سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :81
بازدید دیروز :63
کل بازدید :2155206
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/30
7:25 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: www.p30download.com


بسیاری از اوقات هنگام جستجو مقالات یا موضوعات خاصی در فضای اینترنت با فایل های PDF مواجه می شویم به جرات می توان بیان نمود که اکثر مقالات و مجلات و کتب منتشر شده در فضای اینترنت به همین فرمت منتشر می شوند. لذا از دو جهت نیاز به نرم افزار های مرتبط با فایل های PDF احساس می شود یکی جهت ساخت این گونه فایل ها برای انتشار به روی وب و دیگری نیاز ویرایش این گونه فایل ها جهت استفاده از آنها می باشد. نرم افزار PDF Tranformer نرم افزار بسیار قدرتمند جهت کار با فایل های PDF می باشد. با کمک این نرم افزار شما به راحتی قادر به ایجاد و ویرایش فایل های PDF می باشید.

قابلیت های
نرم افزار ABBY PDF Tranformer Pro 2.0 :
- ابزار تولید و تبدیل فایل های PDF در محیطی با کاربری بسیار راحت
- قابلیت تبدیل فایل های PDF به Microsoft Word, Excel, HTML و TEXT
- پشتیبانی کامل از Type های مختلف فایل های pdf
- تولید فایل های PDF از کلیه نرم افزارهای مجموعه Office
- قابلیت ارسال مستقیم فایل های PDF تولید شده به عنوان ضمیمه Email
- امکان تولید فایل PDF در کلیه برنامه های
ویندوز که قابلیت گرفتن پرینت در آنها وجود دارد
- سازگاری کامل با مجموعه نرم افزار های Office
- پشتیبانی از فایل های چند زبانی جهت تولید فایل های PDF  
- تولید فایل های pdf با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر نسبت به نسخه های قبلی همین
نرم افزار
- سازگاری کامل با ویندوز ویستا
- و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
منبع: www.p30download.com

 

اگر با سری محصولات شرکت AbyssMedia آشنا باشید این نرم افزار را حتماً می شناسید و می دانید که این ابزار دارای چه قابلیتهایی ویژه ای است. Audio converter Plus نرم افزاری طراحی شده برای تبدیل پسوندهای صوتی متداول مثل MP3,WMA,OGG و پسوندهای WAV میباشد. موتور تبدیل کننده 32-bit برنامه این قدرت را به شما می دهد تا فایلهای خود را با هر سرعت (Rate) ای که بخواهید تبدیل کنید و حتی قادر خواهید بود که فایلهای WAV 32-bit و 24-bit برای دی وی دی های خود بسازید، یکی دیگر از قابلیتهای نرم افزار تبدیل سی دی های صوتی (Audio Cd) است.

 قابلیت های
نرم افزار Abyssmedia Audio Converter Plus 3.10 :
- تبدیل MPEG Layer3 .MP3
- تبدیل Windows Media Player Files .WMA
- تبدیل OGG Vorbis .OGG
- تبدیل Monky"s Audio.APE, .MAC
- تبدیل FLAC Diles .FLAC
- تبدیل MusePack(MPEG Plus) Files .MPC, .MPP
- تبدیل NTT VQF Files .VQF
- تبدیل WAv Files .WAV
- تبدیل Portable Voice Format Files .PVF
- تبدیل Creative VOC Files .VOC
- تبدیل Commodore Amiga Audio Files .IFF, .SVX
- تبدیل Sun/Net SND Files .SND ,AU
- تبدیل AIFF Files .AIFF
- تبدیل Audio CD به پسوندهای مختلف
- وارد کردن فایلهای صوتی لز لیست های پخش (M3U , PLS.)
- رمز نویسی در MP3,WMA,OGG و پسوندهای WAV.
- انتقال تگهای ID در هنگام تبدیل فایل
- دقت زیاد در سرعت تبدیل، بین 8000Hz, 11025Hz, 16000Hz, 22050Hz, 32000Hz, 44100Hz and 48000Hz
- کیفیت بالا در تبدیل 8 bit, 16 bit, 24 bit, 32 bit(integer) and 32 bit(IEEE floating point)
- بشتیبانی از کشیدن و رها کردن (Drag And Drop)
- محیط کاربری ساده
- سازگار با
ویندوز ویستا
- و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

ابزارهایی برای تبدیل و ویرایش ویدیوها همیشه یکی از نیازهای کاربران بوده و آن ها را برای پیدا کردن نرم افزاری مناسب به دردسر انداخته است. حال این که هر نرم افزار تنها یک عملیات را انجام می دهد و برای کار کامل با یک فایل ویدیو نیاز به چندین ابزار و دردسرهای زیاد است. اما کاربران معمولی بیشتر علاقه دارند تا بتوانند با یک نرم افزار همه نیازهای خود را رفع کنند.

Movavi VideoSuite شش ابزار جالب برای ضبط کردن(capturing)، ویرایش و پردازش ویدیوها در یک بسته در اختیار شما قرار می دهد.

Capture یا انتقال ویدیوها از دوربین و وب کم شما به کامپیوتر: شما به راحتی می توانید ویدیوهای خود را از دوربین به کامپیوتر انتقال دهید و همچنین از وب کم خود برای ضبط کردن ویدیو استفاده کنید.

اگر شما همیشه در حال حرکت هستید و نمی توانید در کامپیوتر فیلم ها را ببینید مشکلی نیست! Movavi VideoSuite شما را قادر می سازد تا فیلم ها و DVD ها را در موبایل یا هر وسیله دیگر مثل ipod ببینید. برای این کار لازم نیست فرمت ها بشناسید؛ تنها ویدیو یا DVD موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس نام وسیله خود را (iPod, PSP، Zune ،PDA  یا موبایل) انتخاب کنید.

به راحتی ویدیوهای خود را - از هر فرمتی که هستند - به فرمت مورد نظر خود تبدیل کنید. اگر می خواهید ویدیوهای خود را در Youtube منتشر کنید یا DVD ها را به فرمت های دیگر تبدیل کنید این نرم افزار از همه فرمت های محبوب ویدیویی پشتیبانی می کند.
( FLV, AVI (DivX, XVid), DVD, VOB, IFO, MPEG, MPEG4 (iPod, PSP, MP4), 3GPP, 3GPP2, MOV, WMV ASF, RM, MP3, WAV)

بریدن و کوتاه کردن یا وصل کردن ویدیوها را به آسانی با این نرم افزار تجربه کنید. چندین ویدیو را به آسانی با یکدیگر تلفیق کنید و یا آن ها را به قسمت های کوچک تر تبدیل نمایید. می توانید تعیین کنید تا براساس حجم یا زمان ویدیوها را جدا کند یا به هم بچسباند. همچنین این نرم افزار از تکنولوژی استفاده می کند که باعث می شود کیفیت فیلم شما پس از انجام عملیات کاهش نیابد.

افکت ها و فیلترها را به ویدیوهای خود اضافه کنید تا زیباتر و مهیج شوند. افکت ها را به فیلم های خود اضافه کنید و آن ها را همانجا مشاهده کنید تا در صورت نیاز تغییرشان دهید.

 عکس ها و صدا های مورد علاقه خود را از ویدیوها و DVD ها خود خارج کنید. اگر می خواهید موزیکِ یک فیلم را در تلفن همراه یا ipod خود داشته باشید یا یک گالری از عکس های یک فیلم بسازید این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد. با تعیین تنظیمات، مشخص می کنید که در هر چند فریم یک عکس گرفته شود. موزیک های ظبط شده را هم می توانید با فرمت MP3 یا WMV ذخیره کنید. دیگر چه می خواهید ؟!

CD ها و DVD های فیلم را کپی و رایت کنید. با این نرم افزار همچنین می توانید به راحتی CD و DVD فیلم های خود را رایت کنید و با بهترین کیفیت نگه دارید.

ویدیوهای شخصی و کارت پستال ویدویی بسارید. فیلم های خود را به کامپیوتر منتقل کنید و با این نرم افزار استایل ها و فریم هایی به همراه پیام نوشتاری خود قرار دهید و به راحتی یک فیلم یا کارت پستال ویدیویی بسازید و دوستان و خانواده خود را از نتیجه ی جالب متحیر سازید!!

 



دانلود نرم افزار با حجم ۴۶.۶ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/8::: 11:32 ص
نظر()
  
  
<   <<   6   7