سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی دانشمند که نادانی اش او را کشته و دانشی که به همراه داشته، وی را سودی نبخشیده است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :141
کل بازدید :2153794
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/10
3:4 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی،دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فورمت های ایمیج پشتیبانی میکند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار DAEMON Tools 4.0.9 :
- ساخت درایو مجازی به منظور اجرای بازی ها بدون نیاز به سی دی، دی وی دی
- اجرای بازی ها و
نرم افزارهای محافظت شده و شبیه سازی انواع قفل های (Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks etc.)
- توانایی پشتیبانی و باز کردن اکثر فورمت های رایج از جمله :  cue/bin , iso , ccd (CloneCD) , bwt (Blindwrite) , mds (Media Descriptor File) , cdi (Disjuggler) , nrg (Nero - must have ImageDrive installed) , pdi (Instant CD/DVD) , b5t (BlindWrite 5)
تغییرات که در این نسخه ایجاد شده است :
- پشتیبانی از StarForce 4.70
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds که توسط Alcohol و DAEMON Tools Pro ایجاد میشوند
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده isz که توسط UltraISO ایجاد میشوند
- برطرف شدن برخی از اشکالات autorun, autostart
- قابلیت چک کردن نسخه ی جدید
نرم افزار
- افزایش کارایی موتور درایو مجازی
- پشتیبانی از ویندوز
ویستا
- و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

آیا سرعت سیستم شما رو به کاهش است؟ MemOptimizer سیستم شما را در پس زمینه ویندوز مانیتور میکند و منابع اجرا شده روی سیستم را در مواقع ضروری خالی میکند، در نتیجه، سرعت کار در نرم افزارهای شما بالا رفته و کارایی آن نسبت به قبل افزایش داده میشود.
خصوصیات نرم افزار:
 - بالا بردن سرعت کامپیوتر با استفاده از مدیریت حافظه کامپیوترتان
 - برگردان کردن فضای استفاده شده یک نرم افزار، بعد از بستن آن
 - بهینه سازی حافظه کامپیوتر در مواقع اضطراری و بحرانی
 - ببینید چه مقدار حافظه در تمام لحظات مورد استفاده قرار میگیرد
مشکل ایجاد شده روی سیستم شما: نرم افزارها 100% از حافظه شما کمی استفاده میکنند. هنگامی که از آنها استفاده میکنید، حافظه شما کمتر و کمتر میشود.
نشانه ها و پیامدهای این مشکل: عملکرد ضعیف، گشت ضعیف در سطح اینترنت، سرعت پایین در آغاز ویندوز، مشکلات نرم افزارها، مشکلات کامپیوتر، صدمه خوردن به اطلاعات و مشکلات فایلها
راه حل: یک مدیریت با کیفیت حافظه میتواند حافظه کاسته شده را برگرداند و قدرت و واقعیت کامپیوتر را برای شما به حالت اول درآورد.
MemOptimizer نرم افزاریست که با تمام ویندوزهای 98SE, 98, ME, 2000, XP, Vista, 2003 کار میکند و از آنها پشتیبانی میکند. شما میتوانید تمام امکانات این نرم افزار را با نصب و تست آن درک کنید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
Stardock WindowBlinds 6.0 Build 32 Enhanced برنامه ای جهت تغییر چهره ویندوز
ظاهر ویندوز برای بسیاری از کاربرانی که از این سیستم عامل پرطرفدار استفاده می کنند بسیار مهم و حیاتیست و به طرق مختلف سعی در زببا و نو کردن ظاهر آن هستند . Microsoft نبز در هر نسخه از ابن سبستم عامل خود توجه فراوانی به ابن قضبه نموده است و از لحاظ زببابی تمامی نسخه های وبندوز از نسخه ی پیشین جذاب ترند . اما هر ظاهری پس از مدتی استفاده برای انسان تکراری و عادی می شود .
شرکت Stardock با طراحی نرم افزار قدرتمند WindowBlinds کمک بسیاری در این زمینه به کاربران نموده است . WindowBlinds قادر است تا ظاهر ویندوز را به گونه ای که شما مایل می باشید برایتان تغییر دهد . دارا بودن VisualStyle های مختلف , ویژگی افزایش توانایی کارتهای گرافیکی برای ساپورت این شکل و ظاهر جدید , پوسته های مختلف برای ویندوز , آیکون ها , فونتها و سایز و رنگ و نوع پنجره ها و حتی صداها برخی از ویژگی های این نرم افزار شرکت Stardock است . قابلیت ایجاد محیط های مختلف برای نرم افزار های مختلف را نیز داراست .
روی هم رفته اگر به دنبال ظاهری زیباتر برای ویندوز خود می باشید WindowBlinds را نیز امتحان نمایید.
برای یافتن Skin های جدیدتر و زیبا تر برای این نرم افزار میتوانید از سایتهای WinCustomize.com, deviantART, LotsOfSkins, SkinBase, XPThemes.com نیز دیدن نمایید !

 

 

ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

چند وقتی است که شرکت Microsoft بر روی سیستم های عامل خود نسخه جدید بسته امنیتی برای محافظت از ویندوز در برابر انتشار نسخه غیرقانونی آن کرده است به نام Windows Genuine Advantage - WGA که به نسخه های غیر اصل ویندوز اجازه آپدیت ویندوز از سایت Microsoft.com را نمی دهد.
شما به وسیله این برنامه کم حجم قادر خواهید بود تا این مشکل را رفع نمائید و مانند یک نسخه اصل از ویندوز، ویندوز خود را آپدیت نمایید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
منبع: www.p30download.com


برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان پی سی دانلود تقدیم میکند:


اگر با اندکی دقت به دنیای اطراف خود نگاه بیندازیم با طرح ها و آثاری مواجه می شویم که در گذشته کمتر دیده می شد. این سبک جدید طراحی که تقریبا همه جا را فرا گرفته از تبلیغات ساده مانند کارت ویزیت ها تا بیلبورد ها و صنایع بسته بندی و آیکون ها و حتی تیزر های تبلیغاتی تلویزیونی و... ، همه و همه ما را متوجه سبک جدیدی در طراحی می کند.

نرم افزار های گرافیکی به 2 دسته کلی تقسیم بندی می شوند: دسته اول نرم افزار هایی مانند فتوشاپ که روی پیکسل و نقاط کار می کنند و دسته دوم نرم افزار های وکتور-Vector یا برداری هستند، که این گونه نرم افزار ها در گذشته کمتر مورد استفاده واقع می شد، که ناشی از قدرت کمتر این نرم افزار ها نسبت به نرم افزاری مانند فتوشاپ بوده که با گذشت زمان به خاطر توانایی های گرافیکی اضافه شده به اینگونه از
نرم افزار ها و قدرت ذاتی آنها که همان خروجی های با حجم پایین ولی کیفیت بالا در چاپ است به گونه ای که کاربران این دسته از نرم افزار ها مشکلی از نظر پایین آمدن کیفیت طراحی هایشان در هنگام چاپ نداشته اند، بر محبوبیت این نرم افزار ها افزوده است. نرم افزار Adobe illustrator CS3 یکی از قدرتمندترین نرم افزار های طراحی و ویرایش به صورت وکتور می باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم افزار هایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. قدرت این نرم افزار به حدی است که امروزه اکثر شرکت های تبلیغاتی و طراحان مجرب در سرتاسر دنیا طراحی های خود را با این نرم افزار انجام میدهند. این نرم افزار با ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت های زیبا به همراه براش-Brush های متفاوت و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe افق های جدید طراحی را پیش روی طراحان قرار می دهد!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Illustrator CS3 ME :
- طراحی آثار  زیبای وکتور در همه زمینه ها با ابزار Essential Vector Tool
- پیاده سازی سریع تر و آسانتر ایدهای طراحی در محیطی با ابزار بسیار قوی و متنوع 
- آماده سازی گرافیک وکتور برای نرم افزار فلش
- افزایش کارایی ابزار طراحی
- پلت کنترل رنگ بسیار پیشرفته
- پاک نمودن سریع و راحت نقاط دلخواه (نسبت به نسخه های قبلی) با ابزار پاکن که کارایی آن مانند کارایی ابزار پاکن فتوشاپ می باشد
- ابزار برش یا همان crop tool جهت برش منطقه ای خاص از طراحی جهت گرفتن خروجی یا برای چاپ
- قابلیت گروه بندی عناصر و آبجکت های طراحی جهت ویرایش سریع و راحت آنها
- امکان تایپوگرافی سریع به خاطر وجود بیش از 100 فونت open type و paragraph and character styles
- Adobe Device Central CS3 ابزار طراحی گرافیکی برای تلفن همراه
- امکان گرفتن خروجی استاندارد جهت استفاده بروی وب
 - قابلیت گرفتن خروجی pdf با ابزار جدید این نرم افزار
- ابزاری جهت تولید  motion graphics و visual effects
- قابلیت ساخت symbol های گرافیکی جهت
نرم افزار فلش
- پشتیبانی از
ویندوز ویستا
- پشتیبانی از زبان فارسی

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >