سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید وبنده مملوک را تا مجلس ملوک بالا می کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :80
بازدید دیروز :107
کل بازدید :2154718
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/23
11:38 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

امنیت پایدار در دنیای مجازی اینترنت با BitDefender Internet Security Final

 

همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که BitDefender Internet Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.
BitDefender Internet Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد.
محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود. نرم افزار عبارتند از :
ANTIVIRUS & ANTISPYWARE:
نرم افزاری هایی که از ورود انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب به سیستم کاربران جلوگیری کرده و خیال کاربران را از حمله ویروس ها راحت خواهد کرد.
ANTI-PHISHI:
این نرم افزار برای آنان که با صفحات وب سایت ها سروکار زیادی دارند و به طور کلی وقت زیادی برای گشت و گذار در اینترنت می گذارند مناسب است. چراکه از بازشدن صفحات مخرب وب سایت ها جلوگیری کرده و حتی اجازه لود شدن را هم نخواهد داد.
FIREWALL:
همه می دانیم که به دیوار آتش پیش فرض روی ویندوز به هیچ وجه نمی توان اطمینان کرد زیرا بسیار ضعیف عمل می کند. بسته BitDefender Total Security دیوار آتشی را در خود جای داده است که با قدرت بالا در مقابل حملات ایستادگی می کند و نرم افزار هایی را که به اینترنت متصل خواهند شد را برای امنیت بیشتر کنترل خواهد کرد.
ANTISPAM:
حتما با ایمیل های تبلیغاتی و مخرب مواجه شده اید. ایمیل هایی که گاهی باعث اختلال در کار خواهد شد. با ANTISPAM موجود در این بسته امنیتی جایی برای این پست های الکترونیکی نخواهد بود.
PARENTAL CONTROL:
به این خاطر در بالا ذکر شد که این بسته بسیار کامل است چون نرم افزاری هم برای کنترل فرزندان دارد. پدر و مادر هایی که دوست ندارند فرزندانشان به سایت های مخرب و غیر اخلاقی دسترسی داشته باشند می توانند از این قابلیت برای هدف خود استفاده کنند.
BACKUP:
دیگر قابلیت این بسته امنیتی وجود ابزاری است که اجازه پشتیبان گیری از فایل ها را خواهد داد . شاید زمانی پیش آید که به هردلیلی فایل از بین برود BACKUP موجود را می توان بازیابی کرد و با خیالی آسوده به کار ادامه داد.
TUNE-UP:
و آخرین ابزار موجود که باعث می شود فایل های اضافی و ریجستری موجود روی ویندوز از بین برود. یعنی دیگر فایلی که بدون استفاده است روی سیستم باقی نخواهد ماند. با این وجود سرعت رایانه تا حدودی افزایش خواهد یافت.

 

قابلیت های بسته امنیتی BitDefender Internet Security 2011 Final:
- محیطی بسیار کامل برای امنیت فوق العاده بالا
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- وجود 8 نرم افزار برای امنیت کامل
- آموزش و کمک به کاربر به صورت فیلم و ویدئو (جدید)
- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan (جدید)
- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی (جدید)
- به روز رسانی سریع
- استفاده از جدیدترین متدهای اسکن سیستم
- عدم کاهش کار آیی یا Porformance  سیستم
- نصب آسان و سریع نرم افزار و کرک شدن به سادگی
- سازگاری با سخت افزار های در حد معمولی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

بزرگ نمائی عکس بدون افت کیفیت با Photo Zoom Pro


بعضی از افراد حرفه ای همیشه این مشکل را داشته اند که به هنگام بزرگنمایی و یا زوم کردن بر روی عکس های کوچک با کاهش کیفیت آن مواجه می شدند. برنامه ی PhotoZoom با ابزار S-Spline XL به شما این امکان را می دهد که به بهترین وجه ممکن و بدون کاهش کیفیت عکس های کوچک خود را به انداره ی دلخواه تبدیل کنید. PhotoZoom Pro  نرم افزاری است کامل و مورد نیاز برای :digital photography، large printing ، DTP ، web design و online publishing .همچنین نرم افزاری است مورد استفاده برای پردازش بر روی industrial image همچون :space technology، امنیتی، پزشکی  و کاربرد های قانونی .بسیاری از حرفه ای ها و حتی غیر حرفه ای ها با مشکل تغییر انداره ی تصاویر خود مواجه هستند.PhotoZoom  نرم افزاری است بر پایه ی S-Spline XL  که به شما قابلیت بزرگ کردن تصاویر خود با کم ترین کاهش کیفیت را خواهد داد. برای مثال انتظار بزرگ نمایی تصاویر 2x2 به 1024x768 را بدون کاهش کیفیت نداشته باشید استفاده ی این نرم افزار برای بزرگ نمایی حدود 3 تا 4 برابر برای استفاده های شخصی و  6 تا 8 برابر برای استفاده های خاص می باشد.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo Zoom Pro v4.0.0:
- بزرگ نمایی چندین تصویر فقط با یک Click
- نصب یک Plugin جهت اسنفاده از این قابلیت بر روی Adobe Photoshop 
- پشتیبانی از تکنولوژی جدید S-Spline XL جهت بزرگنمایی تصاویر با وضوح و کیفیت بالا
- S-Spline XL جدید برای بهبود کیفیت
- تبدیل بصورت گروهی batch
- محیط بسیار ساده حتی قابل استفاده برای مبتدیان
- مورد استفاده بر روی windows و Mac
- دارای جزئیات بیشتر از fine-tuning برای بهبود کیفیت
- پشتیبانی از اکثر format های رایج تصویری
- پشتیبانی از تمام فرمت ها تصویری از قبیل 48 و 64 بیت
- افزایش اندازه ی عکس در حد بسیار زیاد
- چند زبانه بودن پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com

 


مرورگر وب جدید "گوگل کروم" از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ویژگی های کلیدی این نرم افزار Google Chrome v8.0.552.215 Final:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

به دلیل تحریم این برنامه در داخل ایران قابل دریافت نمیباشد! شما در اینجا میتوانید مستقیماً آن را از آسان دانلود دریافت کنید.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

مبدل قدرتمند صوت و تصویر Movavi Video Converter

تبدیل هر فرمتی مستلزم استفاده ازنرم افزار هایی است که علاوه بر قابلیت تبدیل هر دو فرمت را پشتیبانی کند. از نرم افزارهایی که در این زمینه و به خصوص در زمینه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری شرکت های متعددی هستند که در زمینه طراحی و ساخت چنین ابزارهایی فعالیت می کنند. Movavi نام شرکتی است که نرم افزارهای متعددی را در زمینه های مختلف چند رسانه ای عرضه نموده است. یکی از نرم افزارهای تولیدی این شرکت ابزاری است بسیار کامل در زمینه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری که قابلیت پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها را نیز دارد.Movavi Video Converter نام این نرم افزار است. این نرم افزار همانطور که از نامش هم پیداست کار اصلی خود را برای تبدیل فرمت های ویدئویی قرار داده است اما در حقیقت فراتر از یک نرم افزار مبدل ویدئویی عمل می کند چراکه علاوه برتبدیل فرمت های تصویری، فرمت های صوتی را هم به یکدیگر تبدیل می نماید. امکان استخراج فایل های چند رسانه ای را از لوح های فشرده سی دی و دی وی دی نیز می دهد. امکان تبدیل و ذخیره سازی فایل ها را برای سیستم های صوتی و تصویری نظیرiPod ، iPhone ، PSP و تمامی گوشی های تلفن همراه داراست. از دیگر امکانات Movavi Video Converter می توان به امکان دانلود فیلم ها از سایت معروف Youtube نیز اشاره کرد. امکان رایت دی وی دی ها به شکل های مختلف هم در این نرم افزار وجود دارد و البته همه این موارد در پشت یک مبدل ویدئویی پنهان شده است. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از انواع فرمت ها ، پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری، نهایت کیفیت در صوت و تصویر در هنگام تبدیل، امکان ذخیره سازی و تبدیل با کیفیت و اندازه تصاویر دلخواه، نهایت سرعت در تبدیل با استفاده از تکنولوژی های جدید در تبدیل و استفاده آسان در کنار محیط کاربری بسیار جذاب نیز اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Movavi Video Converter v10.2.1:
- محیط کاربری جذاب و استفاده آسان از نرم افزار
- نهایت سرعت در هنگام تبدیل
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری
- امکان تبدیل با بهترین کیفیت ممکن
- قابلیت رایت اطلاعات به صورت های مختلف برروی دی وی دی
- سازگار با انواع سیستم های پخش صوتی و تصویری قابل حمل
- سازگار با انواع گوشی های تلفن همراه
- امکان دانلود از سایت Youtube و نظیر آن
- امکان استفاده از کیفیت دلخواه در هنگام تبدیل
- امکان تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر
- قابلیت تبدیل فایل های ویدوئی به یکدیگر
- امکان استخراج فایل های مالتی مدیا از انواع لوح های فشرده
- پشتیبانی از تکنولوژی HD موجود در تصاویر ویدئویی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

دانلود بازی جذاب Fishing Kings v1.0 - آیفون


بازی بسیار جذاب Fishing Kings دارای محیطی سه بعدی جذاب و سرگرم کننده بوده و از گرافیک خوبی نیز برخوردار می باشد. که برای گوشی های موبایل محبوب آیفون ساخته شده و در این بازی جذاب لذت ماهی گیری با استفاده از سنسور شتاب سنج میتوانید لذت بازی کردن را تجربه نمایید

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >