سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند، کسی است که مردم از زبانش بترسند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :67
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2154908
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/26
2:35 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود Aztec Tribe v1.0.6 - بازی ساختن قبیله جدید آزتک

میلیون ها سال پیش، قبیله ای صلح آمیز در کوه ها زندگی می کردند ولی دشمنانی در اطراف آن ها بودند که همواره در فکر نابودی آن قبیله بسر می بردند بنابراین قبیله به این نتیجه می رسند که به محل دیگری نقل مکان کنند... در بازی Aztec Tribe شما توسط Eons که یکی از افراد قبیله مذکور است انتخاب می شوید تا محل مناسبی را برای برقراری سرزمین جدیدی برای قبیله پیدا کنید. شما در این راه باید سختی های بسیاری را متحمل شوید، به عنوان مثال ممکن است در هنگام جستجوی یک سرزمین با دشمنان بسیاری روبه رو شوید که باید آن ها را نابود و از پای در آورید. یکی از علت هایی که قبیله شما تصمیم به مهاجرت به سرزمین دیگری را گرفته است، وجود دشمنان بسیار و حمله ی متداول آن ها به قبیله می باشد. پیش از این که قبیله شما دشمنانی را داشته باشد، شما در سرزمینی بسیار آرام با لذت زندگی می کردید. شما در هنگام جستجو باید به کشف معادن و منابع مختلفی که سر راهتان قرار دارد بپردازید تا از لحاظ مادی نیز قبیله تان را ثروتمند کنید و آن ها بتوانند به راحتی سرزمین جدشان را پایه گذاری کنند. پس از به پایان رساندن این ماموریت، شما به یک استراحت طولانی مدت احتیاج خواهید داشت که افراد قبیله تمامی مقدمات را فراهم نموده اند و منتظر بازگشت شما از این ماموریت هستند.

ویژگی های بازی Aztec Tribe:
- 34 مرحله مجزا
- کنترل کامل بازی به وسیله ماوس
- بازی منطقی ساده
- محیط های تعاملی
- محیط گرافیگی زیبا
- و ...

Eons ago, a peaceful tribe lived in the mountains, enemies surrounding it on every side. To escape, the people sent out scouts to search for a new home in the valley. When the explorers found a suitable spot, the tribe began the process of creating a glorious new civilization!
Help the budding Aztecs gain a foothold in the ancient world by mining resources and constructing buildings. Then upgrade your structures to attract more citizens, train soldiers and ward off the attacks of a heartless enemy. With stunning animation, colorful visuals and finely-tuned strategic gameplay, Aztec Tribe will keep casual gamers entertained for days on end!

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 256 MB
DirectX: 8.0

مشخصات

شرکت سازنده: Alawar Entertainment
حجم فایل: 62.90 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:25 - 90/11/21
امتیاز:

راهنمای نصب

1- بازی را نصب کنید.
2- بازی را اجرا کرده و در پنجره ظاهر شده بر روی Enter Key کلیک نمایید سپس با استفاده از اطلاعات موجود در فایل Serial.txt بازی را رجیستر نمایید.

لینک های دانلود

راهنمای دانلود گزارش خرابی

دانلود - 62.90 مگابایت | لینک کمکی

رمز فایل

www.p30download.com

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی