سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ در صفت مؤمن فرمود : ] شادمانى مؤمن در رخسار اوست و اندوه وى در دلش . سینه او هرچه فراختر است و نفس وى هرچه خوارتر . برترى جستن را خوش نمى‏دارد ، و شنواندن نیکى خود را به دیگران دشمن مى‏شمارد . اندوهش دراز است ، همتش فراز . خاموشى‏اش بسیار است ، اوقاتش گرفتار ، سپاسگزار است ، شکیبایى پیشه است ، فرو رفته در اندیشه است ، نیاز خود به کس نگوید ، خوى آرام دارد ، راه نرمى پوید . نفس او سخت‏تر از سنگ خارا در راه دیندارى و او خوارتر از بنده در فروتنى و بى آزارى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :54
کل بازدید :2154245
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/17
5:39 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

اگر شما نیز مایل به مشاهده ی کامل یک سایت بصورت طریق Offline میباشید , اگر مایل هستید که سایت مورد علاقه ی خود را به طور کامل درون هارد یا بر روی CD داشته باشید‌! اگر مایلید که برای دسترسی به اطلاعات وب سایت مورد علاقه ی خود , هزینه ی اتلاف وقت و اینترنت را متحمل نشوید , نرم افزار قدرتمند WebZip گزینه ی خوبی است !

WebZip محصولی از شرکت SpiderSoft نرم افزاری برای دانلود کامل یک سایت بر روی هارد دیسک با پوشه بندی دقیق و یکسان همراه با تمامی اطلاعات و تصاویر و سایر دیتا های دیگر آن میباشد . این نرم افزار صفحات مختلف یک سایت را با همان فرمتی که طراحی شده اند برای شما ذخیره مینماید . همچنین توسط روش های مختلفی که داراست به شما امکان انتخاب جزییات را نیز می دهد برای مثال به نرم افزار می گویید که کدام بخش از سایت را دانلود کنید و کدام بخش را نکند , چه فرمتهایی را دریافت نماید و چه فرمتهایی را نکند.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید



دانلود نرم افزار با حجم ۱.۳ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/17::: 3:29 ع
نظر()