سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند رابرای دانشش بزرگ بشمار و درگیری با وی را واگذار [امام کاظم علیه السلا]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :81
بازدید دیروز :77
کل بازدید :2153724
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/9
1:48 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

طراحی منوهای تحت وب با نرم افزار Blumentals Easy Button and Menu Maker Pro

 

منوهای تحت وب را می توان با چند راه مختلف طراحی و در وب سایت ها با هرنوع تکنولوژی به کار برد. با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی منوهای ساده خلق کرد ، برنامه نویسی نمود و منوهای کشویی و یا ساده طراحی نمود و یا این که از نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده نمود. نرم افزارهایی که اصولا کارشان طراحی منوهای حرفه ای برای وب سایت ها می باشد. این دسته نرم افزارها قادرند تا منوهای جذاب و حرفه ای خلق کنند بدون این که حتی کوچکترین خطی کدنویسی شود ، این ابزارها به صورت خودکار کدهای لازم برای بهره برداری و استفاده در وب سایت ها را تولید می کنند. از نرم افزارهایی که در این زمینه بسیار قدرتمند عمل می کند می توان به Blumentals Easy Button & Menu Maker Pro اشاره نمود. نرم افزاری فوق العاده کامل و حرفه ای که با بهره گیری از محیط کاربری جذاب می تواند در استفاده آسان و سرعت عمل کاربر هم کمک زیادی نماید.
این نرم افزار قدرتمند قادر است تا منوها کاملا داینامیک و پویا خلق کند بدون این که کدنویسی خاصی انجام شود. بیش از 100 طرح آماده که هرکدام می توانند یک ایده جدید به کاربر ارائه دهند در نرم افزار گنجانده شده است. Blumentals Easy Button & Menu Maker Pro از قابلیت WYSIWYG که تمامی کارها را در محیط طراحی انجام می دهد بهره می برد ، از زبان های مختلف و زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند و به طور کلی شاید بتوان به اطمینان گفت یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه همین نرم افزار است.

 

قابلیت های کلیدی Blumentals Easy Button and Menu Maker Pro v2.1.0.12 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار در طراحی منوهای حرفه ای تحت وب
- ساخت منوهای کاملا داینامیک و پویا
- پشتیبانی از قابلیت WYSIWYG که هرچه طراحی می شود هم دیده خواهد شد.
- امکان بهره گیری از فونت دلخواه کاربر
- امکان استفاده از عکس و یا آیکن های شخصی
- بهره برداری از طرح آماده شده و قرار دادن آن در وب سایت
- پشتیبانی از تمامی مرورگرها و سازگاری کامل با آن ها
- تبدیل منوها به کدهای قابل استفاده در وب
- پشتیبانی از سه فرمت تصویری رایج یعنی GIF , PNG و JPG
- بیش از 100 قالب و طرح آماده
- امکان ساخت منوی جست وجو در وب سایت
- پشتیبانی CSS و HTML
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.AsanDownload.com


در دنیای نرم افزار عرصه های مختلف به وجود آمده اند که هر کدام به نوعی کاربران را به کندوکاو و جستجو بیشتر برای رفع نیاز خود وادار می کنند. زیرا هرکدام از این عرصه های نرم افزار دارای دنیایی بزرگ و پر از شرکت های مختلف هستند که همگی سعی در جذب کاربران دارند ، همان طور که آسان دانلود سعی می کند با ارائه نرم افزارهای جدید کاربران را به سایت جذب کند. یکی از این عرصه های بزرگ بازار نرم افزارهای Optimization یا همان بهینه سازی است. نرم افزارهای زیادی در این زمینه تولید شده اند که معروفترین آنها System Mechanic و TuneUp Utilities می باشند. آسان دانلود قصد دارد اینبار نرم افزار را از شرکت PGWARE معرفی کند. این شرکت نیز بیشتر در عرصه بهینه سازی فعالیت دارد و شاید معروفترین نرم افزار آن نیز SuperRam باشد. ولی اینبار میخواهیم نرم افزاری را با نام PCMedik معرفی کنیم. PCMedik را میتواند نرم افزار قدرتمند و کامل خواند که با ابزارهای موجود در خود با حجمی مناسب نسبت به رفع نیاز کاربران در زمینه بهینه سازی توسط شرکت سازنده تولید شده است. این نرم افزار مجموعه ای کامل از ابزارهای استاندارد برای بهینه سازی ویندوز می باشد و یکی از جامع ترین نرم افزارها برای افزایش سرعت ویندوز و بهبود عملکرد آن به شمار می رود. این نرم افزار در واقع با تعمیرات نرم افزاری و انجام هماهنگی میان نرم افزار و سخت افزار باعث ثبات در عملکرد ویندوز شده و از کاهش سرعت و ایجاد اختلالات در آن جلوگیری به عمل می آورد. PCMedik با رفع خطاها و کرش های مدوام امید شما را به استفاده از ویندوز بیشتر خواهد کرد! بخش رجیستری ویندوز بسیار حساس است و با کوچکترین تغییر نامعتبری باعث اخلال در عملکرد ویندوز خواهد شد. با این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر به تنظیم رجیستری بپردازید و بدون نیاز به دانش فنی مشکلات رجیستری را مرتفع کنید. دیگر با دانلود این نرم افزار از سرورهای آسان دانلود نیازی به نصب سیستم بعد از هر دریافت خطا احتیاج خواهید داشت و با این نرم افزار به reboots های مدوام سیستم نه خواهید گفت!

قابلیت های کلیدی نرم افزار PCMedik v6.12.6.2010:
- بهینه سازی رجیستری ویندوز به راحتی هرچه تمام تر
- محیط گرافیکی زیبا و کابرپسند
- بدون نیاز به دانش فنی در زمینه نرم افزار
- افزایش سرعت ویندوز با اعمال تغییرات
- رفع خطاها و کرش شدن های بی دلیل سیستم
- ایجاد تغییرات مفید مستقیم در رجیستری ویندوز
- بهبود عملکرد حافظه ی سیستم
- آنالیز عمیق و قدرتمند سیستم برای یافتن مشکلات
- رفع مشکلات یافته شده در بخش آنالیز
- ایجاد تغییرات خودکار در سیستم با توجه به توانای کامپیوتر
- امکان از بین بردن سریع مشکلات نرم افزاری
- هماهنگ سازی بهتر بین سخت افزار و نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

افزایش و بهینه سازی سرعت اینترنت با Throttle

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی های نوین خطوط اینترنتی پرسرعت ماننند DSL ،ADS L،Cable ،ISDN و ... با وجود شرکتهای سازنده مختلف و ارائه مودم های گوناگون در بازار تنظیمات اینگونه از وسایل ارتباطی بسیار دشوار بوده و برای دسترسی و سرعت بیشتر به فضای اینترنت می بایستی به درستی تنظیمات این گونه از وسایل را انجام داد تا علاوه بر کیفیت با افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب در مرورگر اینترنتی شما باعث افزایش بهروری از پهنای باند شما گردد. یکی از متد های و تکنولوژی های مورد استفاده از نرم افزارهای افزایش سرعت اینترنت تنظیمات کانکشنهای شما بر روی حدااکثر و تنظیمات خاص شبکه می باشد. این عمل باعث می شود که یک کاربر بتواند با نهایت سرعت بسته به پهنای باند موجود در بستری سریعتر نسبت به دیگر ارتباط ها اقدام به گشت و گذار در دنیای گسترده و مجازی اینترنت نماید. نرم افزار قدتمند Throttle که ساخت شرکت معروف PGWARE که در زمینه بهینه سازی سیستم های رایانه ای فعالیت دارد. این نرم افزار قدرتمند بهترین نرم افزار افزایش سرعت اینترنت در بازار می باشد. و باعث تقویت سرعت اینترنت و همچنین کنترل سرعت ارسال و دریافت و فشرده کردن اطلاعات برای ارسال و دریافت سریعتر می باشد. با نصب این نرم افزار و انجام تنظیمات سرعت اتصال به اینترنت شما به صورت چشمگیری افزایش می یابد و اجازه می دهد شما با سرعت بیشتری در وب سایتهای گشت و گذار نمایید و زمان لازم برای دریافت موزیک ها، فیلمها، بازیها و فایلهای حجیم را کاهش دهید. این نرم افزار سازگاری کامل با خطوط اینترنت پر سرعت مانند DSL ،ADS L،Cable ،ISDN و... را دارد و باعث افزایش سرعت اتصال به اینترنت و همچنین بهبود ثبات ارتباط و اجتناب از قطع و مشکلات به وجود آمده برای اینترنت شما می باشد. این نرم افزار باعث تغییرات در رجیستری ویندوز و همچنین فایلهای سیستمی و انجام تنظیمات پیشرفته در اتصال کانکشنهای شما برای ارائه هرچه سریعتر خدمات دانلود، گشت و گذار در اینترنت، انجام سریعتر بازی های آنلاین رایانه ای و کنترل کامل بر روی پهنای باند اینترنت شما میشود و باعث میشود لذت استفاده از اینترنت را برای شما دوچندان سازد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Throttle v6.12.6.2010:
- تغییرات در ریجیستری و فایلهای سیستمی ویندوز برای افزایش سرعت دریافت و ارسال
- تنظیم خودکار تنظیمات ویندوز و مودم شما برای اتصال سریعتر به اینترنت
- سازگار با آخرین نسخه های ویندوز از جمله 32 بیتی و 64 بیتی
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- قابلت تنظیم خودکار مودم برای سازگار کردن هرچه بهتر با سیستم عامل
- سازگار با انواع مودهای شماره گیر، کابلی، ماهواره ای، موبایلی و ...
- قابلیت افزایش سرعت انتقال و دریافت اطلاعات در شبکه های محلی
- انجام عمل بهینه سازی به صورت اتوماتیک
- سازگار با انواع پل های ارتباطی مانند Dial-up, DSL, ADSL, Cable, ISDN و...
- مناسب برای اجرای بهتر بازی های آنلاین
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

اجرای هرچه بهتر بازی ها با نرم افزار GameGain

 

بازی های رایانه زمانی بهترین کارآیی خود را دارند که سیستم سخت افزاری قدرتمندی هم در مقابل به آن ها اختصاص داده شود ؛ زمانی سیستم بهترین کارآیی را در مقابل بازی ها خواهد داشت که بتوان سخت افزار را با بازی ها هماهنگ کرد ؛ برای اجرای هرچه بهتر بازی ها می توان از نرم افزاری استفاده کرد که با بهینه سازی های خاص خود می تواند کارآیی بهتری در مقابل بازی ها داشته باشد. GameGain نام نرم افزاریست که می توان به آن اعتماد کرد ؛ نسخه دوم این ابزار که به تازگی منتشر شده با استفاده از ترفندهای خاص در اجرای هرچه بهتر بازی ها نقش موثری را ایفا خواهد کرد.
این نرم افزار با ترفندهایی مثل اجرای دو فریم در هر لحظه کار اجرای بازی ها را بهتر انجام خواهد داد ؛ این ابزار که به سادگی نصب و اجرا می شود به راحتی هم قابل استفاده و تنظیم است ؛ تنها حدود 2 مگابایت حجم دارد و با داشتن واسط کاربری جذابش هم کار استفاده را ساده تر خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم برای اجرای هرچه بهتر بازی ها حتما از GameGain استفاده کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GameGain v2.12.6.2010 :
- بهینه سازی پردازنده و حافظه رم برای اجرای هرچه بهتر بازی ها
- بهینه سازی پردازنده گرافیکی برای اجرا بهتر بازی های سنگین
- اعمال تغییرات در رجیستری و سیستم فایل ها برای اجرای بهتر بازی ها
- تنظیم فریم ها برای اجرای لحظه ای
- استفاده و سازگاری با اجرای همزمان دو فریم در لحظه
- اجرای بازی ها در بهترین حالت ممکن
- واسط کاربری ساده و پیشرفته به صورت مجزا
- بهینه سازی و خطایابی دقیق سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

مجموعه فوق العاده زیبا از پس زمینه های موبایل به مناسبت ایام محرم


مجموعه ای بی نظیر و زیبا از تصاویر مخصوص موبایل به مناسبت ایام محرم  لازم به ذکر است این مجموعه شامل 33 تصویر با اندازه ???×??? پیکسل و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخودار می باشد که از آنها می توانید به عنوان Wallpaper تلفن همراه خود استفاده کنید.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >