سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردی از قبیله خثعم نزد رسول خدا آمد و گفت : «منفورترین کار نزد خداوند چیست ؟».فرمود : «شرک ورزیدن به خداوند» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «بُریدن از خویشان» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «امر به منکر و نهی از معروف» . [.عبداللّه بن محمّد ـ به نقل از امام صادق علیه السلام ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :45
بازدید دیروز :77
کل بازدید :2153688
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/9
6:54 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : www.AsanDownload.com

 

حتما پیش آمده یا حداقل پیش خواهد آمد که ما از یک موزیک خاص از یک فیلم مورد پسندمان قرار می گیرد اما هرچه قدر سعی می کنیم امکان جداسازی این موزیک از ویدئو فراهم نمی شود. اما راه کارهایی هستند که این امکان را فراهم می کنند تا کاربران به راحتی صوت را تصویر جدا کنند و با فرمتی دلخواه ذخیره نمایند. AoA Audio Extractor Platinum یکی از همین ابزارهایی است که کاربران به سادگی می توانند صداهای موجود در فیلم ها را جدا کنند و به صورت یک فایل صوتی مورد استفاده قرار دهند، این ابزار که از محیط ساده ای بهره می برد با پشتیبانی از فرمت های رایج توانایی ضبط صداها را هم داشته و این قابلیت را هم به کاربرانش می دهد تا فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنند. حجم مناسب و پشتیبانی از تکنولوژی Karaoke که برای استفاده در موزیک ها استفاده می شود و می توان موزیک ها را از کلام ها جداسازی نمود هم جز امکانات جانبی این ابزار به شمار می روند. AoA Audio Extractor Platinum از سرعت بسیار مناسبی هم در بخش های مختلف عملکردش برخوردار است که پیشنهاد می دهیم حتما از این ابزار برای رسیدن به 4 هدف خود بهره بگیرید.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

 


کسپرسکی (Kaspersky) نزد کاربران به تولید نرم افزارهای  با کیفیت و توانمند مقابله با بدافزارها شناخته شده است، و از منظر فنی هم به طور معمول در رتبه بندی های نرم افزاری AV صدرنشین است. دیسک نجات یا Kaspersky Rescue Disk کسپرسکی به شما اجازه دسترسی و ورود به سیستم عامل ویندوز رایانه تان را حتی زمانی که یک بدافزار مخرب شما را از دسترسی معمول به ویندوز محروم کند می دهد، و مزیت خوبی که دارد این است: امکان دانلود برنامه به صورت رایگان. شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که برخی از ویروس ها، بدتر از برخی دیگرند. به خصوص آنهایی که مانع از نصب نرم افزارهای حذف کننده خود روی رایانه می شوند! وقتی چنین اتفاق می افتد وقت آن است که به سراغ یک سی دی زنده (live CD) بروید، که معمولا در محیطی غیر از سیستم عاملی که روی سیستم خود استفاده می کنید اجرا می شود. این ویژگی  خوبی است ، چرا که اگر سیستم عامل پیش فرض شما (که معمولا ویندوز است) به خطر بیافتد و به طور کامل الوده شود، نیاز به حمله و مقابله با ویروس یا بدافزار  از خارج محیط ویندوز است و یک سی دی زنده این محیط را برای ما فراهم می کند.در این مقاله قصد داریم نگاهی به دیسک نجات کسپرسکی و امکانات آن انداخته و چگونگی استفاده از آن را برایتان شرح دهیم.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

 

امروز با پیشرفت تکنولوژی ها در زمینه های مختلف شاید کمتر کاربری باشد که با دوربین های دیجیتالی و عکس هایی که می توان با این دوربین ها گرفته آشنایی نداشته و نداند چطور تصاویری که با این دوربین ها گرفته می شوند را مدیریت و نگهداری کند. در گذشته معمولا عکس ها را چاپ می کردند و در آلبوم های ساده ای که شاید همه ما یکی از آن ها را داشته باشیم نگهداری می کردند اما امروزه با استفاده همین دوربین های دیجیتالی عکس هایی را می گیرند که کیفیت بسیار بالایی دارد و نکته مهم هم اینجاست که دیگر لازم نیست با هزینه نسبتا بالایی این تصاویر گرفته شده بازهم چاپ شوند و می توان به سادگی آن ها را در سیستم های رایانه ای ذخیره و تا مدت زیادی نگهداری کرد. نگهداری تصاویر در یک سیستم رایانه ای کاری فوق العاده آسان است اما این که چطور تصاویر را مدیریت و برای نگهداری هرچه بهتر آن از چه راهی استفاده کنیم نکته ای مهم تر خواهد بود. برای مثال اگر از تصاویر آلبوم های دیجیتالی تهیه کنیم که هم قابل اجرا در انواع پلیرها خانگی باشد و هم این که با موزیکی دلنشین همراه گردد مطمئنا خاطرات شیرین زندگی بسیار بهتر از آن چه که ما در نظر داشته باشیم به یادگار می ماند. این که طراحی چنین آلبوم هایی کار بسیار سختی است ، اشتباه بزرگی است که ممکن است هرکس دچار آن شود. با توجه به این که امروز آنقدر سیستم های رایانه ای ، نرم افزار ها و تقریبا تمامی امکانات به جایی رسیده اند که می توان آن ها را به سادگی به هم مرتبط ساخت ، به راحتی هم می توان دوربینی دیجیتالی را به نرم افزاری اتصال داد که تنها با چند کلیک ساده آلبومی را پدید می آورد که باعث تعجب حتی خود کاربر هم شود.
اما به طبع مهم است که از چه نرم افزاری استفاده شود. نرم افزارهای زیادی هستند که در این زمینه می توانند کمک کنند اما ابزاری با نام MAGIX Xtreme Photostory on CD & DVD قدرت و توانایی آن را دارد که آلبوم هایی را از تصاویر دیجیتالی آماده کند که شاید در کمتر نرم افزاری بتوان نمونه آن را مشاهده کرد. استفاده بسیار آسان از این نرم افزار نکته ای بسیار مهم است زیرا لازم نیست ما برای یک کار ساده تصاویر خود را در اختیار فرد دیگری قرار دهیم . طراحی زیبا اسلایدشو از تصاویر با وجود صدها افکت و طراحی منو برای لوح های فشرده قابلیتی است که می توان از تصاویر زیباترین آلبوم ها را پدید آورد، Xtreme Photostory on CD & DVD که برنده 45 جایزه از سوی کارشناسان نرم افزاری شده است که این امر خود دلیل قدرت این ابزار محسوب می شود.  اکثر مراحل طراحی آلبوم ها را به صورت Wizard امکانپذیر می سازد و همین عامل هم باعث شده تا سطح دسترسی همه کاربران به بخش های مختلف نرم افزار آسان گردد.
در این ابزار همچنین یک ویرایشگر تصویر قدرتمند هم قرار داده شده که کمک زیادی در خلق هرچه بهتر آلبوم ها می کند، در نظر بسیاری از کاربران کیفیت نقش مهمی را ایفا می کند ، تصاویری که تهیه می شوند با استفاده از این نرم افزار با نهایت کیفیت ذخیره خواهند شد و هیچ گونه دغدغه ای در زمینه کیفیت در این نرم افزار نباید به ذهن خطور کند. از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند می توان به امکان به اشتراک گذاری فایل ها در اینترنت ، محیط کاربری فوق العاده جذاب و زیبا ، ساخت انیمشین های سه بعدی زیبا برای منوها و همچنین در داخل اسلایدشو ها و سازگاری با تکنولوژی WideScreen نیز اشاره نمود. نسخه 9 و جدید این ابزار در 15 سال تولد شرکت سازنده یعنی کمپانی قدرتمند MAGIX ارائه شده است ؛ این نرم افزار را می توانید از سایت آسان دانلود دریافت نموده و از امکانات بسیار آن نهایت استفاده را ببرید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Xtreme Photostory on CD & DVD Deluxe v9.0.3.2 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- انجام بسیاری از مراحل به صورت Wizard
- واسط کاربری فوق العاده جذاب
- قابلیت ارتباط با انواع دوربین های دیجیتالی و سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- سازگار با انواع لوح های فشرده از انواع سی دی ها تا نسل جدید دیسک های نوری یعنی Blu-ray
- امکان ساخت منو برای لوح های فشرده
- امکان رایت به صورت مستقیم در نرم افزار
- قابلیت ذخیره سازی با فرمت های مختلف تصویری
- امکان هماهنگ سازی تصاویر با موزیک ها بسته به زمان موزیک
- وجود صدها افکت زیبا با موضوعات مختلف
- استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی
- رایت لوح های فشرده با امکان اجرا در سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- وجود ویرایشگر قدرتمند تصاویر در نرم افزار
- امکان به اشتراک گذاری فایل ها به صورت آنلاین
- طراحی انیمشین های سه بعدی در نرم افزار برای استفاده در قسمت های مختلف آلبوم
- پشتیبانی از تکنولوژی WideScreen
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com 

 

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.


ادامه مطلب ..

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

 

Ace Translatorنرم افزار ترجمه برای نیازهای روزمره ی شما کاربر عزیز می باشد. این  نرم افزار قابلیت ترجمه به 58 زبان مختلف دنیا را دارد. این نرم افزار از موتور های قدرتمند ترجمه ی زبان، موجود در اینترنت استفاده می کند و به شما امکان ترجمه ی محتویات صفحات وب، نامه ها، ایمیل ها، چت و ... را می دهد.زبان های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار به شرح زیر می باشند:
انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی، اسپانیایی، کاتالونیایی، یونانی، روسی، چینی(سنتی و ساده شده)، ژاپنی، کره ای، چک، بلغاری، رومانی، فلیپینی، هندی، فارسی، صربی، نروژی، لیتوانی، دانمارکی، فنلاندی، کرواسی، اندونزیایی، اکراین، اسلواکی، اسلوونی، لاتویانی، عربی، ویتنامی، سوئدی، پلندی، ترکی، تای، آلبانی، اسرائیلی، مجارستانی، مالتایی، بلاروسی، ایسلندی، مقدونی، استونیا، مالایی، اردو، ایرلندی، آفریقایی، ارمنی، گالیشی، ولزی، سواحیلی، آذربایجانی، گرجی، باکویی، هایتی، عبری. 

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >