سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم چیزى از کار دین را براى بهبود دنیاى خود وانگذارد جز آنکه خدا چیزى را که زیانش از آن بیشتر است پیشاپیش آنان آرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :86
بازدید دیروز :77
کل بازدید :2153729
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/9
2:42 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

همگی ما برای پاک کردن فایل ها و فولدرهای خود در محیط ویندوز به سادگی آنها را Delete میکنیم و نهایتأ آنها را از داخل Recycle Bin پاک میکنیم. اما قطعأ میدانید که این کار پایان کار نیست ، چرا که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ریکاوری ، میتوان تمامی فایل ها و فولدرهای پاک شده از هارد را مجددأ بازیابی کرد. این مسئله گاهی بسیار به کمک کاربر میاید ، اما گاهی ممکن است شما بخواهید واقعأ فایلی را از صحنه روزگار برای همیشه محو کنید! اما چگونه؟ در این ترفند قصد داریم با معرفی ابزاری مخصوص فایلها را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستیم!

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

یکی از بزرگترین و موفق ترین پروژه های شرکت Apple در طول تاریخ این شرکت عرضه دستگاه پخش موسیقی و ویدئوی iPod بوده است. این دستگاه ظریف و کوچک اما توانمند با استقبال عمومی بسیاری در آمریکا و اروپا رو به رو شد. همچنین iPod مدت زمانیست در ایران نیز عرضه شده است. اما اینک قصد داریم ترفندی کاربردی برای iPod داران مطرح کنیم. ممکن است هنگام پخش یک فایل صوتی یا ویدئویی به علت مشکل دار بودن فایل مربوطه iPod شما هنگ کند و امکان هیچ کاری با آن وجود نداشته باشد. اما جای نگرانی نیست! در این ترفند قصد داریم روشی ساده را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید iPod هنگ کرده خود را Restart کنید و بدون هیچ مشکلی به ادامه کار با آن بپردازید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

ممکن است شما نیز از کابرانی باشید که برای مرور صفحات وب از Internet Explorer 7 میکنند. در این صورت احتمالأ به این موضوع برخورده اید که صفحه ای را بر روی هارد Save میکنید اما به هنگام باز کردن این فایل ذخیره شده کاراکترهای نامفهومی به جای فایل شما نمایان میشود. علت این موضوع چیست؟ در این ترفند قصد داریم به معرفی راه حل این مشکل ساده بپردازیم.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

احتمالأ شما نیز تاکنون نام دو نرم افزار Microsoft Word و Visual Basic را شنیده اید. Word پرطرفدارترین نرم افزار پردازش متون و VB یکی از بهترین برنامه های نگارش برنامه به شمار می آید. در آخرین نسخه ای که مایکروسافت از Word عرضه کرده است ، یعنی Microsoft Word 2007 شما میتوانید از Visual Basic در دل این نرم افزار استفاده کنید ، اما بسیاری طریقه این کار را نمیدانند! در این ترفند قصد داریم به روش اجرای Visual Basic در درون Word 2007 بپردازیم.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/15::: 2:23 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3      >