سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :107
کل بازدید :2154666
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/23
9:0 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

سازمان بین‌المللی ناظر بر حریم خصوصی، گوگل را به دلیل مراقبت فراگیر از کاربران خود و تحکیم دشمنی علیه حریم شخصی، بدترین موتور جست‌وجوی اینترنتی خواند.

به گزارش ایسنا سازمان نظارت بر حریم خصوصی، آزادی‌های شهروندی و حقوق بشر - Privacy International - براساس یافته‌هایی که حاصل شش ماه پژوهش این سازمان است، گوگل را در زمینه‌ رعایت حریم شخصی کاربران در میان 23 شرکت موتور جست‌وجوی اینترنتی در رتبه‌ آخر قرار داد و شرکت‌های مایکروسافت و یاهو در جایگاه بهتری نسبت به گوگل قرار گرفتند.

این سازمان اعلام کرد: هرچند قرار دادن گوگل در ردیف آخر این رتبه‌بندی جنجال‌برانگیز خواهد بود اما در حین این تحقیقات موارد بی‌شماری از نقض و مخالفت با رعایت حریم شخصی در عملکرد گوگل در مقایسه با موتور‌های جست‌وجوی اینترنتی دیگر مشاهده شد.

این گروه همچنین میزان زیادی از داده‌هایی را که گوگل درباره‌ کاربران جمع‌آوری کرده را نیز ذکر کرده است اما مسوولان اجرایی گوگل درباره یافته‌های این گزارش، حاضر به اظهارنظر نشده‌اند اما این سازمان در نامه‌ای سرگشاده به گوگل، این شرکت را متهم کرد که در واکنش به یافته‌های این گروه، به بدنام کردن آن اقدام کرده و خواهان عذرخواهی گوگل شد.

برگرفته از : ایتنا


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی