سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بنده راست نباشد ، جز آنگاه که اعتماد او بدانچه در دست خداست بیش از اعتماد وى بدانچه در دست خود اوست بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :107
کل بازدید :2154657
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/23
7:18 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

مجموعه کامل از لوازم و ابزارهای آرایشی با MakeUp Instrument

 

همانگونه که میدانیم آرایش کردن یکی از کارهای روز مره در بین افراد و مخصوصا دختر خانم ها می باشد. این کار علاوه بر هزینه های بسیار سنگین وقت ما را ساعتها مشغول به خود کرده تا آرایش مناسب با خود را به دست آوریم. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بهتر نبود بدون صرف هزینه های بسیار سنگین خرید لوازم آرایشی و تست هر کدام از لوازم و ابزارهای آرایشی و انتخاب یک آرایش دلپسند و مورد نظر خود نرم افزاری بود تا بر روی تصویر خود آرایش را انجام داده و در صورت تمایل آن را بر چهره خود اجرا نماییم. این بار گروه آسان دانلود نرم افزار قدرتمندی را به شما معرفی می کند که بدون داشتن دانش کافی برای آرایشگری و با استفاده از این نرم افزار ما میتوانیم به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل بشویم و تصاویر خود و دوستان خود را به وسیله این نرم افزار قدرتمند آرایش نماییم. شما با استفاده از این نرم افزاز یک کیف پر از ابزار و لوازم آرایشی را در اختیار خواهید داشت. نرم افزار قدرتمند MakeUp Instrument شامل مجموعه ابزار برای روتوش تصاویر با استفاده از طراحی دیحیتالی می باشد. شما با کمک این نرم افزار می توانید تصاویر خود را به صورت حرفه ای آرایش نمایید. و تمامی عیوب صورت و پوست، از قبیل چین و چروک پوست، آکنه، خالکوبی لکه ها، زخم ها و لکه های سیاه را بدون استفاده از لوازم آرایشی و به صورت مجازی به سهولت انجام دهید. با نصب این نرم افزار قدرتمند شما صاحب یک جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی با تمام لوازم و ابزار آرایشی می شوید. بله درست است شما دیگر نگران تمام شدن رژ لب خود و یا استفاده نادرست لوازم آرایشی نباشد. شما با استفاده از یک کلیک میتوانید چهره خود را آرایش و یا آرایش ها را پاک نمایید. به طور مثال شما با کلیک کردن و انتخاب کردن رژ لب میتوانید رنگهای مختلف را بر روی صورت خود تست نمایید و قشنگ ترین رنگ را برای خود انتخاب کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید بهترین و قشنگ ترین آرایش را برای خود انتخاب نموده و پس از کامل شدن و تست کردن آرایش بر روی صورت خود در دنیای مجازی آن را در دنیای واقعه ای پیاده سازی نمایید. شما با استفاده از یک کلیک میتوانید به کاهش چین و چروک، حذف لکه های پوست (لکه و جوش)، و همچنین از بین بردن قرمزی رنگ چشم روشنایی و کنتراست تصویر خود بپردازید. این نرم افزار با آرایش چهره به شکل طبیعی و تغییر در رنگ مو و رنگ چشم و همچین با داشتن لوازم و ابزار پیشرفته آرایشی و هر آنچه شما از یک نرم افزار آرایشی انتظار دارید در اختیار شما قرار می دهد. برای مثال ابزاهایی همچون ویرایش رنگ لب، اندازه و رنگ مژه ها، رنگ دندان ها، رنگ چشم، رنگ گونه و ... از جمله ابزارهای ارزشمند و کاربردی در این نرم افزار به شمار می روند. در صورتی که شما با نرم افزار محبوب PhotoInstrument کار کرده باشید حتما از این نرم افزار قدرتمند را مورد پسند قرار می دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MakeUp Instrument v4.3 build 440:

- اعمال ماتیک لب، رژ، سایه چشم، پودر صورت و انواع ابزار آرایشی
- دارای ابزار مسواک برای سفید کردن دندانها
- دارای ابزار شامپو برای تمیز کردن موها
- اعمال خط چشم و امکان تغییر رنگ چشم
- پشتیبانی از زبانهای مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- امکان کاهش یا حذف چین و چروک صورت و ترمیم لکه ها و ضایعات پوستی
- امکان روشن کردن و جذاب سازی پوست صورت
- امکان تنظیم درخشندگی، کنتراست و رنگ صورت
- نور، رنگ، تیره کردن، کپی کردن، از بین بردن قرمزی چشم و ...
- زیباتر کردن چهره افراد و نرم جلوه دادن صورت
- امکان تغییر مقیاس عکس و چرخاندن عکس
- ابزاری کم حجم و بی نظیر نسبت به ابزارهای مشابه
- نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

همیشه انتخاب و نصب یک سیستم عامل ویندوز مناسب قدم اول در داشتن یک سیستم خوب به حساب می آید و قدم دوم برای بهره بری و استفاده حداکثری از قابلیتهای سخت افزاری یک سیستم، بالا نگهداشتن عملکرد سیستم عامل است. پس از نصب و راه اندازی یک سیستم عامل خوب اتفاقات و دلایل مختلفی پیدا می شوند که می توانند به مرور کارائی آن را کاهش دهند و در نهایت تا حدی از توانائی سیستم بکاهند که شما را مجبور کنند تا سیستم عامل خودتان را تعویض کنید. اما شما می توانید پس از نصب سیستم عامل با در کنار داشتن یک برنامه خوب در زمینه بهینه سازی سیستم هر گونه نگرانی را از خود دور کنید. تا به حال نرم افزارهای متنوع و زیادی در این زمینه ارائه شده و حتما شما نیز تعدادی از آنها را استفاده کرده اید.هر برنامه می تواند با قابلیتها و ابزارهای مختلفی که در خود جای داده شما را در امر بهینه سازی بهتر یاری کند. پس روش کار و ابزارهای گنجانده شده در هر برنامه می تواند بزرگترین تفاوت این برنامه ها باشد.
WinUtilities Professional یکی از قدرتمندترین برنامه هایی است که در زمینه بهینه سازی و تعمیر ویندوز ارائه شده و کسب جوایز متعدد و استفاده حداکثری کاربران از آن بهترین دلیل این گفته است. این برنامه به شما کمک می کند تا محیط رجیستری خودتان را پاک سازی کنید و با حذف فایلهای موقت از روی هارد دیسک و تاریخچه های اینترنتی،کوکی ها،تعمیر میانبرهای نا معتبر،شناسائی فایلهای تکراری،عزل نرم افزارهای ضروری و غیره به بالا بردن کارائی سیستم خود کمک کنید. این برنامه از پلتفرمهای مختلف ویندوز پشتیبانی می کند و شما هرگز نگران اجرای آن بر روی نسخه های مختلف ویندوز خود نباشید.در ادامه شما می توانید توانائیهای این نرم افزار را در بخش قابلیتهای کلیدی نرم افزار مطالعه کنید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار WinUtilities Pro v9.94:
- مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای افزایش سرعت و بهینه سازی
- امکان Defrag دیسک سخت شما
- امکان بازیابی فایلهای حذف شده
- استفاده از دیسک پاکن جهت از بین بردن اطلاعات اضافی
- دارای تمیزکننده رجیستری قوی
- مدیریت برنامه های موجود در StartUp
- پاک کن تاریخچه فعالیتهای اینترنتی جهت بهبود سرعت و حفظ حریم خصوصی شما
- حفاظت از هر فایل اجرائی ویندوز با رمز عبور ایمن
- بهینه سازی و مدیریت حافظه ویندوز
- یافتن و حذف فایلهای تکراری
- مدیریت و حذف میانبرهای نامعتبر
- بررسی عملکرد سیستم و مدیریت فرآیندهای در حال اجرا
- مدیریت برنامه های نصب شده بر روی سیستم
- امکان پشتیبان گیری و بازیابی رجیستری
- مدیریت BHO های حاضر
- مدیریت خاموش کردن خودکار ویندوز
- سازماندهی و مدیریت تنظیمات ویندوز شما
- امکان زمانبندی فعالیتهای پاکسازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

برنامه Cool Screen Capture را که قصد معرفی آن را داریم در واقع یکی از ابزارهای عالی و بسیار مفید جهت ضبط تصاویر است. شاید زیاد اتفاق افتاده باشد که بخواهید از فعالیتهای خودتان در ویندوز تصویر برداری کنید تا آنها را برای مصارف مختلف از جمله آموزش و غیره بکار ببرید.حتی پیش آمده که بخواهید تصاویری را که از وب کم شما پخش می شود  برروی سیستمتان ضبط کنید. برنامه Cool Screen Capture با یک محیط ساده و کاربر پسند و در عین حال پر قدرت به شما اجازه می دهد تا بتوانید تمام یا قسمت خاصی از صفحه نمایشتان را بصورت فایل ویدئویی ضبط کنید. همچنین شما می توانید این فایلهای تصویری را از دستگاه های ویدئویی مختلف و حتی وب کم نیز ضبط کنید.شما به وسیله این برنامه می توانید یک تجربه عالی در زمینه ضبط و تبدیل تصاویر داشته باشید. شما به وسیله Cool Screen Capture می توانید از صفحه نمایش خودتان عکس نیز تهیه کنید و این امر می تواند از هر نقطه دسکتاپ شما انجام شود حتی موارد پیچیده ای همچون نوار ابزار و غیره.این برنامه از فرمتهای مختلف پشتیبانی می کند و امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید بطور کامل در بخش قابلیتهای کلیدی نرم افزار مطالعه کنید. فرصت را از دست ندهید و حتما این برنامه را امتحان نمایید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Cool Screen Capture v7.0.1.515:
- ضبط فیلم یا عکس از دستگاههای دیگر
- امکان ضبط هر منطقه از دسکتاپ
- تشخیص حرکت و امکان تنظیم
- گرفتن عکس فوری با Hotkey ها
- امکان تنظیم برای هر دستگاه
- پشتیبانی از فرمتهای تصویری AVI
- قابلیت تنظیم اندازه فایل خروجی
- ضبط ویدئو و حتی صدا از دستگاههای صوتی متصل
- قابلیت تنظیم روشنائی،کنتراست،اشباع و رنگ
- امکان پیش نمایش و ضبط فایل های ویدئویی در فهرست فایل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7

- و ...


ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

Roxio یکی از شرکت هایی است که در این چند ساله اخیر توانسته با ارائه نرم افزارهای قدرتمند در زمینه های مختلف خود را مطرح سازد. یکی از انواع محصولاتی که این شرکت تولید می کند ابزارهایی هستند که برای کپی اطلاعات برروی انواع لوح های فشرده به کار می روند. Roxio Creator معروفترین نرم افزاری است که این شرکت ارائه کرده و آنقدر هم موفق بوده که معمولا یک نسخه از این ابزار برروی انواع لپ تاپ های با برند های مختلف نصب شده و یا این که به صورت یک نرم افزار جداگانه ارائه می گردد. شاید مهم ترین ایرادی که بتوان به Nero گرفت همین است که سازگاری کاملی با لپ تاپ ها بابت رایت فایل ها ندارد اما Roxio با رایترها بسیار سازگار است.
Roxio Burn نام یکی از نرم افزار ساده ای است که برای رایت سی دی ها و دی وی دی ها عرضه شده است. نرم افزاری ساده و بسیار سبک تر از Roxio Creator که قادر است کارهای ساده در زمینه رایت را به راحتی امکانپذیر سازد. با Drag & Drop ساده هم می توان به راحتی فایل ها را وارد نرم افزار کرده و برای رایت دست به کار شد ؛ فرمت ISO را خوانده و می تواند کار رایت ایمیج ها را انجام دهد ضمن آن که قادر است تا از دیسک ها نسخه ای پشتیبان به صورت ایمیج هم تهیه کند. این ابزار ساده اما کامل و مفید به مانند دیگر نرم افزارهای رایج امکاناتی که به صورت معمول در انواع چنین نرم افزارهایی گنجانده شده اند را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. نسخه ی کامل نرم افزار Roxio Creator آماده شده تا کاربران بتوانند با نرم افزاری ساده اما مفید با اطمینان خاطر از این که دیگر سی دی ها یا دی وی دی ها به هیچ وجه نخواهد سوخت این ابزار را دانلود و از آن استفاده کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Roxio Burn v1.8.38.5 Retail :
- قابلیت استفاده از Drag & Drop در رایت فایل ها
- سازگار با سی دی ها ، دی وی دی ها و همچنین Blu-ray
- وجود یک گجت اختصاصی برای ویندوز های ویستا و 7
- تنها یک کلیک برای رایت فایل ها
- انجام تمامی کارها تنها با استفاده از یک گجت
- سازگار با ایمیج های با فرمت بسیار رایج ISO
- قابلیت ساخت دیسک های بوتیبل
- سازگاری کامل با درایوهای نوری لپ تاپ ها
- سرعت بالا و همچنین حجم مناسب
- قابلیت پاک کردن لوح های فشرده
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

مدیریت ریموت ها با نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager v5.9.0.0

 

دسترسی از راه دور به سیستم های کامپیوتری یا همان عمل Remote Desktop یکی از موارد با اهمیت در میان مدیران شبکه های رایانه ای و همچنین مدیران وب سایت ها و وب مسترها محسوب می شود ؛ کسانی هستند که از ریموت دسکتاپ خود ویندوز استفاده می کنند اما افرادی هم هستند که ترجیح می دهند از نرم افزارهای دیگری که در این زمینه موجودند بهره ببرند ؛ سوئیچ کردن یا مدیریت چندین ارتباط برای مدیران حرفه ای امری بسیار مهم و کلیدی است و وجود یک نرم افزار مدیریتی در این زمینه که بتواند انواع نرم افزارهای ریموت دسکتاپ را پشتیبانی کتد نکته ای کلیدی است.
نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این ابزار که توانایی پشتیبانی از ابزارهایی همچون Microsoft Remote Desktop، Terminal Services، VNC، LogMeIn، Team Viewer، Ftp، SSH، Telnet، Dameware، X Window، VMware، Virtual PC، PC Anywhere، Hyper-V، Citrix، Radmin، Microsoft Remote Assistance و ... را دارد قادر است تا میان این ابزار ها هماهنگی خاصی را هم برقرار کند. این ابزار بسیار کم حجم که از محیط ساده کاربری هم بهره می برد به راحتی قابل استفاده خواهد بود.
این ابزار می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد و مطمئنا حرفه ای ها و آن ها که کارشان مدیریت سرورها از راه دور است می توانند به نرم افزار Remote Desktop Manager اطمینان کنند. نسخه جدید و کامل این ابزار را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کرده و در صورت لزوم آن را دانلود نمائید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager v5.9.0.0 :
- حجم پائین و استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان ریموت در سیستم های مختلف
- سازگاری با تقریبا تمامی نرم افزارهای رایج در این زمینه
- دسترسی سریعتر به ریموت ها
- امکان Import از سیستم های ریموتی به این نرم افزار
- امکان Export لیست ریموت ها به سیستم مورد علاقه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >