سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در ستایش انصار فرمود : ] به خدا آنان اسلام را پروراندند چنانکه کره اسب از شیر گرفته را پرورانند ، با توانگرى و دستهاى بخشنده و زبانهاى برنده . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :49
بازدید دیروز :50
کل بازدید :2155111
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/29
8:5 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری در سیستم های کامپیوتری حافظه های جانبی می باشند که مسئولیت نگهداری فایل ها و اطلاعات کاربران به عهده آن ها می باشند و از مهمترین این قطعات می توان به هارد دیسک اشاره نمود. هارد دیسک ها امروزه در حجم های ظرفیتی مختلفی برای کاربران قابل دسترس می باشند که هر کاربر با توجه به میزان نیاز خود برای ایجاد یک فضا در سیستم خود این هاردیسک ها را خریداری می نماید.

Hard Disk Manager نام نرم افزاری از شرکت Paragon Software می باشد که به کمک آن کاربران قادر به مدیریت هارد دیسک خود می باشند. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای مختلفی که توسط شرکت سازنده برای کاربران قرار داده شده است ، به راحتی می توانند نیازهای خود را در این زمینه برطرف نمایند. این نرم افزار از رابط گرافیکی بسیار مناسبی برخوردار می باشد که این ویژگی به کاربران مبتدی نیز کمک می کند تا به راحتی از نرم افزار استفاده لازم را به عمل آورند. از اقدامات مدیریتی می توان به مدیریت بر فایل ها ، تهیه فایل های پشتیبان ، ایمن سازی فایل ها ، قابلیت استفاده بر روی سرورها و ... اشاره نمود.

 از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- قابلیت ذخیره سازی تمامی اطلاعات مربوط به سیستم عامل ، نرم افزارها ، تنظیمات و ...
- قابلیت تهیه Backup از فایل ها به صورت مداوم
- توانایی پارتیشن بندی آسان درایوهای هارد دیسک شما
- مدیریت بر درایوهایی که سیستم عامل بر روی آن ها نصب شده است
- سازگاری با ویندوز ویستا
- و ...



دانلود با حجم ?? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی