سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دانشش اختلاف و دوگانگینباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :51
بازدید دیروز :69
کل بازدید :2154199
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/16
10:32 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

بی شک با نرم افزار گوگل ارث (Google Earth) آشنایی دارید .
پس از نصب نرم افزار Google Earth ، کافی است تنها به یک اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید تا به راحتی و تنها با چند کلیک قادر به تهیه تصاویر زمین از مناطق مورد نظر خود نمایید .
اما اگر دسترسی به اینترنت پرسرعت نداشته باشید چه ؟
بی شک مجبورید به یک کافی نت و یا دیگر مکانهایی که امکان دسترسی به اینترنت را با سرعت بالاتر در اختیار شما قرار می دهند مراجعه کنید …
اما مشکل اینجاست که معمولا تو اکثر این مکانها ، خبری از نرم افزار Google Earth نیست و خود می بایست اقدام به نصب آن بر روی رایانه مورد نظر کنید .
علاوه بر مدت زمانی که می بایست صرف نصب نرم افزار کنید این امکان وجود دارد که اصلاً امکان نصب نرم افزار را نداشته باشید. (مثلا امکان نصب نرم افزار توسط Administrator برای شما محدود شده باشد که معمولاً در کافی نت ها و دیگر محلهایی اینچنین بهمین منوال است) . حال چه می کنید ؟
قبل از هرگونه جوابی ما پیشنهادی دیگر داریم !
شما به راحتی و با استفاده از نسخه Portable (بدون نیاز به نصب) Google Earth قادرید تا بدون نیاز به انجام مراحل نصب و تنها با انتقال فایل مربوطه به داخل یک حافظه جانبی یا کول دیسک ، از آن در هرکجا که امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشد ، استفاده نمایید …
پس کافی است هرکجا که خواستید کول دیسک خود را به رایانه متصل کرده و با استفاده از یک اینترنت پرسرعت به دنیای هیجان انگیز گوگل ارث وارد شوید.

مشکل نرم افزار حل شد و دوباره در سایت قرار گرفت.



دانلود با حجم ??.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی