سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را پیشواى مردم سازد پیش از تعلیم دیگرى باید به ادب کردن خویش پردازد ، و پیش از آنکه به گفتار تعلیم فرماید باید به کردار ادب نماید ، و آن که خود را تعلیم دهد و ادب اندوزد ، شایسته‏تر به تعظیم است از آن که دیگرى را تعلیم دهد و ادب آموزد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :113
بازدید دیروز :141
کل بازدید :2153897
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/10
10:21 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


آیا می دانید که سیستم عامل ویندوز تمام فعالیت های صورت گرفته در کامپیوتر (مانند فایل های اجرا شده، وب سایت های بازدید شده، ایمیل های فرستاده شده، پسورد های مورد استفاده و ... ) را  به گونه ای که قابل مشاهده نباشند در تاریخچه خود ذخیره می کند؟
پس از پایان کار خود با کامپیوتر اگر کوکی ها، تاریخچه مرورگر و ... را پاک نکنید اطلاعات مربوط به فعالیت شما در
کامپیوتر باقی مانده و افراد سودجو، هکر ها و ... به آسانی می توانند به آنها دسترسی پیدا کرده و از اطلاعات شخصی شما سوء استفاده کنند.
علاوه بر این ممکن است در هنگام وبگردی بدون این که متوجه شوید
کوکی های آلوده و یا برنامه های جاسوسی وارد سیستم شما شده و باعث دزدیده شدن اطلاعات شخصی و یا پایین آمدن میزان امنیت سیستم شما شوند. 
History Sweeper
نرم افزاری حرفه ای که به طور کامل اطلاعات باقی مانده از فعالیت کاربر در کامپیوتر را به صورت کامل از سیستم شما پاک می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی، سرعت بسیار بالا، حجم کم، قابل اجرا در ویندوز های 95/98/Me/NT/2000/XP/Vista و ... اشاره کرد.
History Sweeper چه قسمت هایی از
ویندوز را مورد بررسی قرار داده و پاک می کند ؟
Internet :
Content Temporary Files; History Files; Cookies; Auto Complete Password; Auto Complete Form Data (including your search terms); AOL; And MSN; Google Toolbar, MSN Toolbar, and Yahoo Toolbar histories.
Windows :
Document History; Windows find History; Windows run History; Temporary Files; Recycle Bin; Network History; And Last Logon User.
Applications :
Microsoft office (Word, Power Point, Excel, and Access); Windows media Player; RealPlayer (including RealOne Player); And Adobe Acrobat Reader.
علاوه بر این قسمت ها همچنین می توانید قسمت های مختلفی را برای پاک کردن (جارو کشی) به
نرم افزار معرفی کنید.

طریقه فعالسازی : بعد از نصب نرم افزار داخل پوشه Reg و فایل History.Sweeper.reg اجرا کنید.
دانلود | Download 
دانلود | Download - حجم 311 مگابایت
پسورد | password پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
سایت سازنده 
سایت سازنده
منبع : گیگا رایانه | آسان دانلودمنبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی