سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر دوستش خُرده گیری کند [و بخواهد مو را از ماست بکشد]، دوستی اش گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2153609
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/8
6:5 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

به طور حتم یکی از زمینه های نرم افزاری که شرکت های زیادی در آن با هم در رقابت هستند، تولید نرم افزارهای پخش صوت و تصویر می باشد که یکی از نیازهای مهم کاربران هم می باشد و همیشه باید کامل ترین امکانات و کدک های پخش را در نظر بگیرند تا کاربران بین این رقابت های تنگاتنگ بهترین را برگزینند و از آن بهره ببرند.

یکی از نرم افزارهایی که به تازگی از محبوبیت خاصی میان کاربران برخودار شده است، محصولی قوی، سبک و نسبتا کم حجم از شرکتی کره ای است به نام KMPlayer که واقعا در زمینه پخش صوت و تصویر بی نظیر است و رقیبانی همچون Winamp و JetAudio را پشت سر گذاشته است. این برنامه حرفه ای اکثر فرمت های متنوع صوتی تصویری همچون VCD، DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, و QuickTimeرا پشتیبانی می نماید و با استفاده از کدک های داخلی موجود در داخل نرم افزار بدون هیچ مشکلی توانایی پخش تمامی فایل ها را داراست. همچنین نرم افزار KMPlayer به شما امکان کپچر صدا و تصویر را از روی فایل های مالتی مدیا می دهد.

از ویژگی هایی دیگر نرم افزار که هر کاربری را به سمت خود می کشد، می توان به ساده و جذاب بودن محیط کاربری برنامه، تنوع در پوسته ها، اعمال افکت های متنوع بر روی فایل ها، اعمال تنظیمات گوناگون و کارا، سازگاری با پلاگین های Winamp، پشتیبانی عالی از دوربین های دیجیتالی و صدها مورد دیگر اشاره نمود.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

 

حتما هریک از ما اشکال سه بعدی را بارها دیده ایم و البته نظرمان هم این بوده که این تصاویر و اشکال جذاب مطئمنا توسط یک فرد بسیار حرفه ای طراحی شده اند. شاید در مواردی این امر صحت داشته باشد اما همه ما می توانیم همین اشکال را به سادگی بسازیم بدون این که دانش خاصی در این زمینه یا گرافیک داشته باشیم. MAGIX 3D Maker ابزاریست که برای طراحی و خلق اشکال سه بعدی ارائه شده است. نرم افزاری کامل که تمامی امکانات لازم را برای خلق این اشکال کنار هم جمع آورده تا کاربران به راحتی بتوانند آنچه می خواهند را طراحی کنند.
این نرم افزار که مانند یک نرم افزار ویرایش تصاویر است امکان چرخش تصاویر سه بعدی را داشته و کاربر می تواند به هر اندازه که بخواهد شکل طراحی شده توسط خود را بچرخاند ؛ وجود طیف گسترده ای از رنگ ها ، افکت ها و فیلترها مختلف ، سازگاری با فرمت های مختلف تصاویر و ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه ، امکان ذخیره سازی به صورت انیمیشن یا فیلم و قابلیت طراحی انیمیشن های ساده سه بعدی برای درج در سایت ها از جمله خصوصیاتی هستند که در نسخه جدید نرم افزار MAGIX 3D Maker به چشم می خورند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX 3D Maker v6.10 :
- وجود طیف گسترده ای از رنگ ها
- امکان طراحی اشکال ، متن ها و تصاویر سه بعدی
- قابلیت چرخاندن اشکال طراحی شده
- وجود فیلترها ، افکت ها و طرح های گوناگون در نرم افزار
- امکان طراحی بنرهای سه بعدی برای سایت ها
- قابلیت ذخیره سازی به صورت انیمیشن یا فیلم
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و اندازه دلخواه
- سازگار با فرمت های مختلف تصاویر
- قابلیت ذخیره سازی به صورت اسکرین سیور
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

 

آن هایی که به صورت حرفه ای با زبان اسکریپت نویسی PHP که امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین زبان های اسکریپت نویسی در طراحی صفحات وب استفاده زیادی دارد آشنایی دارند می دانند که زبان PHP مهم ترین خصوصیتی که در خود می بیند قابلیت پردازشی است ، البته نه این که هیچ گونه زبان دیگری این قابلیت را نداشته باشد اما این خصوصیت مهمی تلقی می شود ، برای این که توضیح کوتاهی را در این مورد داشته باشیم این طور بیان می کنیم که برای مثال اگر در طراحی صفحات وب با استفاده از HTML در کدها یا صفحه طراحی بنویسیم 2+2 دقیقا همین متن در مرورگر نمایش داده می شود اما اگر در زبان های پردازشی مانند PHP بنویسیم 2+2 در مرورگر عدد 4 نمایش داده می شود چراکه این گونه زبان ها قابلیت پردازش داده ها را دارند.
این یکی از خصوصیات این گونه زبان ها است که شاید مهم ترین دلیل کاربران برای استفاده از سایت های داینامیک را بتوان در این مورد خلاصه نمود. اما برای نوشتن یک اسکریپت ساده باید از نرم افزاری استفاده شود که علاوه بر ویرایش متن بتواند تا حدودی پردازش کدها را انجام دهد ؛ برای مثال اگر در کدهای PHP اشتباه کوچکی رخ دهد مطئمنا نتیجه ای یا دربر نخواهد داشت و یا این که نتیجه به صورت کامل نمایش داده نمی شود. این اشتباه کوچک در زبانی مثل PHP بسیار حساس تر خواهد بود ، چراکه دو متغیر asandownload و ASANDOWNLOAD از نظر این زبان به طور کامل از یکدیگر تمیز داده می شوند.
تعداد نرم افزارهایی که قادرند کار خطایابی و همچنین پردازش داده ها را به صورت نسبتا کامل انجام دهند کم نیست اما اگر بخواهیم درباره دو زبان محبوب صحبت کنیم به دو نرم افزار ختم می شود. ASP.Net و PHP امروز دو زبانی هستند که تقریبا در مقابل هم قرار دارند ، یکی محصول مایکروسافت و سازگار با ویندوز و پردازشگر IIS و دیگری کدباز و سازگار با لینوکس و پردازشگر Apache! در مورد اولی بی شک باید نام Visual Studio  را به عنوان ویرایشگر اصلی برای این زبان نام برد ، اما در مورد PHP هم با این که زبانی کد باز بوده و نرم افزارهای متعددی هم برای پردازش و هم برای خطایابی برای آن می توان نام برد اما نمی توان از Zend Studio هم صرف نظر کرد. این نرم افزار به نوعی Leader تمامی نرم افزارها در زمینه اسکریپت نویسی PHP به شمار می رود.
تمامی این مقدمه ها تنها برای این بود که با نرم افزار و شرکتی به نام Zend آشنایی کوتاهی داشته باشیم. این شرکت یکی از اصلی ترین کمپانی های توسعه دهنده زبان اسکریپت نویسی PHP به شمار می رود که واقعا نقش بی بدیلی در موفقیت PHP داشته است. این شرکت نرم افزارهای متعددی را هم در زمینه کار با PHP عرضه نموده که اصلی ترین آن ها را می توان در Zend Studio خلاصه نمود ؛ نرم افزاری قدرتمند که علاوه بر ویرایش کدها امکان پردازش داخلی کدها را داشته و همچنین می تواند کار خطایابی را به صورت کاملا دقیق انجام دهد.
کامپایل دقیق کدها ، ذخیره سازی با انواع نسخه ، پشتیبانی از جدیدترین نسخه PHP ، آخرین FrameWork ها ، امکان کدنویسی HTML ، محیط کاربری فوق العاده حرفه ای ، مرورگر داخلی نرم افزار ، سرعت فوق العاده در کامپایل و پردازش و خطایابی کدها ، امکان ساخت یک سایت کامل با تمامی امکانات به صورت یک پروژه ، بهره گیری از آخرین تکنولوژی های PHP و به طور کلی هرآنچه برای اسکرپیت نویسی حرفه ای با PHP لازم است را می توان در Zend Studio مشاهده نمود.
هرچند این نرم افزار با توجه به این حجم امکانات ، به فضای نسبتا بالایی هم نیاز دارد اما بازهم کاربران قابلیت های آن را به هر ابزاری دیگری ترجیح می دهند. نسخه 7 از این محصول گران قیمت به تازگی منتشر شده است ، در سایت های فارسی زبان شاید برای اولین بار باشد که آخرین نسخه این محصول ارائه می گردد پس پیشنهاد می کنیم عاشقان PHP این نسخه متفاوت را حتما دریافت نمایند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Zend Studio v8.0 :
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- وجود Zend Framework در نرم افزار
- آنالیزور داخلی و تعمیر ساده کدها
- ساخت ساده فایل PHP
- پشتیبانی از دو نسخه PHP 4 , 5
- امکان پردازش همزمان کدهای PHP و جاوا (جدید)
- اضافه شدن افزونه VMWare در نسخه 8 (جدید)
پشتیبان از Remote Server (جدید)
- نمایش رنگ ها در کدها برای سرعت بخشیدن به اسکرپیت نویسی
- وجود Template برای کدها
- خطایابی دائمی برای کدها
- مرورگر داخلی نرم افزار
- امکان ویرایش Java ها (جدید)
- کامنت برای کدها
- نمایش خطاها به صورت کامل
- پشتیبانی از HTML و CSS
- وجود پردازشگر PHP
- تولبار اختصاصی از IE و Mozilla Firefox
- Zend Server داخلی در نرم افزار
- قابلیت ارتباط با بانک اطلاعاتی
- سازگار با نسخه های Zend Studio
- محیط کاربری فوق العاده حرفه ای نرم افزار
- امکان ساخت یک پروژه کامل با این نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
89/8/21::: 3:31 ع
نظر()
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

 

حق هریک از کاربران است که خود انتخاب کنند از کدام نرم افزار می بایست استفاده کنند یا کدام نرم افزار را بیشjر می پسندند. برای مدیریت فایل های فشرده هم این مورد صدق می کند چرا که نرم افزارهای متعددی در این زمینه وجود دارد و کاربر باید خود انتخاب کند که کدام نرم افزار بیشتر مورد نیازش است ؛ مطمئنا WinRAR و WinZip از همه در این زمینه معروفترند اما ابزارهایی هم نظیر BitZipper می تواند با قابلیت هایی که دارد خواسته های متعدد کاربران را پاسخگو بوده و حتی برای کاربران حرفه ای هم دستیار مناسبی باشد.
این ابزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف در زمینه فشرده سازی توانایی مدیریت و ساخت فایل های فشرده را با فرمت های مختلف دارد. پشتیبانی از فرمت های رایج موجود از جمله RAR و ZIP اولین خصوصیت مهم و کلیدی این ابزار را تشکیل می دهد ؛ حجم بسیار مناسب و استفاده آسان از نرم افزار در کنار واسط کاربری جذاب هم جز اصلی ترین قابلیت هایی هستند که در این ابزار گنجانده شده اند.
سرعت بالای نرم افزار هم در فشرده سازی و هم در خارج کردن از حالت فشرده کمک زیادی در سرعت عملکرد کاربران خواهد کرد ، این ابزار همچنین مانند نرم افزار های مشابه قادر است تا با پسوردگذاری برروی فایل ها آن ها را ایمن سازی هم نماید ضمن آن که تقریبا تمامی قابلیت هایی که در نرم افزارهای مشابه و معروفتر هم موجودند را می توان در این ابزار ساده مشاهده نمود. BitZipper همچنین قادر است تا از فایل ها نسخه پشتیبان هم تهیه کند که این مورد هم نکته مهمی بوده و برای کاربران حرفه ای اهمیت ویژه ای دارد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار BitZipper 2010 :
- پشتیبانی و سازگاری با فرمت های رایج
- امکان ساخت فایل های فشرده با فرمت دلخواه
- فشرده سازی با الگوریتم های جدید به منظور کاهش حجم
- سرعت بالا هم در فشرده سازی و هم در خارج کردن از حالت فشرده
- واسط کاربری جذاب اما ساده نرم افزار
- حجم بسیار مناسب
- قابلیت ایمن سازی از طریق قرار دادن پسورد
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
- وجود تقریبا تمامی امکانات رایج موجود در این ابزار
- سهولت در استفاده از نرم افزار با وجود Wizard در بسیاری از مراحل
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

 

یکی از قدیمی ترین نرم افزارهایی که می توان در زمینه فشرده سازی از آن یاد کرد نرم افزار Winzip است. نرم افزاری بسیار قدیمی که هرچند از زمان ارائه اولین نسخه ی آن مدت بسیار طولانی است که می گذرد اما با قابلیت های فراوانی که با ارائه هر نسخه به کاربر هدیه نموده توانسته سال های سال خود را جز بهترین ها در زمینه فشرده سازی مطرح کند. به طور کلی فرمت Zip که امروزه در اینترنت و بسیاری از موارد دیگر از آن استفاده می شود با همین ابزار شناخته می شود ؛ اما برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی زیادی به Winzip ندارند توضیحاتی ارائه می دهیم ، نرم افزار Winzip ابزاریست که توانایی مدیریت و فشرده سازی فایل ها را دارد ، این ابزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف در فشرده سازی فایل ها توانسته با گذشت چندین سال به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود ؛ فشرده سازی با جدیدترین متدها که باعث کاهش حجم فایل ها می شود و البته برگرداندن به حالت اول که با سرعت بسیار بالایی صورت می گیرد جز مهم ترین خصوصیاتی بوده اند که در طی این چند سال به وضوح در این ابزار مشاهده شده اند.
Winzip که مدتی پیش توسط شرکت بزرگ و قدرتمند Corel خریداری شد با ارائه نسخه ای جدید سعی دارد تا اصلی ترین رقیب خود یعنی WinRAR را کنار زده و باز هم خود را در صدر بهترین نرم افزار فشرده ساز ببیند. در نسخه ی جدید قابلیت های بسیار جالبی دیده می شود که بسیار فراتر از یک نرم افزار فشرده ساز ساده است ، امکان رایت انواع سی دی و دی وی دی ، آپلود مستقیم برروی سرورهای FTP که برای مدیران وب سایت ها می تواند بهترین خبر باشد ، تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت دستی یا خودکار ، پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج از جمله Zip و RAR که در محیط اینترنت و دانلود فایل ها بسیار کاربرد دارد ، امکان به اشتراک گذاری فایل ها به شکل های مختلف آنلاین و آفلاین ، قابلیت ایمن سازی از طریق گذاشتن پسورد برروی فایل های فشرده و امکان بسیار دیگر اشاره نمود. یکی از مهم ترین تفاوت های WinRAR و WinZip در طراحی واسط کاربری است که انصافا WinZip بسیار جذاب تر و البته کارآمدتر است همین عامل می تواند یکی از مهم ترین مواردی باشد که کاربران به استفاده از WinZip ترغیب شوند.

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار WinZip Pro v15.0.9302 :
- سرعت بسیار بالا در فشرده سازی
- سرعت بالا در Unzip کردن
- محیط کاربری جذاب اما ساده و کارآمد
- اضافه شدن قابلیت های جدید برای فشرده سازی تصاویر
- مدیریت آسان فایل های فشرده
- پشتیبانی از فرمت بسیار رایج RAR
- به اشتراک گذاری فایل های فشرده
- پشتیبانی از متدهای جدید فشرده سازی
- سازگاری با انواع فرمت های مختلف در زمینه فشرده سازی
- امکان رایت مستقیم برروی سی دی و دی وی دی
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت دستی یا اتوماتیک
- ایمن سازی از طریق پسورد گذاری برروی فایل ها
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7      >