سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند عدل یا بخشش کدام بهتر است ؟ فرمود : ] عدالت کارها را بدانجا مى‏نهد که باید و بخشش آن را از جایش برون نماید . عدالت تدبیر کننده‏اى است به سود همگان ، و بخشش به سود خاصگان . پس عدل شریفتر و با فضیلت‏تر است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :82
بازدید دیروز :77
کل بازدید :2153725
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/9
2:5 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 


 
www.persiandown.com

فیلم جدید The Kingdom (قلمرو) که محصول سال 2007 می باشد.
خلاصه داستان:
شهری عربستان سعودی، زمان حال. تروریست ها به مجتمع مسکونی کارمندان یک شرکت نفتی آمریکایی در ریاض حمله ‏کرده و بیش از صد نفر را به قتل می رسانند. در واشنگتن، مامور ویژه رونالد فلوری گروهی از مامورین زبده ‏FBI‏ ‏را گرد آورده و قصد دارد برای تحقیقات به آنجا برود. اما وزارت امورخارجه و وزیر دادگستری نگران خدشه وارد ‏شدن به روابط دو کشور هستند. فلوری که دوستش را در انفجار از دست داده، با استفاده از روابط خود، قرار ملاقاتی با ‏سفیر عربستان گذاشته و او را تهدید می کند اگر در این زمینه با وی همکاری نکند اسرار فساد مالی او را افشا خواهد ‏کرد. سفیر با ولیعهد عربستان صحبت کرده و اجازه می گید تا فلوری به همراه تیم خود، یک هفته در ریاض به تحقیقات ‏بپردازد. این در حالی است که گارد ملی به ریاست ژنرال العبدالمالک مسئولیت تحقیقات را بر عهده دارد و میان وی و ‏تشکیلات پلیس رقابتی در این زمینه در جریان است. سرهنگ فارس القاضی از تشکیلات پلیس ماموریت می یابد تا ی ‏با فلوری و گروه اش همراهی کند. دیمن اشمیت وابسته وزارت امور خارجه آمریکا، از مامورین ‏FBI‏ می خواهد تا ‏عربستان را ترک کنند. همزمان القاضی و فلوری اعتماد یکدیگر را به دست می آورند و در یک شام تشریفاتی با ‏شاهزاده سعودی اجازه می یابند تا کنترل تحقیقات را به دست بگیرند. همزمان تروریست های حمله دیگر تدارک می ‏بینند. گروه فلوری به سرعت رد آنان را یافته و قصد دارد تا بمب ساز اصلی مشهور به ابوحمزه را دستگیر کند. اما در ‏تیراندازی افراد پلیس همه تروریست ها کشته می شوند. فلوری که یقین پیدا کرده، دیگر به هسته و فرد اصلی گروه ‏تروریستی دست نخواهد یافت، با اصرار اشمیت راهی فرودگاه می شوند. اما در میان راه تروریست به کاروان شان ‏حمله کرده و لویت-یکی از اعضای تیم فلوری- را می ربایند. فلوری و القاضی به همراه باقیمانده تیم، اتومبیل تروریست ‏ها را تعقیب و به مخفیگاه آنان دست می یابند. تروریست ها قصد دارند تا لویت را در برابر دوربین سر ببرند، ولی در ‏آخرین لحظه تیم فلوری به هرماه القاضی موفق به نجات وی می شوند. القاضی که متوجه حضور ابوحمزه در آن مکان ‏شده، موفق به یافتن وی می شود. اما تیراندازی در گرفته و هر دو کشته می شوند. فلوری و تیمش نیز به آمریکا بازمی ‏گردند.

سبک فیلم : اکشن، درام، مهیج
کارگردان :
Peter Berg
بازیگران :

Jamie Foxx ... Ronald Fleury
Chris Cooper ... Grant Sykes
Jennifer Garner ... Janet Mayes
Jason Bateman ... Adam Leavitt
Ashraf Barhom ... Colonel Faris Al Ghazi
Genre:
Action / Drama / Thriller
Language: English
MPAA:
Rated R for intense sequences of graphic brutal violence, and for language.
Runtime:
110 min
Country:
USA
Release Date: September 28th, 2007
When a terrorist bomb detonates inside a Western housing compound in Riyadh, Saudi Arabia, an international incident is ignited. While diplomats slowly debate equations of territorialism, FBI Special Agent Ronald Fleury quickly assembles an elite team and negotiates a secret five-day trip into Saudi Arabia to locate the madman behind the bombing. Upon landing in the desert kingdom, however, Fleury and his team discover Saudi authorities suspicious and unwelcoming of American interlopers, into what they consider a local matter. Hamstrung by protocol--and with the clock ticking on their five days--the FBI agents find their expertise worthless without the trust of their Saudi counterparts, who want to locate the terrorist in their homeland on their own terms. Fleury"s crew finds a like-minded partner in Saudi Colonel Al-Ghazi, who helps them navigate royal politics and unlock the secrets of the crime scene. With these unlikely allies sharing a propulsive commitment to crack the case, the team is led to the killer"s front door. Now in a fight for their own lives, strangers united by one mission won"t stop until justice is found.  

رتبه فیلم : 7.3/10 (8,014 votes)
تصاویری از فیلم
اطلاعات بیشتر

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

 
www.persiandown.com

فیلم جدید Transformers (تغییر شکل دهندگان/ترانسفورمرها) که محصول سال 2007 می باشد.
خلاصه داستان:
همه می دانیم که در کره زمین اشکال مختلف حیات طبیعی وجود دارد. اما در سیاره سابرتورن روبات هایی زندگی می کنند که به راحتی می توانند تغییر شکل داده و اعضای بدن خود را به هر صورتی دربیاورند. این روبات ها ترانسفورمر نام دارند. اما ترانسفورمرها به دو دسته متفاوت تقسیم شده اند. در یک طرف اتوبوت های[Autobot] نیک سرشت وجود دارند که توسط اوپتیموس پرایم رهبری می شوند. در طرف مقابل آنها دیسپشن های[Decepticon] شیطان صفت به رهبری مگاترون قرار دارند. اما هر دو طرف مشکلی مشابه دارند. منابه سوخت سیاره در حال اتمام است و باید منبعی جدی یافته شود. هر دو گروه سفری فضایی را آغاز می کنند و جستجوی شان به سیاره زمین ختم می شود که از نظر منابع انرژی بسیار غنی است. ترانسفورمرها که قدرت تبدیل شکل خود به اتومبیل، کشتی، هواپیما و حتی انسان را دارند، شروع به اجرای طرحی جهت دستیابی به منابع انرژی کره زمین می کنند. اما به زودی جنگ میان دو طرف بر سر تصاحب منابع نیرو در می گیرد و اگر دیسپشن ها برنده شوند فرجام آن نابودی انسان ها خواهد بود. اما خریده شدن یکی از ترانسفورمرها که به شکل اتومبیلی کهنه در آمده، توسط پسر جوانی به اسم سام حوادث تازه ای را باعث می شود....

سبک فیلم : اکشن، ماجراجویی، تخیلی، علمی و تخیلی، مهیج
کارگردان :
Michael Bay
بازیگران :

Shia LaBeouf ... Sam Witwicky
Megan Fox ... Mikaela Banes
Josh Duhamel ... Captain Lennox
Tyrese Gibson ... USAF Tech Sergeant Epps
Rachael Taylor ... Maggie Madsen
Genre:
Action / Adventure / Fantasy / Sci-Fi / Thriller
Language: English / Spanish
MPAA:
Rated PG-13 for intense sequences of sci-fi action violence, brief sexual humor, and language.
Runtime:
144 min
Country:
USA
Release Date: July 3rd, 2007
The Earth is caught in the middle of an intergalactic war between two races of robots, the heroic Autobots and the evil Decepticons, which are able to change into a variety of s, including cars, trucks, planes and other technological creations.

رتبه فیلم : 7.7/10 (99,009 votes)
تصاویری از فیلم
اطلاعات بیشتر

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

دیکشنری Babylon به صورت جاوا که برای گوشی های موبایل طراحی شده ، که قادر است کلمات وارد شده فارسی را به زبان انگلیسی ترجمه کند.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

تصاویر

www.persiandown.com 

92 JPG | 1600x1200 | 36.9 Mb

92 تصویر زیبا از حیوانات وحشی سری دوم.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

یک نرم افزار بسیار کاربردی و به طور کلی میشه گفت با استفاده از این نرم افزار شما میتونید ساعت ویندوز خودتون رو زیبا کنید.نمونه تصویر که در زیر است فقط تعداد اندکی از ساعت های این نرم افزار زیباست که نمایان است.شما میتوانید پس از نصب این نرم افزار که یک ساعت روی دسکتاپ شما اضافه میکند آن را جابجا کنید و به هر جای دسکتاپ تغییر مکان دهید.حجم نرم افزار بسیار پایین است و به توصیه دوستان که درخواست نرم افزارهای کم حجم کرده بودند بر روی سایت قرار گرفت.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >