سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهار دلها و چشمه های دانش است و آن است راه مستقیم، آن است مایه هدایت کسی که آن را پیشوای خود قرار دهد [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :45
کل بازدید :2154313
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/19
10:45 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

با آمدن خطوط اینترنتی DSL Broadband (پهن باند) ، WiMax و... که از سرعت فوق العاده ی برای تبادل اطلاعات برخوردارند رفته رفته تکنولورژی های جدید مانند تلویزیون اینترنتی جایگزین تلویزیون های سابق می شوند و زمانی می بینیم که جهان الکترونیکی شده ! کسی برای کار ، رفتن به خرید و بسیاری از کارهای روزمره ی دیگر به بیرون از خانه یا محل کار پا نمی گذارد و تکنولورژی انسان ها را تنبل به بار می آورد ولی باز هم با آمدن تلویزیون آنلاین بسیاری معتقدند که این سیستم نمی تواند جای تلویزیون معمولی را بگیرد!
Online TV 6.3.37 نرم افزار دیگری برای مشاهده ی کانال های Television از طریق اینترنت می باشد. این نرم افزار قادر به نمایش بیش از 3645 کانال تلویزیونی به صورت آنلاین بوده و علاوه بر آن می توانید با این نرم افزار به 1250 کانال رادیویی گوش فرا دهید . همچنین Online TV 6.3.37 با دو نرم افزار محبوب Windows Media Player و Real Player سازگاری کامل داشته و به صورت رایگان عرضه می شود.



دانلود با حجم ?.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
87/1/25::: 12:51 ع
نظر()