سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است، به او خیانت نمی کند، او را وا نمی گذارد، بر او خرده نمی گیرد، او رامحروم نمی سازد و غیبتش را نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :39
بازدید دیروز :107
کل بازدید :2154677
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/23
11:50 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

Star Defender 4 v1.17 Portable PC Game - بازی مدافع ستارگان

 

بعد از مدت ها بازی زیبا و هیجان انگیز مدافع ستارگان Star Defender ورژن جدیدی از بازی هیجان انگیز خود را عرضه کرده که سایت نرم افزار دانلود رایگان بازی کامپیوتری آن را به اشتراک گذاشته است. حتما مدت زیادی است که این بازی را انجام نداده اید و منتظر نسخه جدیدی از این بازی بودید تا بار دیگر از نابودی بشر در برابر هجوم آسمانی جلوگیری کنید. در Star Defender 4 شهرت و آوازه شما مانند آتشی در دشمن، در سراسر کهکشان پخش شده است، به همین خاطر دشمنان بشر دست به یکی کرده و آماده حمله می باشند.
این بار با دشمنان جدیدی در فضا روبرو خواهید شد و نیاز به ارتقاء سلاح برای مقابله با مرگبار ترین سلاح ها و حمله های دشمن باشید. اگر نسخه 3 این بازی کامپیوتر را انجام دادید و از آن لذت بردید، این سری جدید بازی مدافع ستارگان را از دست ندهید زیرا به یکی از بهترین بازی های تیر اندازی فضایی روبرو خواهید شد. ویژگی های گرافیکی فوق العاده، مواد منفجره، و صداهای هیجان انگیز و دشمنان و حشرات مزاحم عجیب در انتظار شما هستند.

 

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

Anthemion Jutoh 1.19 Portable - نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی

 

همانطور که می دانید کتاب های الکترونیکی eBook مدت زیادیست ابداع شده و مورد استفاده عموم قرار می گیرند. مزیت ایبوک این است که هیچ هزینه چاپ یا تهیه کاغذ برای نشر آنها وجود نخواهد و با صرفه جویی فراوان در هزینه به راحتی قابل انتشار خواهد بود، از این رو ناشران در حال روی آوردن به این گونه کتاب ها هستند.
نرم افزار های مختلفی برای ایجاد کتاب های الکترونیکی وجود دارند که نرم افزار Anthemion Jutoh یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه ایبوک سازی است. با این نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی شما می توانید کتاب های الکترونیکی خود را طراحی و با هر فرمت دلخواه از آنها خروجی بگیرید و منتشر سازید. این برنامه کاربردی به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر متن از فایل های گرافیکی همچون عکس ها نیز در کتاب های خود نیز استفاده کنید.

برنامه ساخت کتاب الکترونیکی Anthemion Jutoh دارای یک بانک گرافیکی جامع و بسیار زیبا از طرح جلد ها می باشد و به شما این امکان را خواهد داد تا جلد کتاب های خود را به صورت خصوصی سازی شده درآورید و طراحی و ارایه دهید. سرعت اجرای این نرم افزار و پاسخگویی عالی آن به فرامین از مزیت های اصلی این نرم افزار است که آن را در برابر سایر نرم افزار ها ممتاز می نماید. شما دوستان هم اینک می توانید نسخه بدون نیاز به نصب این نرم افزار را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

iPhone Ringtone Maker 2.0.10 Build 1116 - ساخت زنگ موبایل برای گوشی آیفون

 

 

گوشی تلفن یکی از وسایلی است که امروزه در دسترس عموم بوده و مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا کاربران در صدای زنگ گوشی خود حساسیت زیادی به خرج می دهند و به دنبال زنگ های جالب و جذاب هستند. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید بخشی از یک آهنگ یا ویدئو را به عنوان زنگ برای گوشی خود داشته باشید ولی به دلیل عدم آشنایی نتوانسته اید. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد داریم شما را با نرم افزار ImTOO iPhone Ringtone Maker 2.0.10 Build 1116 که آخرین نسخه ی منتشر شده ی آن است آشنا سازیم ؛ این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ی ساخت زنگ موبایل می باشد. با این نرم افزار   شما قادر خواهید بود هر فایل صوتی یا تصویری با فرمت های گوناگون همانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MKV, RM, MOV, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG را وارد این نرم افزار کنید و بخش مورد نظر خود را از آن قطعه برداشته و آن را به صورت یک زنگ درآورید. خروجی این نرم افزار فایل های صوتی می باشد که مخصوص گوشی های iPhone می باشد که لازم به ذکر است برخی از این فرمت ها همانند Acc در دیگر گوشی ها نیز پشتیبانی می شود. این نرم افزار از 4 زبان زنده ی دنیا که شامل انگلیسی، آلمانی، ژاپنی و چینی می باشد پشتیبانی می کند. محیط ساده ، روان و قابل درک این نرم افزار برای هر کاربر این نرم افزار را به یکی از محبوب ترین نرم افزار های ساخت رینگتون تبدیل کرده است.

 

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

همان طور که می دانیم اکثر شرکت های نرم افزاری همیشه سعی می کنند در پایان یک سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه ی جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند. شرکت بسیار معروف CyberLink هم از این قاعده مستثنا نیست. این شرکت که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت زیادی را پیدا کرده است ، باز هم با ارائه نسخه ی جدیدی از یکی از ساخته های خود قصد افزایش مشتریان و کاربران را دارد.PowerDirector یکی از ساخته های CyberLink به شمار می رود. نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای ، توام با امکاناتی حرفه ای تر را خواهد داد. CyberLink PowerDirector نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از مباحث به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد. از قابلیت های این ابزار باید به این صورت بیان نمود که این ابزار به مانند یک واسط عمل می کند. یعنی کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده ، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته ی مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزش، کاربران قادر خواهند فیلم ها را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند. نکته ی بسیار مهمی که در این ابزار نهفته شده است و اکثر کاربران حرفه ای ویرایش فیلم ها به آن توجه ویژه ای دارند سرعت در رندر کردن فیلم ها می باشد. CyberLink PowerDirector  سازگاری مثال زدنی با NVIDIA CUDA  داشته و سرعتی فوق العاده بالا را در ذخیره یا رندر کردن به کاربرانش ارائه می دهد. این امر هم با تکنولوژی بسیار جدید NVIDIA حاصل شده است. اما کاربران به نکات دیگری هم توجه می کنند. این که چه کیفیتی را این نرم افزار ارائه می دهد؟ در جواب باید این گونه بیان کرد که بهترین کیفیت ممکن تا به امروز Blu-rey می باشد که از سوی این ابزار به صورت کامل پشتیبانی می شود. در مورد صدای خروجی هم پشتیبانی از صدای دالبی دیجیتال از خصوصیات CyberLink PowerDirector به شمار می رود.این قابلیت ها به یک طرف چرا که از در نسخه ی جدید با توجه به سازگاری با پردازنده های 64 بیتی نهایت سرعت و کارآیی به نرم افزار داده می شود و به همین دلیل سرعت پردازش ها با افزایش چشم گیری رو به رو خواهد شد. علاوه بر این موارد با توجه به بهینه سازی های انجام شده برای پردازنده اصلی سیستم بازهم عملکرد نرم افزار بسیار بهبود یابد. اضافه شدن گزینه های مختلف برای افزایش خلاقیت کاربران در ویرایش جذاب تر فیلم ها که افکت هایی زیباتر را هم در بر می گیرد از جمله مواردی هستند که به این نسخه اضافه شده اند. پیش نمایش های با کیفیت HD بدون ایجاد کوچک ترین مشکل برای کارآیی نرم افزار ، اضافه شدن قابلیت های سه بعدی به Cyberlink PowerDirector  و به اشتراک گذاری آسان تر هم خصوصیات جالبی هستند که کاربران حرفه ای باید به آن ها توجه داشته باشند.  نهمین نسخه به تازگی ارائه شده است و شما کاربران عزیز آسان دانلود می توانید برای دریافت آن به صورت نسخه کامل اقدام نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cyberlink PowerDirector Ultra64 v9.0.0.2316 :
- قابلیت Capture کردن از انواع دستگاه های قابل حمل و انواع دوربین های فیلم برداری
- خروجی گرفتن از  Capture ها با بهترین کیفیت ممکن نظیر AVCHD, MPEG-2 HD,  WMV-HD
- افکت هایی متعدد و بسیار زیبا
- ساخت منوهایی فوق العاده حرفه ای اما بسیار ساده برای ویدوئو دی وی دی
- پشتیبانی از صدای بسیار با کیفیت دالبی دیجیتال
- استفاده آسان از نرم فزار و بدون هیچ گونه آموزش
- محیط کاری حرفه ای و بسیار جذاب
- سرعت بسیار بالا در رندر کردن فیلم ها
- ساخت اسلاید شو هایی حرفه ای و بسیار زیبا به سادگی جندین کلیک کردن
- توانایی برقراری ارتباط با سایت Flickr که پایگاهی برای آپلود تصاویر می باشد
- قابلیت دانلود نمودن افکت های جدید از سایت شرکت سازنده
- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی ، تصویر و فیلم ها
- Wiazard برای ساده شدن و سرعت در عملکرد بسیاری از کارها
- پشتیبانی از با کیفیت ترین فرمت ها نظیر  AVCHD, MPEG-2 HD,  WMV-HD
- پشتیبانی کامل از Blu-rey که کیفیت واقعا بی نظیر را با خود به همراه دارد
- قابلیت ویرایش حرفه ای صداها
- افکت هایی متعدد برای ویرایش صدا ها
- برد رنگ ها برای انتخاب سریع رنگ دلخواه
- قابلیت ساخت افکت هایی برای ابزارهای دیگر شرکت CyberLink
- قابلیت بیرون کشیدن صداهای موجود در داخل فیلم ها
- قابلیت رایت بر روی انواع لوح های فشرده
- قابلیت تبدیل زیرنویس فیلم ها از فرمت TXT به قرمت SRT
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز  ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

فارسی ساز آفیس 2010 Microsoft Office 2010 Language Interface Pack Persian


سرانجام مایکروسافت فارسی ساز نسخه نهایی جدیدترین محصول خود یعنی بسته قدرتمند نرم افزار آفیس Office 2010 را ارائه کرد. پس از ارائه نسخه موفق فارسی ساز آفیس 2007 و 2003 که با استقبال بسیار زیاد توسط کاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد.شما پس از دریافت این بسته رابط زبان فارسی و با نصب آن بر روی آفیس 2010 خود میتوانید تمامی منوها، کادرهای محاوره ای، کادرهای جادویی، پیغام ها و ... را به صورت زبان شیرین فارسی مشاهده نمایید. برای نصب این پکیج شما میتوانید پس از نصب آفیس 2010 در ویندزو های ایکس پی، ویستا، ویندوز 7 این فارسی ساز را نصب نمایید. 
قابلیت فارسی سازی :


Microsoft Office Word 2010
Microsoft Office Excel 2010
Microsoft Office PowerPoint 2010
Microsoft Office OneNote 2010
Microsoft Office Outlook 2010


 قابلیتهای کلیدی فارسی ساز آفیس 2010:
- فارسی سازی متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و ...
- قابلیت نصب و فارسی سازی آفیس های 64 بیتی و 32 بیتی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد آفیس برای فارسی سازی
- رایگان بودن نرم افزار و دارای حجم بسیار کم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >