سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى پرده‏اى است پوشان ، و خرد شمشیرى است برّان ، پس نقصانهاى خلقت را با بردبارى‏ات بپوشان ، و با خرد خویش هوایت را بمیران . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :42
کل بازدید :2153975
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/13
6:16 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


اگر می خواهید با آسودگی خاطر از اینترنت استفاده نمایید کافی است Panda Internet Security را انتخاب کنید. حفاظت از اطلاعات محرمانه, جلوگیری از ورود هکرها, جلوگیری از سرقت جزئیات حساب بانکی, جلوگیری از ورود ویروس ها و برنامه های جاسوسی و ... از قابلیت های بی نظیر این مجموعه نرم افزاری قدرتمند است.مدل امنیتی جدید و بی نظیر این مجموعه شناسایی بیش از یک میلیون ویروس و دیگر برنامه ها را تضمین می نماید. این مجموعه شامل :
-
Antivirus
- AntiSpyware
- AntiPhishing
-
Firewall
- Identity Protect
-
Backup
- TruPrevent®
- AntiSpam
-
Parental Control
- TotalScan Pro می باشد.
قابلیت های این مجموعه:
- حالت اسکن
online جدید: تکنولوژی انحصاری در TotalScan Pro این قابلیت را فراهم آورده تا به صورت دوره ای سیستم بررسی شده و در صورت یافتن هر گونه ویروس با آن مقابله نماید.
- سیستم پشتیبان گیر خودکار جدید: به کمک این قابلیت می توانید به سادگی از
اطلاعات خود به صورت خودکار پشتیبان تهیه نموده و هر گاه نیاز داشتید آنها را بازگردانید. همچنین می توانید تنها از فایلهایی که می خواهید پشتیبان بگیرید و آنها را بر روی هارد دیسک, سی دی , دی وی دی و دیگر ابزارها ذخیره نمایید.
- افزایش کارایی سیستم: گاهی ممکن است عملکرد
کامپیوترتان با خطا همراه بوده و یا کند باشد. در چنین مواردی اولین کاری که باید انجام دهید استفاده از ابزارهای نگهداری و بهینه سازی است. Panda Internet Security به شما کمک می کند تا به این ابزارها مستقیماً دستیابی داشته باشید.
- تهیه پشتیان online رایگان از اطلاعات به مدت 12 ماه: با بیش از 1 گیگابایت فضا بر روی سرورهای کاملاً امن برای ذخیره سازی, قادرید تا به اسناد مهمتان از هر کامپیوتر متصل به
اینترنت دسترسی پیدا کنید.
- آخرین نسل از
آنتی ویروس ها: اگر محتوای هارد دیسک کامپیوترتان از بین برود و اگر هنگام راه اندازی کامپیوتر با مشکل مواجه باشید و یا اگر برخی از فایلهایتان غیر قابل استفاده باشند, مطمئن باشید که کامپیوترتان به ویروس آلوده است. Panda Internet Security این مشکل را برای شما برطرف می نماید.
- سیستم ضد جاسوسی
قدرتمند: کند شدن کامپیوتر, تغییر تنظیمات سیستم و ... تنها بخشی از کارهایی است که برنامه های جاسوسی انجام میدهند. خطر اصلی این برنامه ها به سرقت بردن اطلاعات است.Panda Internet Security این برنامه ها را شناسایی نموده و به سادگی حذف می کند.
- حفاظت از امنیت شما: وقتی مشغول خرید یا استفاده از حساب بانکی به صورت
online هستید, می بایست اطلاعاتی را برای احراز هویتتان مانند شماره حساب بانکی , شماره کارت اعتباری و ... وارد نمایید. این اطلاعات بسیار حساس بوده و نیاز به محافظت دارند. به کمک Panda Internet Security این اطلاعات حساس در هر لحظه کنترل می شوند.
- دیواره آتش قدرتمند: وقتی به
اینترنت متصل می شوید, برنامه های زیادی قصد اتصال به سیستم شما را دارند. برخی از آنها برای سیستم شما بی خطرند مانند آنهایی که به شما امکان بروز رسانی برنامه های نصب شده را می دهند. برخی دیگر نیز قصد آسیب رسانی و کنترل سیستم شما را دارند. دیوار آتش این مجموعه  به خوبی تمامی این برنامه ها را شناسایی نموده و از شما کاملاً محافظت می نماید.
- استفاده از تکنولوژی ®TruPrevent : ویروس های جدید می توانند تنها در عرض چند ساعت به تمامی
کامپیوترهای متصل به اینترنت آسیب برسانند.در چنین زمانی, ممکن است فرصت کافی برای بروز رسانی ضد ویروس نبوده و سیستم در معرض خطر باشد. تکنولوژی ®TruPrevent امکان شناسایی این ویروس های جدید را بر اساس هوش مصنوعی فراهم می آورد.
- سیستم ضد
Rootkit : از Rootkit می توان برای مخفی کردن ویروس ها و جلوگیری از شناسایی آنها استفاده نمود. این سیستم جدید Rootkit ها را شناسایی نموده و از بین می برد.
- کنترل فرزندان: اگر نگران فرزندانتان در دستیابی به موضوعات غیر اخلاقی, عکسهای پورنو و ... بر روی اینترنت هستید, به کمک
Panda Internet Security نگرانیتان برطرف خواهد شد. این مجموعه محتوای صفحاتی را که فرزندانتان قصد دارند ببینند را کنترل نموده و براساس تنظیماتی که انجام داده اید آنها را نمایش خواهد داد.
و ...

 دانلود | Download - حجم 52.85 مگابایت
 
دانلود | Download - حجم 52.85 مگابایت لینک کمکی rapidshare
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 
سایت سازنده
منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی