سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای کمیل! محبت دانش، آیینی است که [خدا [بدان عبادت می شود و آدمی به وسیله آن در زندگی طاعت را و پس از مرگش نام نیک را به دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :46
بازدید دیروز :141
کل بازدید :2153830
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/10
12:8 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود Cardboard Castle - بازی قلعه مقوایی

ماجرای بازی Cardboard Castle درباره شوالیه ای بی باک است که در دنیای مقوایی بازی بیرون از قصر زندگی می کند و حالا می خواهد با کمک شما دوباره به قصر خود باز گردد. تمام محیط این بازی بسیار فانتزی و زیبا و به صورت مقوایی دو بعدی طراحی شده است. شما در این بازی به جستجوی یتیمان وحشت زده، دختران بی بضاعت، نجات مردم از چنگال غول ها و در نتیجه تلاش برای آزادی شاهزاده خانم در قلعه ی کاغذی خواهید پرداخت. در طول مسیر این بازی خطرات بسیار باور نکردنی مانند موجودات مخوف، آتش وحشتناک جهنم و گودال های تاریک و تله های متفاوتی وجود دارد و شما با پوشیدن زره های مورد علاقه خود می توانید یک بازی فکری و ماجرایی جذاب را به پایان برسانید. در واقع این بازی به گونه ای است که مثلاً در مدت 30 ثانیه باید به سرعت از فکر خود استفاده کنید و موانع مختلف را با کارهایی از قبیل سوزاندن چوب ها گرفته تا قطع کردن درختان و ... از سر راه شوالیه بردارید.

ویژگی های بازی Cardboard Castle:
- بازی به جای شوالیه شجاع
- مقابله با هیولاهای وحشتناک
- مراحل متعدد
- محیط گرافیکی منحصر به فرد
- و ...

Become a fearless knight in Cardboard Castle, an incredible Arcade game with a unique cardboard art style! Go out in search of frightened orphans, damsels in distress, and the occasional Princess to save. On your path lurk unspeakable dangers, hideous monsters, horrendous hellfire, and dark bottomless pits. Strap on your favorite suit of armor and embark on a fantastic adventure. Overcome the obstacles and save the day in Cardboard Castle!

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- OS: Windows XP/Vista
- CPU: 1.4 GHz
- RAM: 1024 MB
- DirectX: 9.0
- Hard Drive: 77 MB

مشخصات

شرکت سازنده: Big Fish Games
حجم فایل: 64.25 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:25 - 90/11/26
امتیاز:

لینک های دانلود

راهنمای دانلود گزارش خرابی

دانلود - 64.25 مگابایت | لینک کمکی

رمز فایل

www.p30download.com

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی