سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هر بدعت گذاری را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :81
کل بازدید :2154725
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/24
3:2 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

Balance یک بازی فکری است که در آن شما گوی بازی را باید به مقصد برسانید تا مرحله به پایان برسد. شما ابتدا از مرحله های ساده و آسان شروع به بازی می کنید بعد از گذراندن چند مرحله به مراحل سخت بازی می رسید .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

در حال حاضر «مای اس کوئل» از بیش ‌ترین تعداد بانک ‌های داده‌ای نصب شده برخوردار است. تقریباً سه‌ و میلیون سرور مای ا‌س ‌کوئل در حال کار هستند و بیش از 45 درصد بانک‌های داده‌ ای در سیستم ‌های لینوکس نیز از نوع بانک‌های داده ‌ای مای ا‌س ‌کوئل به شمار می‌روند. این کتاب که به چاپ دوم خود رسیده است، به شما یاد می ‌دهد که چطور ظرف 21 روز از بانک داده‌ای مای ا‌س ‌کوئل به طور کامل سر در آورده و آن‌ را نزد خود فرا بگیرید. به این‌ترتیب می ‌توانید بانک ‌های داده ‌ای قدرتمندی براساس مای ا‌س ‌کوئل درست کرده و از آن ‌ها در وب سایت ‌های خود استفاده کنید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

در این بازی که شخصیت های بازی خرگوشان زبلی هستند که به مبارزه با موجودات خبیث می پردازند و امتیازها را جمع می کنند و تک تک مراحل را طی می کنند. بازی از گرافیک خوبی برخودار است ولی کمی حجم بازی بالا است.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

QuickTime نرم افزاری است برای پخش فایل های صوتی و تصویری. وقتی که می خواهید فایلی را توسط QuickTime Player وQuickTime Pro با هم مخلوط کنید این دو نرم افزار با همکاری هم دو فایل را به هم متصل می کنند .
Quicktime قابل اجرا بر روی دستگاه های Mac و PC می باشد و توانایی پخش فایل های صوتی و تصویری را داراست مثل MP3 و MP4 و فایل ها را به صورت زمان دار می تواند نشان دهد و توانایی پخش فرمت استاندارد MID و اکستنشن های با فرمت GS و پشتیبانی از دکمه های استاندارد برای پخش فایل های صوتی و تصویری موجود در وب که شاملHTTP, RTP و RTSP می باشد.

از ویژگی های نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- صدای واضح که به هنگام پخش می توانید از آن لذت ببرید
- جدید شدن و اضافه شدن امکانات به قسمت Play back در نسخه جدید
- تغییر در تنظیمات افزایش سرعت Pkay back , باس و بالانس
- تغییر سایز پنجره Quick Time به نرمی
- به صورت خود کار کار کردن Quick Time با اسکریپت Vb شما
- داشتن دکمه های با استفاده آسان مثلpause, play, fast-forward و rewind در هنگام پخش فیلم به صورت فویل اسکرین ( حداکثر اندازه پنجره پخش )
- خروجی عکس بک گراند برای ذخیره تصویر فیلم پخش شده به عنوان عکس

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/8/26::: 11:51 ص
نظر()
  
  
بازی جذاب بسکتبال هر تیم را سه نفر تشکیل داده که تعداد کم اعضا به سرعت بازی افزوده و جذابیت بازی را هم بیشتر کرده است . کل بازی هم که مثل خود بسکتباله . . . یک حلقه ... یک توپ ! توپ باید بره داخل حلقه !

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >