سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، عبادت پیشه پاکیزه را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :42
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2153608
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/8
6:5 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : www.AsanDownload.com

 

شاید پیش آمده هریک از ما خواسته ایم طرحی از یک اتاق یا خانه ای را طراحی کنیم و شاید هم اگر بتوانیم آن طرح را برای خود پیاده نمائیم اما تا به حال از پس آن برنیامده ایم. شاید نرم افزارهایی که در این زمینه موجودند آنقدر حرفه ای بوده اند که ما نتوانسته ایم به واسطه دانش نسبتا کمی که در رابطه با این گونه نرم افزارها داریم طرح خود را آنطور که شایسته است طراحی کنیم. شاید Autocad در این زمینه بی نظیر باشد اما به طبع کار کردن با این نرم افزار هم برای کاربران عادی فوق العاده دشوار است. اما نرم افزاری که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد هرچند امکانات Autocad را ندارد اما استفاده از آن به مراتب آسان تر بوده و کاربران معمولی هم می توانند با کمی حوصله آنچه را در ذهن خود می پرورانند به یک نقشه دیجیتالی تبدیل کنند.
Ashampoo Home Designer نام نرم افزاریست که توانایی طراحی انواع نقشه های ساختمانی را دارد. اولین نسخه از این نرم افزار که به تازگی ارائه شده است توانایی خلق نقشه هایی از اتاق ها و منازل را دارد به طوری که می توان نقشه کشی را با این ابزار به صورت نیمه حرفه ای هم دنبال کرد. این ابزار ساده قابلیت های جالبی از جمله سه بعدی سازی تصاویر را دارد که برای کاربران عادی می تواند فوق العاده جذاب باشد. کار کردن و طراحی با این ابزار بسیار آسان تر بوده و کمی وقت لازم است که تا هرکاربری بتواند سلیقه خود را در رابطه با طراحی های داخلی به نمایش درآورد.
استفاده از انواع هایی که در ساختمان ها استفاده می شوند و نوار تولباری که برای آن ها در نرم افزار تعبیه شده است کار را فوق العاده سریع و البته آسان تر می کند. استفاده از انواع فرمت ها در خروجی هم کمک زیادی در چاپ و استفاده از طرح و نقشه در جاهای مختلف می کند. چرخش تصاویر به صورت دو بعدی و سه بعدی و از جهات مختلف هم از دیگر خصوصیات مهمی هستند که در Ashampoo Home Designer به چشم می خورند. اما یک قابلیت و امکان جالب یعنی امکان لایه بندی برای خلق نقشه ها هم بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد ؛ این قابلیت در طراحی ها و ساده تر شدن کار نقش مهمی را ایفا می کند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Home Designer v1.0.0.7086 :
- واسط کاربری ساده نرم افزار
- استفاده آسان از نرم افزار
- امکان طراحی های دو بعدی و سه بعدی
- قابلیت نمایش و چرخش تصاویر به صورت دو بعدی و سه بعدی
- قابلیت ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- امکان پرینت در اندازه های مختلف
- حجم مناسب نسبت به قابلیت مهم نرم افزار
- وجود امکانات فراوان در طراحی های ساختمانی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
منبع: www.p30download.com


برای حذف برنامه هایی که دیگر نیازی به آن ها ندارید و نمی خواهید بر روی سیستم تان باشند می توانید از نرم افزار Uninstall Expert استفاده کنید. این نرم افزار ابزاری آسان و قدرتمند است که به شما کمک می کند برنامه هایی که به آن ها نیاز ندارید را به صورت کامل از روی کامپیوتر تان پاک کنید. Uninstall Expert نسبت به توابع حذف و اضافه موجود در ویندوز از سرعت و قدرت بالاتری برخوردار است. این محصول برنامه های کامپیوتر را با آیکون های صحیح بار گذاری می کند در نتیجه سرعت شما در انتخاب و حذف برنامه ها افزایش می یابد. از طریق برنامه ی Add/Remove بر روی ویندوز نمی توان به صورت کامل برنامه های ناخواسته را حذف نمود اما به کمک این نرم افزار از طریق بازدید کلی بر روی هارد دیسک تمامی فایل های غیر قابل استفاده و کلید های رجیستری ناقص، باقی مانده از برنامه ی حذف شده به صورت کامل پاک خواهند شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Uninstall Expert 3.0.1.2280:

- اسکن و بررسی برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر با جزئیات
- پاک نمودن باقیمانده ی فایل ها و کلید های رجیستری ناقص از روی سیستم پس از حذف یک برنامه
- تهیه ی گزارش از برنامه های نصب شده
- باز کردن و اجرای سریع برنامه های نصب شده
- سادگی و سرعت بالا
- واسط کاربری کاربر پسند
- نمایش برنامه ها با 3 دید مختلف آیکن، لیس و گزارش
- قابلیت استخراج اطلاعات رجیستری برنامه
- افزودن متن به رجیستری برنامه های نصب شده
- قابلیت حذف و غیر فعال کردن اسکرین سیور
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

WinUtilities نام نرم افزاری است که می توانید برای افزایش سرعت و کارایی سیستم و بهینه سازی قسمت های مختلف رایانه خود از آن استفاده کنید . این نرم افزار که از ?? ابزار مختلف تشکیل شده است به کاربران توانایی بهینه سازی سیستم را به طور کامل و با استفاده از ابزارهای موجود می دهد. از ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهای پاک کننده هارد دیسک ، رجیستری ، Startup و History، ابزار جداسازی فایل ها و تکه تکه کردن فایل ها در هنگام پاکسازی ، ابزاربهینه سازی حافظه ، ابزار حفاظت از فایل ها ، ابزار یافت فایل های تکراری و کپی شده ، ابزار مدیریت پروسس های در حال اجرا ، ابزار مدیریت حذف نرمافزارها ، ابزار تهیه فایل های پشتیبان از رجیستری و بازگردانی آن ها و… اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از YL Computing می باشد.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

 قابلیت های کلیدی نرم افزار DAEMON Tools :
- ساخت درایو مجازی به منظور اجرای بازی ها بدون نیاز به سی دی / دی وی دی
- اجرای بازی ها و نرم افزارهای محافظت شده و شبیه سازی انواع قفل های (Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks etc.)
- توانایی پشتیبانی و باز کردن اکثر فرمت های رایج از جمله : cue/bin , iso , ccd (CloneCD) , bwt (Blindwrite) , mds (Media Deor File) , cdi (Disjuggler) , nrg (Nero – must have ImageDrive installed) , pdi (Instant CD/DVD) , b5t (BlindWrite 5)

تغییرات که در این نسخه ایجاد شده است :
- پشتیبانی از StarForce 4.70
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds که توسط Alcohol و DAEMON Tools Pro ایجاد میشوند
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده isz که توسط UltraISO ایجاد میشوند
- برطرف شدن برخی از اشکالات autorun, autostart
- قابلیت چک کردن نسخه ی جدید نرم افزار
- افزایش کارایی موتور درایو مجازی
- پشتیبانی از ویندوز ویستا و ویندوز ?
- رفع برخی دیگر از مشکلات کوچک
- رفع مشکلی در تبدیل تصاویر که با bad sector همراه بودند.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

نرم افزار BitComet یکی از عمومی ترین و علی ترین نرم افزارهای اشتراک فایل می باشد که با سرعتی بالا امکان انتقال فایل حتی از ???MBتا چند GB را برای شما فراهم میکند. از جمله مزایای این نرم افزار : قدرت ، عاری بودن از آلودگی ، سرعت و راحتی در کاربرد آن است. این نرم افزار از : دانلودهای همزمان ، دانلودهای پشت سرهم ، انتخاب فایل دانلود مورد نظر از مجموعه فایل های قابل دانلود، شروع مجدد سریع ، چت ، کچ دیسک ، محدوده های سرعت ، نگاشت پورت ، پروکسی ، فیلتر نمودن IP و بسیاری دیگر پشتیبانی میکند.

 


ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >