سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :74
کل بازدید :2155031
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/28
9:19 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


یکی از قویترین و معروف ترین آنتی ویروسهای دنیا که اکنون آخرین نسخه آن در دسترس شما میباشد که گوشه ای از امکانات این نرم افزار را برای شما بیان میکنم که شامل موتور پویش سریع و قابل اطمینان که میتواند کلیه ویروسها را در کم ترین زمان پیدا و پاکسازی کند که به واسطه تکنولوژی بالای خود میتواند ۵۰ در صد سریعتر از دیگر آنتی ویروسها انجام دهد- فن آوری پاکسازی هوشمند که میتواند ویروسها را به صورت خودکار حذف کند و تخریبهای جانبی دیگر را باز سازی کند-بروز رسانی خودکار و هوشمند بدون آنکه شما متوجه شوید-محافظت در برابر ویروسهای ناشناخته که میتواند به صورت تجربی و هوشمند و با مطالعه رفتار و عملکرد ویروس را شناسایی و پاکسازس کند-جستجو بر اساس نظارت پنهان که فقط فایهایی را پویش میکند که از زمان پویش قبلی تغییر کرده اند که این امر موجب میشود سبکی و سرعت بیشتر سیستم میشود
در این نرم‌افزار از فناوری جدید anti-phishing استفاده شده است که توسط شرکت Genetic Heuristic Engine توسعه داده می‌شود و امکان پویش، شناسایی و بلوکه نمودن حملات فیشینگ را برای کاربران فراهم می‌کند. محصولPanda Antivirus + Firewall 2007پاندا متشکل از چند ابزار آنتی‌اسپم، آنتی‌اسپایور، فایروال، آنتی‌فیشینگ و ابزار کنترل سیستم است که در کنار یکدیگر محافظت و امنیت از سیستم را بر عهده می‌گیرند. 
ویژگیهای این نسخه:
Automatic detection and elimination of all types of viruses :  پس از نصب برنامه تمامی کار ها با عهده ی نرم افزار واگذار خواهد شد! و خود Panda Antivirus کار شناسایی و نابودی تمامی ویروس ها , کرمها , Trojan ها و ... را به عهده میگیرد! علاوه بر این هر ایرادی که به ویندوز ناشی از ورود آن ویروس یا کرم وارد شده باشد را رفع و مانند روز اول میکند!
TruPrevent Technologies : یک ویژگی کاملا منحصر به فرد و جدید که نسخه ی Panda Antivirus + Firewall 2007از آن سود میبره توانایی محافظت از سیتم در برابر ویروس ها و کرمهای ناشناس توسط تکنولوژی TruPrevest میباشد. این ویژگی باعث میشه که ویروس کش ما حتی قبل از اینکه نسبت به آن ویروس جدید Update شده باشه بتونه از گسترش و فعالیت آن در کامپیوتر جلوگیری به عمل بیاره!
مجهز بودن FireWall قدرتمند Panda و همچنین نابودی نرم افزارهای مضر ! Panda Antivirus + Firewall 2007 از سیستم شما در برابر تمام نفوذ های غیر مجاز هکر ها دفاع میکنه و Firewall قدتمند این نرم افزار امنیت را برای سیستم شما فرا می آورد همچنین از فعالیت هر نوع نرم افزار جاسوسی و تبلیغاتی و AutoDialer و ...به طور کامل جلوگیری مینمید
سرعت بسیار بالا و پایین نیاوردن سرعت سیستم : سرعت بالای این نرم افزار در جستجو و یافت ویروسها و همچنین اشغال نکردن حافظه ی قابل توجهی از Memory که باعث میشه سرعت سیستم تغییر محسوسی نکنه از ویژگیهای دیگر این نرم افزار قدرتمند است.
Update های خودکار و سریع و سبک نیز بر توانایی های آن افزوده است‌

دانلود | Download دانلود | Download - حجم 47.8مگابایت
سایت سازنده 
سایت سازنده
منبع : گیگا رایانه | آسان دانلودمنبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی