سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا به تو پناه مى‏برم که برونم در دیده‏ها نیکو نماید و درونم در آنچه از تو نهان مى‏دارم به زشتى گراید ، پس خود را نزد مردم بیارایم به ریا و خودنمایى که تو بهتر از من بدان دانایى ، پس ظاهر نکویم را براى مردمان آشکار دارم و بدى کردارم را نزد تو آرم تا خود را به بندگان تو نزدیک گردانم ، و از خوشنودى تو به کنار مانم . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :54
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2154895
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/26
10:50 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود Spectre - بازی تخیل آقای جوزف

Spectre بازی جذاب و در عین حال با داستانی منحصر بفرد است که داستانی را درباره پیرمردی 73 ساله به نام جوزف ویلر نقل می کند که در یک شب برفی و در حالی که به برف ها خیره شده است تلاش می کند تا خاطراتی که زندگی او را شکل داده است به یاد بیاورد. می توان گفت آقای جوزف حافظه ی خود را به صورت جزئی از دست داده است و شما باید با کمک کردن به این پیرمرد کاری کنید که به هر طریق ممکنی خاطرات از دست رفته خود را به یاد آورد.
بازی Spectre به صورت اول شخص است که در آن می توانید با حافظه و ابتکار عمل خود در به یاد آوری بیش از 100 خاطره به شخصیت داستان کمک ‌کنید.

ویژگی های بازی Spectr:
- صحنه های زیبا
- مرور بیش از 100 خاطره
- کمک به آقای جوزف
- بکارگیری حافظه و ابتکار عمل بازیکن
- و ...

On a quiet winter night, Joseph Wheeler stares up into the snow and tries to recall the nine moments that shaped his 73 years of life. Travel through Joseph Wheeler"s memory and relive those nine moments, choosing how his life will be remembered.
Spectre is a recombinant narrative platformer, a game that tells the story of an individual"s life. The landscape before you is not a physical world, but 73 years" worth of Joseph"s memory: moments of joy and fear, light and darkness. As you navigate through his specific recollections, similarly themed events will glow bright. If you succeed in these moments of play and follow a glowing path, you will find a theme uniting his experience, and uncover a little more of his fading memory. If not, your nightly story will end in confusion.

More info (open/close)

مشخصات

شرکت سازنده: Vaguely Spectacular
حجم فایل: 180.94 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:25 - 90/11/24
امتیاز:

راهنمای نصب

بازی به صورت فایل فلش می باشد که برای اجرای آن به نرم افزار Adobe Flash Player نیاز خواهید داشت که برای دانلود می توانید از لینک قرار داده شده استفاده کنید.

لینک های دانلود

راهنمای دانلود گزارش خرابی

حجم: 180.94 مگابایت

دانلود - بخش اول | لینک کمکی
دانلود - بخش دوم | لینک کمکی

رمز فایل

www.p30download.com

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی