سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم راه عذر بر بهانه جویان بسته است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :45
کل بازدید :2154384
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/21
12:18 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : www.AsanDownload.com

 

دوربین های فیلمبرداری و عکاسی دیجیتالی امروزه به یکی از وسایلی که در بسیاری از منازل نمونه هایی از آن ها یافت می شود تبدیل شده اند. دوربین هایی که بر خلاف گذشته که از واسط برای ارتباط با رایانه ها بهره می بردند امروزه به راحتی و با یک کابل رایج به رایانه های شخصی اتصال پیدا کرده و قابلیت ارسال و دریافت را به کاربران می دهند. استفاده از این دوربین ها بسیار آسان شده است و این در حالی است که همیشه خانواده ها سعی می کنند برای ثبت هرچه زیباتر خاطرات آن ها را کمی هم تدوین و ویرایش کنند تا در آینده و پس از بازنگری خاطرات را زیباتر و جذاب تر مشاهده کنند. نرم افزارهای متعدد در این زمینه می توانند به سادگی کاربران را برای ثبت خاطرات به شکلی زیباتر و جذاب تر کمک نمایند. ابزارهایی که با قراردادن چند افکت زیبا و کمی هم ویرایش ساده خروجی کار را بسیار زیباتر از ورودی به نمایش در خواهند آورد و در این میان نرم افزاری به نام Movie Edit Pro که محصولی از کمپانی نرم افزار MAGIX است می تواند بسیار راه گشا باشد. نرم افزاری بسیار قدرتمند و سازگار با انواع دوربین های دیجیتالی که توانایی خلق انواع فیلم ها را به زیباترین شکل ممکن دارد. ابزاری غنی از امکانات و افکت های صوتی و تصویری که هریک می تواند به صورت جداگانه یک نرم افزار باشد ؛ Movie Edit Pro همان نرم افزاریست که نهایت کیفیت در صدا و تصویر را به کاربران حرفه ای هدیه می دهد ، کاربرانی که به کیفیت خروجی و صدای دالبی اهمیت می دهند می توانند این محصول را انتخاب کنند.
ویرایش فیلم ها و یا حتی ساخت آن ها در این نرم افزار نقش کلیدی را ایفا می کند چراکه کاربران حرفه ای همیشه در انتظار نرم افزارهایی بوده اند که به وسیله آن ها بتوانند هر بلایی که می خواهند برسر یک فیلم درآورند و Movie Edit Pro می تواند کمک زیادی به آن ها کند. استفاده بسیار آسان از قسمت های مختلف نرم افزار نکته ی بسیار مهمی است که علاوه بر کاربران مبتدی تقریبا اکثر کاربران حرفه ای هم به آن توجه دارند چرا که گشتن و پیدا کردن یک گزینه در نرم افزار می تواند بسیار زمان گیر باشد. پشتیبانی از اکثر دوربین های فیلمبرداری که امروزه با برندهای مختلف تجاری در بازارها یافت می شوند نکته مهم دیگر در استفاده از این ابزار خواهد بود. وجود انواع مختلفی و گسترده ای از افکت ها ، Template ها و Title های حرفه ای و زیبا که اغلب آن ها در ساخت فیلم ها استفاده می شود به کاربران در زیباتر جلوه دادن کار کمک می کند. بهینه سازی برای کاهش حجم فایل ها در صدا و تصویر در بسیاری از موارد اهمیت پیدا می کند ؛ گاهی لازم است که فیلم را برروی یک لوح سی دی رایت کنیم و همین جاست که علاوه بر کیفیت حجم هم اهمیت دارد و Movie Edit Pro کمک می کند تا نهایت کیفیت در کنار حجم مناسب در خروجی حاصل شود.
ذخیره سازی برروی هارد دیسک با فرمت دلخواه و همچنین قابلیت تبدیل و خروجی گرفتن برای نمایش در انواع سیستم های صوتی و تصویری رایج در جهان یکی دیگر از خصوصیات مهم این ابزار به حساب می آید. آپلود مستقیم در سایت های به اشتراک گذاری  و رایت برروی انواع سی دی ، دی وی دی و نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray آخرین قابلیت هایی هستند که در نرم افزار MAGIX Movie Edit Pro به چشم می آیند.
نسخه ی جدید این نرم افزار کامل و قدرتمند به تازگی ارائه شده است. کامل ترین نسخه ای که شرکت سازنده تولید می کند یعنی MAGIX Movie Edit Pro Plus HD را می توانید به سادگی از سرورهای آسان دانلود دریافت کرده و برای ثبت هرچه زیباتر خاطرات خود در قالب یک فیلم اقدام کنید.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

 


امروزه در دنیای مجازی وب یکی از مهمترین بخش اطلاعاتی یک شخص حفاظت از پسورد های مختلف می باشد. به طور مثال شاید شما به وب سایتهایی برخورد کرده باشید که برای استفاده از آن می بایستی در آن عضو شده و سپس فایل مورد نظر خود را دریافت نمایید. هر چه تعداد این وب سایتهای زیاد تر باشد شما قادر به حفظ کردن همه پسورد ها و یوزرنیم ها به سادگی نمی باشید. در صورتی که به صورت حرفه ای با دنیای وب کار کرده باشید روزانه باید پسورد و یوزر نیم های زیادی را به خاطر خود بسپارید و این کار بسیار سخت و دشواری میباشد. شاید به این فکر کنید که ما زیاد با دنیای وب سر و کار نداریم ولی این را باید مد نظر داشته باشید شما پسوردهای زیادی را در محیط کاربری رایانه خود روزانه با آن سر و کار دارید. مثل رمز عبور ویندوز، اکانت وصل شدن به اینترنت، استفاده از مسنجر های مختلف و... حال اگر شما رمز عبور یکی از موارد گفته شده را فراموش کنید نیاز به نرم افزار حرفه ای برای بازیابی کلمه عبور آن را دارید. ما امروز قصد داریم نرم افزار قدرتمند Multi Password Recovery را به شما معرفی نماییم.این نرم افزار قدرتمند قادر به بازیابی کلمه عبور فراموش شده شما در ویندوز و نرم افزار های گوناگون میباشد. این نرم افزار قدرتمند قادر به بازیابی کلمه عبور شما از 110 نرم افزار معروف می باشد. مانند کلاینت های اف تی پی و ایمیل، سرویسهای پیام رسان فوری، مرورگرها و غیره را بازیابی نمایید. همچنینی این نرم افزار این توانایی را دارد که پسوردهای های ذخیره شده را پاک نموده، پسوردهای مخفی شد توسط نشان ستاره را نمایش بدهد.

 

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

 


یکی از وسایل شخصی که امروزه اکثر کاربران از آن استفاده می کنند فلش مموری های USB است. این وسیله ابزار مفیدی جهت ذخیره و انتقال اطلاعات به شمار می رود. به همان اندازه که حمل و جابجایی اطلاعات توسط این وسیله آسان است. دسترسی به اطلاعات آن نیز آسان است و هر فردی می تواند از محتویات آن با خبر شده و از آنها استفاده کند. جهت حفاظت از محتویات این مموری های USB برنامه های مختلفی ارائه شده که با قرار دادن رمز عبور بر روی آنها از محتویات آن حفاظت کرده و تنها به فردی که رمز عبور را داشته باشد اجازه دخل و تصرف به اطلاعات داخل فلش مموری را می دهد. در این میان برنامه GiliSoft USB Stick Encryption یکی از بهترین برنامه هایی است که در زمینه رمزگذاری بر روی فلش مموری ها ارائه شده است. شما به وسیله این نرم افزار می توانید علاوه بر رمزگذاری، فلش مموری خودتان را به دو ناحیه ی عمومی و خصوصی تقسیم کنید.اطلاعات موجود در بخش عمومی برای هر فرد قابل مشاهد و دسترسی است اما بخش خصوصی توسط رمز حفاظت می شود که فقط برای فردی که رمز را دارد قابل دسترسی می باشد.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com


یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای چت که در بین ما ایرانی ها از محبوبیت خاصی هم برخوردار است. یاهو مسنجر میباشد. یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزار چت در بین ما ایرانی ها پیام رسان معرف یاهو مسنجر میباشد که بیشتر افرادی که با اینترنت سر و کار دارند از این نرم افزار استفاده کرده اند. مسنحر ها به یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای تحت وب تبدیل شده است که پل ارتباطی ما با دنیای مجازی به حساب می آیند. که کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های مسنجر ها به شمار می رود. یکی دیگر از مسنجر های معرف که پس از یاهو مسنجر به محبوبیت خاصی در بین کاربران اینترنت رسیده است و هزارن نفر روزانه از این نرم افزار قدرتمند برای تبادل اطلاعات خود استفاده می کنند.نرم افزار محبوب IRC که مخفف کلمه Internet Relay Chat میباشد از سرعت بسیار بالایی در ارسال پیام ها برخودار میباشد. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار قدرتمند وارد چت رومهای گروهی شده و یا اینکه به صورت خصوصی بایکدیگر چت کنید و همچنین در این محیط به انتقال فایلهای حجیم با سرعت بسیار بالا بپردازید. سرورهای قدرتمند mIRC با رمز گذاری بر روی اطلاعات شما محیط امنی برای بحث و انتقال اطلاعات شما بوجود می آورد. گروه آسان دانلود این نرم افزار قدرتمند را به شما پیشنهاد میدهد تا شما تجربه و لذت گفتگوی اینترنتی را با این نرم افزار قدرتمند تجربه کنید.

ادامه مطلب

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

 

منبع : www.AsanDownload.com

 

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger  امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر  MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 10 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.

 

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7