سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هفتاد گناه برای نادان آمرزیده می شود، پیش از آنکه یک گناه برای دانشمند آمرزیده شود . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :63
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2153629
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/8
10:4 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

مبدل قدرتمند فایل های چند رسانه ای Tipard Total Media Converter

 

Tipard Total Media Converter همانطور که از نامش هم پیداست قادر است تا فایل های چند رسانه ای کاربران را به فرمت های مختلف تبدیل کند. این ابزار با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری و همچنین سازگاری خاص با سیستم های صوتی و تصویری رایج برای کاربران حرفه ای هم می تواند فوق العاده مناسب باشد. حجم پائین و واسط کاربری جذاب و البته سهولت در استفاده از نرم افزار سه موردی هستند که برای بسیاری از کاربران اهمیت ویژه ای دارند ضمن آن که سرعت تبدیل در نرم افزار به دلیل پشتیبانی از تکنولوژی های جدید و سازگاری با انواع پردازنده های گرافیکی و CPU ها بسیار بالا است.
نکته مهم در مورد این ابزار همان پشتیبانی از فرمت های مختلف ، پیش نمایش از فایل های چند رسانه ای و همچنین پشتیبانی و سازگاری با تقریبا تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل است. پشتیبانی از انواع دی وی دی فیلم ها و نهایت کیفیت در هنگام تبدیل که به هیچ وجه کیفیت اصلی را پائین نخواهد آورد هم نکته ی مهمی است. البته کیفیت قابل تنظیم است و می توان آن ها را بسته به نیاز تغییر داد. به طور کلی نرم افزار Tipard Total Media Converter یکی از قابل اعتمادترین مبدل هایی است که از سوی شرکت های نرم افزار تولید شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Tipard Total Media Converter v6.1.10 :
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج
- سازگاری با انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- پشتیبانی از انواع دی وی دی فیلم ها
- نهایت کیفیت در تبدیل صوت و تصویر
- قابلیت ویرایش ساده فیلم ها
- اضافه کردن افکت های جذاب به فایل ها
- استخراج فایل های صوتی از فیلم ها و انواع لوح های فشرده
- امکان تنظیم کیفیت بسته به نیاز
- پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها برای افزایش سرعت تبدیل
- پیش نمایش در هنگام تبدیل
- واسط کاربری جذاب و استفاده آسان از نرم افزار
- پشتیبانی از پردازنده های دو یا چند هسته ای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

 


یکی از محبوب ترین دیکشنری های موجود در دنیای اینترنت دیکشنری معروف بابیلون می باشد. به علت نبود کرک معتبر و از کار افتادن این دیکشنری، میبایستی به فکر جایگزین مناسبی برای این نرم افزار بود. نرم افزاری که علاوه بر قدرتمندی زیاد و داشتن خصوصیات نزدیک به بابیلون و کاربری آسان باشد. بشتر افرادی که با رایانه و اینترنت سرو کار دارند حتما برای ترجمه کلمات و متون بر روی رایانه خود یک مترجم متن و کلمات نصب کرده اند و میدانند که بودن یک نرم افزار مترجم خوب و خوش دست در رایانه نیاز است. همگی ما به زبان انگلیسی تسلط کافی نداریم و برای ترجمه متن احتیاج به یک مترجم دارید و در صورتی که از زبانهای مختلف بخواهیم استفاده کنیم باید از مترجمی استفاده کنید که چند زبانه باشد و همچنین قابلیت ترجمه متون انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را داشته باشد. با وجود اصطلاحات تخصصی در دنیای اینترنت و همچنین ترجمه وب سایتها با زبانهای مختلف کار بسیار دشواری می باشد و در صورتی که نرم افزار بتوانید در سریعترین زمان ممکن صفحه وب ما را به صورت صحیح ترجمه نمایید و علاوه بر آن بتوانیم متون داخل تصاویر که با تکنولوژی OCR را ترجمه کند بسیار جالب به نظر می رسد. نرم افزار قدرتمند GoldenDict یک دیکشنری رایگان و متن باز OpenSourse می باشد که میتوان جایگزین مناسبی برای دیکشنری بابیلون باشد یکی از خصوصات جالب توجه این نرم افزار پشتیبانی کامل از برنامه های دیکشنری بابیلون که با فرمت .BGL می باشد. این نرم افزار قادر به ترجمه فارسی، عربی، انگلیسی، آلمانی، روسی، سوئدی و... می باشد. یکی دیگر از وجه تمایز این دیکشنری با بابیلون می باشد قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ویندوز و لینوکس میباشد که علاوه بر چند زبانه بودن نرم افزار میتوانید از ترجمه انگلیسی نرم افزار به زبان شیرین فارسی استفاده نمایید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار GoldenDict v1.0.1:
- قابلیت پشتیبانی از فرمت.bgl دیکشنری تولید شده توسط دیکشنری بابیلون
- قابلیت پشتیبانی از فرمتهای StarDict (syn)، lingvo، Dictd و...
- قابلیت پشتیبانی از منابع ترجمه‌ی آنلاین یکیپدیا، ویکیمدیا، UrbanDictionary و...
- قابلیت ترجمه کلمات و نمایش ترجمه به صورت خودکار با یک کلیک
- قابلیت پشتیبانی از تلفظ آنلاین لغات
- استفاده بسیار آسان و فعال شدن تنها با یک کلیک
- قابلیت بهره برداری و پشتیبانی از 75 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
- قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز و لینوکس
- قابلیت ترجمه لغت از تصاویر و صفحات وب به صورت ترجمه آنلاین
- حجم بسیار کم و رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
89/9/27::: 10:54 ع
نظر()
  
  

دانلود دو بسته امنیتی Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2010 

 

بی شک هیچ گاه نمی توان از کنار نام هایی که همیشه بر سر زبان ها بوده اند به آسانی عبور کرد ؛ این امر در هر زمینه ای صادق است ، در رایانه ها هم به همین شکل دنبال می شود برای مثال در قسمت نرم افزاری هیچ گاه نمی توان در زمینه گرافیک از نرم افزاری به نام فتوشاپ عبور کرد یا حتی اصلا از شرکت سازنده آن یعنی Adobe هم نمی توان چشم پوشی کرد. در زمینه امنیت های رایانه ای هم شکی نیست که هرگاه نام Symantec برده می شود یعنی امنیتی پایدار در راه است و نمی توان به آسانی از محصولات این شرکت عبور کرد و وقتی هم نام Norton به میان می آید یعنی باید انتظار داشته باشیم تا ایمن ترین سیستم ها را در مقابله با فایل های مخرب در چنته داشته باشیم.
Symantec Norton که یکی از قدرتمندترین بسته های نرم افزاری در سراسر جهان به شمار می رود تحت عنوان های مختلف ارائه می شود تا کاربران بتوانند با توجه به کاربر سیستم خود یکی از آن ها را برگزیده و امنیت را با این محصولات تجربه کنند. نهایت قدرت و پایداری در مقابل فایل های مخرب و همچنین سرعت بالا در اسکن و شناسایی فایل های ویروسی و مخرب که در نسخه های جدید به صورت محسوسی مشاهده می شود جز مهم ترین امکاناتی هستند که Norton Internet Security  و Norton AntiVirus‌ به کاربران ارائه می دهند. این دو از نظر ساختار کلی یکی هستند اما در عمل و در جزئیات تفاوت هایی دارند که کاربر می تواند با انتخاب یکی از آن ها امنیت را تجربه کند.
آنتی ویروس قدرتمند این محصولات به همراه به روز رسانی های سریعی که نهایت امر بین 5 تا 15 دقیقه زمان لازم دارد تا آخرین بانک اطلاعاتی ها را دریافت کند امکاناتی هستند که در این دو محصول به صورت یکسان تعریف شده اند. مهم ترین تفاوت Internet Security و AntiVirus‌ در وجود دیوار آتشی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی همیشه آن را آنتی ویروسی سنگین خطاب کرده اند سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته ها نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در هردو این نرم افزار ها بسیار قوی و قدرتمند است.
امنیت بالا در شبکه های رایانه ای و قابلیت محدود کردن ورودی ها و خروجی ها در شبکه ها یکی از خصوصیاتی است تا کاربران بتوانند از ارسال ها و دریافت ها کاملا آگاه باشند. وجود آنتی اسپم قدرتمند هم یکی از خصوصیاتی است که تنها در Internet Security مشاهده می شود و این قابلیت در Antivirus قابل استفاده نخواهد بود. البته خصوصیت برقراری امنیت در شبکه ها هم برای کاربرانی که از Internet Security  استفاده می کنند تعریف شده است.
نسخه 2011 از این دو محصول مدت نسبتا طولانی است که عرضه شده و علاوه بر قابلیت های جدید واسط کاربری متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که به سادگی قابل استفاده و بهره وری خواهد بود. پس از گذشت این مدت هم هنوز هیچ کرک کاملی ارائه نشده است اما Trial Reset موجود که در سایت های مختلف هم انتشار یافته توانایی ریست کردن حالت آزمایشی را برای مدت 165 روز دارد که به نظر می رسد مدت زمان بسیار خوبی برای استفاده از این بسته های امنیتی باشد . با این تفاسیر پیشنهاد می کنیم حتما این بسته های امنیتی قدرتمند را از سایت آسان دانلود دریافت نموده و تفاوت را در امنیت با آن ها تجربه کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2011 :
- سرعت و قدرت بالا در شناسایی فایل های مخرب
- به روز رسانی های سریع در مدت زمان بین 5 تا 15 دقیقه
- مقابله قدرتمند با انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و ...
- آنتی اسپم قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
- دیوار آتش قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
- امنیت در شبکه های رایانه ای (‌تنها در بسته Internet Security)
- امنیت بالا در اینترنت و اطلاعات شخصی
- امکان بهینه سازی سیستم
- نصب بسیار سریع برروی سیستم
- قابلیت بازگردانی بوت سیستم
- مدیریت فرزندان با قابلیت Parental Control
- جدیدترین تکنولوژی ها در مقابله با فایل های مخرب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

 

بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین و جذاب ترین نسخه از مرورگر Opera رسما رونمایی شد ؛ مرورگری که امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین مرورگرها دنیا شناخته می شود. جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود به اتمام رسید و حالا کاربران پس از 13 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود :
Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک، Speed Dial که نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها، فید خوان های حرفه ای و ... تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند.
دلیل این که مرورگر Opera عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Opera عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
اما نکته ی بسیار مهم و جالبی باید در مورد Opera ذکر شود . حتی آخرین نسخه از این مرورگر روی رایانه های 386 و با حافظه یا همان رم در حدود 6 مگابایت هم سازگاری دارند.
برای آن ها که زمان در اینترنت برایشان اهمیت زیادی دارد ما آخرین نسخه از مرورگر معروف Opera را پیشنهاد می کنیم .
ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

بازی جذاب و جدید Farm Frenzy Ancient Rome v0.5

 

بالاخره پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه ی جدید از سری بازی های Farm Frenzy منتشر شد. بازی بسیار جذابی که به ظاهر ساده است اما در عمل گاهی آنچنان سخت و دشوار می شود که حرفه ای ترین کاربران هم با سرعت عمل بالای خود از پس انجام مراحل طی زمان های تعیین شده بر نمی آیند. این بار Farm Frenzy به رم باستان رفته و با نام Farm Frenzy Ancient Rome قرار است که کاربران را سرگرم کند. این نسخه از بازی که به مانند مدل های قبلی از گرافیک بالایی بهره می برد برروی سیستم های سخت افزاری معمولی هم قابل نصب و اجرا بوده و با موزیک دلنشنین و مناسبی که در بازی اجرا می شود همه را سرگرم خواهد کرد. این نسخه هم موضوعی که در مدل های قبلی بود را دنبال می کند اما به طور کامل طرح اصلی بازی از نظر نمایشی تغییر کرده است. حیوانات با طراحی های جدید به بازی اضافه شده اند که جذابیت را دو چندان خواهند کرد.
90 مرحله در انتظار کاربرانی است که بازی Farm Frenzy Ancient Rome را دریافت خواهند کرد ، ساختمان ها و کارخانجات جدید ، تولیدات جدید برای حیوانات ، استفاده از قایق به جای خودرو ها در فروش محصولات و بسیار گزینه های دیگر که انجام بازی می تواند دلیل خوبی برای دست یافتن به آن ها باشد.

 

قابلیت های کلیدی بازی Farm Frenzy Ancient Rome v0.5 :
- گرافیک مناسب
- 90 مرحله برای انجام بازی
- دادن جوایز مختلف در طول انجام بازی
- تو حالت مختلف برای انجام بازی
- اضافه شدن کارخانجات جدید به بازی
- طراحی گرافیکی جدید برای این نسخه
- استفاده از کشتی و قایق به جای خودرو و ماشین برای فروش محصولات
- مناسب برای سنین مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
89/9/27::: 10:50 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >