioCD, MiniDVD, Mpeg2 HDTV, MWV-HDTV و دادن کنترل کامل DVD Player به کاربر در محیطی آسان و آشنا و بسیاری ویژگی های دیگر .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

REAPER نام نرم افزاری است قدرتمند که به شما امکان ضبط ، ویرایش ، عمل رندرینگ ( اعمال جلوه های ویژه به صوت ) و… را می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید میزان بلندی صدا را نیز کنترل کنید و همچنین در زمان های مختلف ( مثلاً هنگام شروع و پایان یک موزیک ) عمل افزایش و کاهش صدا را انجام دهید. این نرم افزار همچنین از فرمت های مختلف صدا پشتیبانی می کند. امکانات متنوع مختلف دیگری نیز در این نرم افزار وجود دارد ؛ در کل یک نرم افزار مناسب برای کارهای چند رسانه ای یا مالتی مدیا است.
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >