سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از نوف بکالى روایت است که شبى امیر المؤمنین ( ع ) را دیدم از بستر خود برون آمده نگاهى به ستارگان انداخت و فرمود : نوف خفته‏اى یا دیده‏ات باز است ؟ گفتم دیده‏ام باز است . فرمود : ] نوف خوشا آنان که دل از این جهان گسستند و بدان جهان بستند . آنان مردمى‏اند که زمین را گستردنى خود گرفته‏اند و خاک آن را بستر . و آب آن را طیب . قرآن را به جانشان بسته دارند و دعا را ورد زبان . چون مسیح دنیا را از خود دور ساخته‏اند و نگاهى بدان نینداخته . نوف داود ( ع ) در چنین ساعت از شب برون شد و گفت این ساعتى است که بنده‏اى در آن دعا نکند جز که از او پذیرفته شود ، مگر آن که باج ستاند ، یا گزارش کار مردمان را به حاکم رساند ، یا خدمتگزار داروغه باشد ، یا عرطبه طنبور نوازد ، یا دارنده کوبه باشد و آن طبل است . [ و گفته‏اند عرطبه ، طبل است و کوبه ، طنبور . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :63
کل بازدید :2155150
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/30
6:6 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود Magic Photo Editor v6.1 - نرم افزار ویرایش عکس

یکی دیگر از دسته ی برنامه های موجود در زمینه ی ویرایش عکس Magic Photo Editor می باشد. شما یک عکس دیجیتالی دارید و یک چشم انداز طبیعی زیبا به راحتی می توانید عکس دیجیتالی خود را به آن منظره ی زیبا بیافزایید. شما دوست دارید این دو را با هم ترکیب کنید و از طرفی عکس ترکیبی حاصل باید طبیعی و جذاب باشد با بهره گیری از نرم افزار Magic Photo Editor به راحتی و با سرعت می توانید به نتیجه ی دلخواه خود دستیابی کنید. شما می توانید به آسانی تصاویر دیجیتالی تان را با تصاویر دیگر ترکیب کنید و با کمک این نرم افزار افکت های خاص به آن بیافزایید. این کار باعث می شود که تصاویر شما زیبا و تاثیر گذار شوند. ویرایشگر عکس معرفی شده کاربرد بسیار آسانی دارد و تنها با کلیک کردن و یا عمل کشیدن می توانید اندازه و موقعیت تصاویر، گل ها، متن و ... را تغییر دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Magic Photo Editor:
- ویرایش تصاویر دیجیتالی
- بهره مندی از 200 نوع مختلف الگو به منظور اعمال تغییرات بر روی تصاویر
- بهره مندی از 60 نوع مختلف گل برای زیباتر کردن تصاویر
- افزودن 120 نوع تصویر کارتونی برای جذاب کردن تصاویر
- افزودن متن به تصاویر
- افزودن 200 نوع قاب مختلف برای تصاویر
- و ...
Magic Photo Editor Screenshot 1 Magic Photo Editor Screenshot 2 Magic Photo Editor Screenshot 3

Personalizing your digital pictures is supposed to be a fun activity, especially when the right tools are at hand. Blending and adding effects can be done with the help of several software available out there and one of them is Magic Photo Editor.

More info (open/close)

مشخصات

شرکت سازنده: picget
قیمت: 39.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 19.4 مگابایت
تاریخ انتشار: 09:00 - 90/12/12
امتیاز:

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

لینک های دانلود

راهنمای دانلود گزارش خرابی

دانلود - 19.4 مگابایت | لینک کمکی

دانلود کرک (به تنهایی)

رمز فایل

www.p30download.com

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی