سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :67
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2153633
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/8
10:57 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 


PowerDirector_v9.0.0.2316_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه هر فرد معمولآ از یک دوربین فیلمبرداری دیجیتالی برای ثبت لحظه های با ارزش زندگی خود استفاده می کند. اما بهتر است برای مدیریت و ویرایش قسمت های دلخواه از فیلم هایی که توسط این دوربین ها گرفته می شود از نرم افزاری مخصوص اینکار بهره گرفت. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فیلم به شمار میرود. نرم افزار PowerDirector یک واسطه میان شما و دوربین دیجیتالی تان محسوب می شود در واقع شما میتواند فیلم هایی را که با استفاده از دوربین خود گرفته اید را کپچر و ویرایش کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور CyberLink بوده که دارای امکانات و قابلیت های فراوانی می باشد. این برنامه دارای ابزارهای متنوع ویرایش فیلم می باشد و در عین حال از محیط ساده ای برخودار است تا یک کاربر خانگی با داشتن اطلاعات بسیار کم نیز بتواند فیلم های خود را ویرایش کند. همچنین این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی برای ذخیره و یا رندر فیلم ها برخوردار است. قابلیت اضافه کردن افکت های مختلف صدا و تصویر به فیلم و نیز امکان رایت فیلم بر روی انواع لوح های فشرده از دیگر امکانات این برنامه به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
89/9/18::: 2:33 ع
نظر()
  
  

Safari_v5.33.19.4_[www.MihanDownload.com].jpg"مخصوص ویندوز"
داشتن یک مرورگر خوب برای گشت و گذار در اینترنت بسیار ضروری است. تا به حال شرکت های گوناگونی اقدام به ساخت نرم افزارهای مرورگر کرده اند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود ورژن جدیدی از یک مرورگر را که ساخت یک شرکت بسیار معروف می باشد را برایتان آماده کرده ایم. مرورگر Safari جز پر سرعت ترین مروگرهای جهان به شمار میرود که ساخت شرکت قدرتمند Apple می باشد. در ابتدا این مرورگر تنها بر روی کامپیوترهای شرکت اپل که از سیستم عامل مکینتاش پشتیبانی میکنند و دیگر محصولات این شرکت قابل نصب بود اما پس از مدتی این شرکت تصمیم گرفت تا مرورگر پر قدرت خود را جهت رقابت با سایر شرکت ها برای سیستم عامل ویندوز نیز بسازد. با اینکار مرورگر سفری در میان کاربران سراسر دنیا در جایگاه ویژه ای قرار گرفت و امروزه میتوان آنرا رقیب اصلی مرورگرهای معروفی همچون فایرفکس ، اپرا و کروم دانست. این مرورگر از سرعت بسیار بالا در باز کردن صفحات اینترنتی برخوردار است به طوری که گفته میشود سرعت آن 70% بیشتر از سرعت مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و فایرفکس است. برخی از قابلیت های این مرورگر شامل امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، امکان دسترسی سریع به سایت های مورد علاقه Top Sites ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف و بسیاری از امکانات بسیار خوب دیگر.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

K-Lite_Mega_Codec_Pack_v6.6.0_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه با افزایش روز افزون تعداد فرمت های صوتی و تصویری داشتن یک پلیر همه کاره به منظور پخش و اجرای تمام این فرمت ها در ویندوز بسیار ضروری است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تمام فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر اجرا کند. نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack قادر به اجرای تمام فرمت های صوتی و تصویری می باشد. در این نرم افزار که به کدک پخش فایلهای صوتی و تصویری معروف است، تعداد بی شمار کدک قرار گرفته که هر کدام از آنها مخصوص اجرای پخش فایلی می باشند. پس از نصب این مجموعه آیکونی به عنوان پلیر در اختیار شما قرار نمی گیرد بلکه کدک های این مجموعه بر روی پلیر های ویندوز قرار می گیرند و آن هماهنگ می شوند در واقع شما برای اجرای فایلهای دی وی دی دیگر نیازی به نصب نرم افزار PowerDVD نخواهید داشت بلکه با استفاده از پلیرهایی مانند JetAudio, Windows Media و سایر پلیرهای نصب شده بر روی ویندوز خود قادر به پخش و اجرای این فرمت هستید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- پخش آسان و راحت تمام فرمتهای مالتی مدیا در ویندوز..
- هماهنگی سازی میان پلیر ویندوز و کدک های نصب شده.
- امکان ایجاد تغییرات در تنظیمات کدک ها.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

Darkside.jpg
بازی های کمپانی Arcade یکی از معروفترین و جذاب ترین بازی های  موجود میباشد.اکثر بازی های این شرکت به سبک فانتزی بوده و حجم نسبتا کمی را دارد.در حالی که این گونه بازی ها طرفداران زیادی را دارد.شرکت Reflexive Arcade  توسط Lars Brubake در سال 1997 میلادی تاسیس شد.جال است بدانید در آن ابتدا این شرکت تنها با ارائه 19 بازی برای کنسول های متفاوت به شهرت ویژه ای دست یافت.تا کنون این شرکت بزرگ برای کنسول هایی چون :ویندوز - ایکس بازی -و همچنین سیستم عامل مک بازی تولید کرده است.در سال 2005 بود که سازنده این شرکت از جشنواره هنر های تجسمی 3 جایزه دریافت کرد و این جرقه ای بود تا Lars Brubaker و همکارانش بتوانند در راهی که انتخاب کرده اند بسیار موفق باشند.هنوز معلوم نیست که چه بر سر این شرکت پیش می آید اما طبق گفته های این شرکت در ویکی پدیا احتمال بسته شدن آن زیاد میباشد.از تاریخچه این شرکت که بگذریم باید خدمت شما بگویم که همه بازی های این کمپانی تریال میباشد و هیچ کدام به صورت رایگان در سایت این شرکت ارائه نمیشود.اما ما کرک تمامی بازی های این شرکت را برای شما به صورت رایگان قرار میدهیم.برای امروز بازی Darkside را برای شما اماده کرده ایم.این بازی دارای گرافیک بسیار جالب و سه بعدی میباشد.شما در این بازی باید از وسیله ای که با آن پرواز میکنید از اجرام آسمانی محافظت کنید.مرحله به مرحله  سلاح های این وسیله آپدیت میشود که به زیبایی بازی افزوده میشود.همان طور که گفتیم این بازی ها بسیار سرگرم کننده میباشند و شاید هم معتاد کننده !!! بعد از دانلود برای اجرا ستاپ و کرک حتما انتی ویروس خود را غیر فعال کنید و اگر با مشکل مواجه شدید از فایل راهنمای موجود استفاده کنید.

رم:حداقل 256 مگابایت
گرافیک: حداقل 128 مگابایت
سی پی یو:حداقل 1.8 سلرون دی
دانلود در ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

Lynda.com Flash Professional CS5[www.MihanDownload.com].jpg
پس از آموزش های پر طرفداری که در سایت قرار گرفت، در این پست قصد داریم آموزش یکی از نرم افزارهای معروف و بسیار معروف شرکت Adobe یعنی Adobe Flash Professional CS5 را برای کاربران عزیز میهن دانلود آماده نمائیم. این نرم افزار کاربردهای بسیار زیادی در ایجاد انیمیشن های دو بعدی پیشرفته، دارد که شاید بیشترین کاربر آن ها در صفحات وب باشد. نرم افزار Flash Professional CS5 با ایجاد انیمیشن و جلوه های ویژه دو بعدی و تبدیل آن ها به فایل های کم حجم SWF موجب شده است تا این نرم افزار پرطرفدارترین نرم افزار طراحی انیمیشن در میان طراحان وب باشد. شاید یکی دیگر از علل مرسوم شدن این نرم افزار، قدرت ابزار و امکانات آن باشد که
همچون نرم افزارهای دیگر شرکت Adobe، آن را متمایز از انواع مشابه خود نموده است.
مباحث این فیلم عبارتند از :
* ارائه SWF وAvi
* ایجاد بردار برای بدن کارکتر
* رنگ آمیزی بدن
* مهندسی دهان در فلش
* متحرک سازی سر و حرکت بدن
* ساخت دست
* درک حالات صورت
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >