سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست از عهده دوستى برنیاید تا برادر خود را در سه چیز نپاید : هنگامى که به بلا گرفتار شود ، هنگامى که حاضر نبود هنگامى که در گذرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :101
بازدید دیروز :77
کل بازدید :2153744
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/9
4:17 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

ACDSee Photo Manager 10.0 Build 219 نرم افزاری معروف و عالی برای تماشا و ویرایش فایلهای تصویری
نرم افزار بسیار قدرتمند ACDSee رو همتون میشناسین. معروف ترین و بدون اغراق بهترین برنامه ی مدیریت تصاویر که به تازگی ویژگی های بسیار جالبی هم بهش اضافه شده و این نرم افزار رو کاملا متمایز کرده! ACDSee   آخرین نسخه از این برنامه ی بسیار قوی هستش که به خاطر ویژگیهای بی نظیرش به همگی شما استفاده از اونو توصیه میکنم. اصول کار ACDSee  بر پایه این 3 بخش بزرگ هستش:

1.ACDSee —The Photo Manager That Sets You Free

بخش مدیریت تصاویر که میتونه تمامی تصاویر موجود در هارد شما رو زیر نظر و تحت پوشش قرار بده و با سرعت بالایی که داره اونها رو برای شما به صورت های مختلف بیاره. این بخش 50 فرمت از فایلهای صوتی و تصویری رو تحت پوشش قرار میده! فایلهای مانند: JPEG, TIFF , PSD , MP3 , MPG , WMV , GIF ,WAV, MPEG , MOV BMP,RAW و... همچنین توانایی فوق العاده ای برای اتصال به سخت افزار های دیگر مانند دوربین دیجیتال و گوشی های موبایل داره!میتونه تمامی تصاویر دوربین شما رو وارد کامپیوتر کنه و همچنین برای فرستادن تصاویر به داخل موبایل هم نرم افزارهای خاص خودشو داره.. این بخش قدرتمند در داخل خودش یک Editor هم داره که به ما در ویرایش جزیی ولی واقعا ضروری بسیاری از تصاویر کمک میکنه. این بخش شامل نرم افزارهایی برای از بین بردن قرمزی چشم و برش و تغییر سایز و برگرداندن و برعکس کردن و تغییر فرمت فایل و دادن افکتهای زیبا میباشه!
2.ACD Photo Editor —Easily Edit Your Photos Like A Pro

در این بخش از برنامه شما میتونید از ابزارهای فراوان و حرفه ای این بخش به ویرایش کامل تصاویرتان بپردازید و تقریبا نیاز شما رو از برنامه های دیگر رفع میکنه( نه نیاز حرفه ای!) همچنین افکتها و فیلتر های بسیاری همانند photoshop داره که به شما در تغییر محیط تصویرتون کمک میکنه !
3.ACD FotoSlate —Fast, Easy, Accurate Photo Printing

ابزار بسیار جالب PhotoSlate این نسخه از برنامه به شما این امکان رو میده که بتونید تصاویر زیبای خودتون رو با کیفیت و دقت لازم چاپ کنید! این نرم افزار چاپگر حرفه ای به شما اجازه میده که تصاویربا سایزهای 4x6, 5x7 and 8x10 به آسانی و با کیفیت بالا بر روی کاغذ بیاورید.
از ویژگیهای دیگر این نرم افزار خاصیت Plug-In دار این برنامه هست که توانایی هاش رو چند برابر میکنه.
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه:
* Windows® 2000, Windows® XP and Windows Vista™
* Microsoft® Internet Explorer™ 5.0.0 (6.0.0 recommended)
* Microsoft® DirectX® 9.0 - for Microsoft DirectX file format support, and to create slide shows and screen savers
* QuickTime™ 6.0 - for QuickTime file format support
* Ghostscript® 8.0 - for PDF support
* Windows Media™ Player 9.0

قیمت: $49.99
سایت سازنده: www.acdsystems.com
حجم 32.5 MB
لینک دانلود - Diinoweb
لینک دانلود - Rapidshare
 پسورد: www.parsi-soft.com


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی