سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین ذخیره، دانشی است که بدان عمل شود و احسانی است که بدان منّت ننهند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :58
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2153624
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/8
8:32 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: www.p30download.com


این مجموعه شامل 155 قلم فارسی میباشد. کپی رایت این قلم های متعلق به داده ورزان هامون میباشد. از قلم های این مجموعه که همگی با NPW آغاز میشوند در تمامی نرم افزارهای گرافیکی که امکان تایپ مستقیم فارسی نیست میتوانید با کمک نرم افزار شتاب فارسی نگار استفاده کنید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


تماشای کاریکاتور ها همیشه باعث شادی و لذت انسانها می شود، و این به این دلیل نمایش غیر عادی و غیر طبیعی اجزای صورت و بدن می باشد مثلا اگر کسی دارای بینی بزرگی باشد کاریکاتور آن فرد دارای بینی بسیار بزرگتری از میزان واقعی آن خواهد بود و ... .
Cartoon Maker نرم افزاریست که عکس های کاربران را به کاریکاتورها و تصاویر کارتونی خنده دار تبدیل می کند. این نرم افزار هچنین قابلیت تبدیل تصاویر به طراحی های بسیار زیبا را نیز دارا می باشد.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/15::: 1:41 ع
نظر()
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


کمپانی Outerspace دست به کار جالبی زده و نرم افزاری را عرضه کرده است که مورد استقبال تمام سایتهای Review قرار گرفته است و هر کدام به این نرم افزار جوایزی را عرضه کرده اند.
Bix"s Photo Book
نرم افزاری جالب به صورت انیمیشن سه بعدی هست که به شما اجازه میدهد تا از سایه ها و نورهای پویا در کار خود استفاده کنید. این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا عکسهای شما را به صورت یک فیلم خروجی بگیرد تا آن را برای کارهای DVD، نمایش کامپیوتری، پادکست ها و یا وبسایتها مورد استفاده قرار دهید.
به خاطر اینکه این
نرم افزار در حالت سه بعدی کار میکند و جهت دوربین، و چرخش و بزرگنمایی دارد و شما به راحتی میتوانید از هر جهتی این کتاب عکس را مشاهده کنید، محبوبیت خاصی را در میان کاربران و علاقمندان پیدا کره است.
با فشار دادن کلید Space این 
نرم افزار میتواند صفحات بعدی را برای شما نمایش دهد.
این نرم افزار میتواند کاملاً کار شما را خصوصی سازی کند، یعنی شما به راحتی میتوانید پس زمینه عکسها، رنگ صفحات، ساختار و بافت صفحات، درخشندگی عکسها، درخشندگی صفحات، جهت
دوربین و جهت نور را مشخص کنید و آن را به دلخواه تغییر دهید.
برخی ویژگیهای بارز این
نرم افزار:
 - خروجی به صورت فایل
فیلم
 - سایه دادن و ایجاد جلوه در صورت دلخواه
 - نامرئی کردن و کم رنگ کردن صفحه
 - ساختار و بافت های از قبل تعریف شده برای
صفحات
 - ساختار و بافت های از قبل تعریف شده برای جلد

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


نرم افزارهایی که امروزه به صورت حرفه ای توسط کمپانی بزرگ ساخته می شوند برای معرفی در وب سایت این شرکت ها به همراه توضیحات و عکس هایی محیط نرم افزار و عکس هایی مجازی از جعبه نرم افزارها را در صفحات سایت قرار می دهند. برای ساخت این قسمت ها از نرم افزارهای مختلفی می توان استفاده نمود. برای تهیه عکس از محیط نرم افزار می توان از برنامه هایی که برای تهیه ScreenShot از نرم افزارها ساخته شده است استفاده نمایید. همچنین برای ساخت تصاویر جعبه می توان از نرم افزارهای طراحای عکس استفاده نمود که البته برای ساخت این تصاویر نیاز به یادگیری کامل طراحی به صورت سه بعدی می باشد.
در این مطلب
نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر به ساخت جعبه های سه بعدی خواهید بود.
3D productbox نام نرم افزاری حرفه ای می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ساخت تصاویر سه بعدی و طراحی عکس جعبه می باشد. برای استفاده از این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری حرفه ای طراحی ندارند و تنها می توانند با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه اقدام به ساخت تصاویر جعبه های مختلف به صورت حرفه ای نمایند.  در این برنامه کاربران قادر به ساخت جعبه های مختلف با زاویه های و اشکال گوناگون می باشند.
از ویژگی های این
نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- استفاده از DirectX برای render نمودن تصاویر با کیفیت بالا
- توانایی طراحی جعبه های
سه بعدی
- قابلیت طراحی جعبه های مختل با نماهای متفاوت
- دارای 36 مدل آماده جعبه مختلف
- قابلیت ساخت
تصاویر تنها در چند دقیقه
 و ... .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون میباشد؟ عکس هایی که از روی سی دیها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است، پیکاسا این امکان را برای شما فراهم میکند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید، هر بار که پیکاسا را اجرا میکنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب میکند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی میکند. شما از طریق پیکاسا میتوانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.
Web Albums قابلیت جدیدی است  که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما میتوانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکسهای آن ها را نیز ذخیره کنید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >