سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به فرزند خود حسن فرمود : ] کسى را به رزم خود مخواه و اگر تو را به رزم خواندند بپذیر ، چه آن که دیگرى را به رزم خواند ستمکار است ، و ستمکار شکست خورده و خوار . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :77
کل بازدید :2153662
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/9
2:7 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


اوبونتو یک سیستم عامل کاملاً‌ آزاد و رایگان بر اساس گنو/لینوکس٬ همراه با پشتیبانی در سطح جامعه کاربران و خدمات تجاری و حرفه‌ای است. اوبونتو توسط اجتماع بزرگی از کاربران و توسعه دهندگان در سراسر دنیا توسعه داده میشود و ما از شما نیز دعوت می‌نمائیم تا به این اجتماع بپیوندید!
اجتماع
اوبونتو بر اساس ایده‌های فلسفه اوبونتو که می‌گوید: نر‌م‌افزار باید آزاد و رایگان در اختیار عموم باشد٬ همچنین ابزارهای نرم‌افزاری مختلف می‌بایست به صورت سفارشی و به زبان محلی کاربران در اختیارشان باشند و کاربران مجاز باشند نرم‌افزار را بر اساس نیازهای خود سفارشی نموده و استفاده نمایند٬ شکل گرفته است.
این آزادیها موجب شده‌اند٬
اوبونتو اساساً با نرم افزارهای سنتی خصوصی متفاوت باشد. نه تنها ابزارها و نرم‌افزارهای مورد نیازتان رایگان هستند٬ بلکه شما مجاز خواهید بود نرم‌افزارها را مطابق نیازتان و بگونه‌ای که مایلید سفارشی نموده و استفاده نمائید.
اوبونتو برای استفاده به عنوان رومیزی و کارگزار (سرور) مناسب است. نسخه فعلی اوبونتو از معماری‌های سخت افزاری مختلف شامل انواع PC های Intel x86 و 64bit و همچنین ماشین‌های UltraSPARC T1 شرکت SUN و PowerPC شرکت Apple پشتیبانی می‌کند.
اوبونتو دارای بیش از ۱۶۰۰۰ بسته
نرم‌افزاری است و هسته اصلی آن بر روی یک سی‌دی عرضه میشود. اوبونتو دارای انواع ابزارهای نرم‌افزاری از نرم‌افزارهای کاتب و صفحه گستردهٔ اداری تا کارگزارهای اینترنتی و ابزارهای مناسب برنامه‌نویسی است.
نکته جالب تر اینکه شما می توانید علاوه بر اینکه آن را
دانلود کنید ، CD‌ آن را از سراسر جهان سفارش دهید و آن را رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید ! من خودم این 3 عدد سی دی را سفارش دادم که طی 10 روز به دستم رسید شما هم ثبت نام کنید و از سی دی رایگان لینوکس ubuntu استفاده کنید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
علم بهتر است یا ثروت؟” این موضوعی بسیار آشنا و حتی نخ نما است که بسیاری از ما احتمالا در دوران تحصیل دست‌کم یک‌بار درباره آن انشا نوشته‌ایم و معمولا هم طوری به ما می‌قبولاندند که حتی اگر شیفته پول و ثروت بودیم باز کلمات را در جهت طرفداری از علم و بهتر بودن آن سوق می‌دادیم.

می‌دانید چرا دوباره به یاد این سوال آشنا افتادم؟ به خاطر جناب بیل گیتس. بله، همان صاحب شرکت پرقدرت و بانفوذ مایکروسافت که ثروتمندترین مرد جهان لقب گرفته و دو روز پیش به سلامتی مدرک دکترایش را گرفت؛ آن هم البته افتخاری، نه آن که خود زحمتی برای آن کشیده باشد.

خیلی جالب است، در دنیایی که این همه در آن از تحصیل و کسب علوم آکادمیک صحبت می‌شود، یکی پرمایه‌ترین فرد عالم می‌شود که عطای آموزش آکادمیک و سواد دانشگاهی را در نیمه راه به لقایش بخشیده و پی کسب و کار می‌رود.

حالا هم حق دارد به ریش همه آن استادان و اهالی درس و مشقی بخندد که همواره خیل جوانان را به سوی کسب دانش و گرفتن مدرک گسیل داشته‌اند.

این جناب حالا در کمال آرامش و بدون دود چراغ خوردن دکترایش گرفته که جامعه دانش محور را حسابی زیر سوال برده است و اصلا برای همین است که عده‌ای از جمله کوک‌کنندگان ساز مخالف، این همه به شعارهای این جهان برای ایجاد جامعه‌ای بهتر بدبین هستند.‌

پی‌یر بوردیو، جامعه‌شناس معروف و فقید فرانسوی زمانی گفته بود که دانشگاه‌ها اکنون در مبادله‌ای براساس سیستم “سرمایه‌ها”، نقشی اساسی در مشروعیت بخشی متقابل به حوزه‌های دیگر دارند ضمن آنکه امروز بیش از هر زمان دیگری با جوامع “پول‌محور” مواجه هستیم.

برای حقانیت این گفته لازم نیست وارد معادلات پیچیده شد، چون مصداق‌هایی هر روزه به چشم می‌آید که ما را وا می‌دارد در طول زندگی خود کاری به کار علم و جامعه‌دانش محور نداشته باشیم و همچون عالیجناب بیل‌گیتس فقط و فقط جیب‌ها را بینباری

برگرفته از : itmen.ir


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
سازمان بین‌المللی ناظر بر حریم خصوصی، گوگل را به دلیل مراقبت فراگیر از کاربران خود و تحکیم دشمنی علیه حریم شخصی، بدترین موتور جست‌وجوی اینترنتی خواند.

به گزارش ایسنا سازمان نظارت بر حریم خصوصی، آزادی‌های شهروندی و حقوق بشر - Privacy International - براساس یافته‌هایی که حاصل شش ماه پژوهش این سازمان است، گوگل را در زمینه‌ رعایت حریم شخصی کاربران در میان 23 شرکت موتور جست‌وجوی اینترنتی در رتبه‌ آخر قرار داد و شرکت‌های مایکروسافت و یاهو در جایگاه بهتری نسبت به گوگل قرار گرفتند.

این سازمان اعلام کرد: هرچند قرار دادن گوگل در ردیف آخر این رتبه‌بندی جنجال‌برانگیز خواهد بود اما در حین این تحقیقات موارد بی‌شماری از نقض و مخالفت با رعایت حریم شخصی در عملکرد گوگل در مقایسه با موتور‌های جست‌وجوی اینترنتی دیگر مشاهده شد.

این گروه همچنین میزان زیادی از داده‌هایی را که گوگل درباره‌ کاربران جمع‌آوری کرده را نیز ذکر کرده است اما مسوولان اجرایی گوگل درباره یافته‌های این گزارش، حاضر به اظهارنظر نشده‌اند اما این سازمان در نامه‌ای سرگشاده به گوگل، این شرکت را متهم کرد که در واکنش به یافته‌های این گروه، به بدنام کردن آن اقدام کرده و خواهان عذرخواهی گوگل شد.

برگرفته از : ایتنا


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

بنزین آزاد؛ لیتری 650 تومان

 ارزیابی مقامات دولتی از نرخ آزاد بنزین که گفته می‌شود در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد حداقل هر لیتر 650 تومان است.

یک نماینده مجلس که نخواست نامش ذکر شود در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «وزیر کشور در یک جلسه، ‌برآورد دولت از قیمت آزاد بنزین را 650 تومان اعلام کرد».

وی با اشاره به تلاش‌های دولت برای هرچه پایین‌تر نگه داشتن قیمت سوخت افزود: «این قیمت در صورتی است که دولت عوارضی بر آن نگیرد. یعنی هزینه خرید، هزینه حمل تا پالایشگاه و سود مراکز پخش روی هم بدون عوارض دولتی قیمتی حدود 650 تومان در لیتر خواهد شد».

وی با اشاره به خصوصی بودن جایگاه‌های تحویل سوخت و افزودن سود مورد نظر بر قیمت اظهار داشت: «عده‌ای از نمایندگان معتقدند از میان دو راه حل موجود، راه میانه‌ای هم وجود دارد. طرح سهمیه‌بندی بنزین قرار بود که در دولت قبلی اجرا شود. اما بنا بود بعد از تجهیز سیستم حمل و نقل عمومی و توسعه ظرفیت‌های متروها و اتوبوس‌ها و خودروهای تاکسی و گاز سوز کردن ماشین‌ها و… به اجرا درآید. بالاخره در جهان در این موارد استانداردهای پذیرفته‌ شده‌ای وجود دارد».

وی در پایان با اشاره به اظهارنظر هاشمی تشکری معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره 5/1 میلیون سفر شهری که توسط خودروهای شخصی انجام می‌شود تأکید کرد: «باید همه مسایل را با هم دید و همه راه‌حل‌ها را ارزیابی کرد

برگرفته از : آفتاب نیوز


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3