سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دلت جامه پرهیزگاری بپوشان تا به دانش برسی [از سفارشهای خضر به موسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :45
بازدید دیروز :54
کل بازدید :2154247
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/17
6:35 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود 7554 - بازی 7554

بازی فوق العاده جذاب و زیبای 7554 که توسط کمپانی Emobi Games ساخت و برای PC در سال 2012 منتشر شده است ، جنگ های ویتنام آنقدر خونین و مرگبار بود که بسیار از کمپانی های بازیسازی در مورد آن بازی های بیشماری را منتشر کرده اند همچنین داستان های مختلفی که از آن نقل شده بود سوژه بسیار مناسبی برای این منظور بود و موجب می شد تا نسل کنونی از طریق چنین بازی هایی بتوانند حس و حال آن زمان به خوبی درک کنند یکی از عنوان های جدیدی که امسال با همین موضوع منتشر شده بازی 7554 است شاید از خود بپرسید که 7554 چه معنی می دهد؟ 7554 به تاریخ 7 می سال 1954 اشاره دارد که به احتمال زیاد نام بازی از طرز قرائت خاص این تاریخ در ویتنام بدست آمده است. در این تاریخ ‌ویتنام به یک پیروزی بزرگ در جنگ دست یافت بخشی از ارتش فرانسه که برای کمک به آمریکا به ویتنام آمده بود شکست سنگینی را متحمل شد و باقی نیروها خود را تسلیم کردند صرف نظر از این که بازی از منظر فنی چه خصوصیاتی دارد ، این موضوع بسیار مورد توجه و خوشایند بازی‌دوستان در جهان قرار گرفته است طبق گفته‌ی سازندگان شیوه‌ی روایت داستان و وقایع تاریخی و گرافیک و فضای بازی به سری جنگ‌های قدیمی «ندای وظیفه» شباهت دارد داستان بازی و کاراکترهای موجود در آن کاملا بر اساس واقعیت نوشته شده به طوری که می توان این بازی را مستندی از آن دوران جنگ معرفی نمود ، این بازی از موتور گرافیگی Vision 8 هاوک، موتور فیزیکی PhsyX و هوش مصنوعی Xaitment استفاده می‌کند که می توان آن را تحسین برانگیز و فوق العاده عالی معرفی کرد.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود IDM UltraEdit v18.00.0.1021 - نرم افزار ویرایشگر متن و نوشتن انواع فایل های متنی و برنامه نویسی

امروزه نرم افزارهای بسیاری را می توان در زمینه ویرایش متن یافت که هر یک دارای امکانات متعددی می باشند. بسیاری از برنامه نویسان زبان های برنامه نویسی تحت وب نیز برای کد نویسی زبان مورد نظر خود از این نرم افزارها استفاده می کنند. نرم افزارهای ویرایشگر متنی نیز با توجه به این کاربرد برنامه نویسان از برنامه هایشان سعی بر این دارند تا برنامه های ویرایشگر خود را با زبان های مختلف برنامه نویسی سازگار سازند تا طرفداران بیشتری را به میان کاربران استفاده کننده از نرم افزارهای خود آورند.
IDM UltraEdit نام یک نرم افزار ویرایشگر متنی محصول شرکت IDM Computer Solutions می باشد. IDM UltraEdit یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر جهت ویرایش و نوشتن انواع فایل، از فایل های نرم افزارهای برنامه نویسی گرفته تا فایل های Binary ... همراه با جعبه ابزاری کامل برای انجام کلیه نیازهای شما، قابلیت برنامه ریزی با استفاده از Macro جهت انجام عملیات وقت گیر در کمتر از چند لحظه به صورت خودکار و صدها امکان و ابزار دیگر می باشد.

در این نرم افزار کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنند می توانند به راحتی اقدام به کد نویسی زبان های HTML ،PHP ،Perl ،Java ،Java ،VB ،C و ... نمایند. این نرم افزار از تمامی این زبان ها برای کدنویسی پشتیبانی کامل را به عمل می آورد و با منظم سازی کدها به کمک رنگ بندی به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا به راحتی اقدام به کدنویسی نمایند. همچنین این نرم افزار دارای ویرایشگر کدهای HEX نیز می باشد که این ابزار امروزه در علم Cracking و کرک کردن نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار IDM UltraEdit:
- قابلیت پشتیبانی فایل های 64 بیتی در ویندوزهای 32 بیتی
- پشتیبانی از UNICODE
- توانایی ویرایش متن مبنی بر دیسک
- پشتیبانی فایل هایی با حجم بیشتر از 4 گیگابایت
- دارای ویژگی تاشوندگی کدها
- دارای "Open as" جایگاهی برای نگهداری فایل های Binary ،UTF-8 و دیگر فایل های مبنی بر Unicode
- غلط یاب با قابلیت غلطیابی بیش از 100,000 کلمه همراه با پشتیبانی از زبان های مختلف مانند انگلیسی، فنلاندی، فرانسه، آلمان، هلند، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، مجارستانی و ...
- قابلیت پیکرسازی
- توانایی ویرایش زبان های Latex ،Fortran ،C/C++ ،VB ،HTML ،Java ،Perl
-دانلود فایل های مربوط به این زبان های برنامه نویسی یا دیگر زبان های برنامه نویسی از سایت برنامه
- توانایی پشتیبانی از Project/Workspace
- قابلیت ویرایش مد Column/block
- دارای پنجره SSH/Telnet
- توانایی اتصال به سرور های FTP
- قابلیت پیکرسازی مسیردهی صفحه کلید (32 بیتی)
- شامل نوار ابزار HTML و مرتب کردن آن
- دارای نوار ابزار Websearch مانند Google search ،Yahoo search، Wikipedia ،Dictionary.com، Thesaurus.com ،MSDN online search و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود City Bus - بازی رانندگی با اتوبوس شهری

City Bus یک بازی فوق العاده هیجان انگیز است که در آن شما برخلاف آنچه در سایر بازی های شبیه سازی اتوبوس رانی معمول است، باید هرچه را در اطراف خود می بینید خراب کنید! ترافیک برای شما اهمیت نخواهد داشت و هیچ مانعی مانند نرده، دیوار، ساختمان و یا هرچیز دیگری نمی تواند مسیر شما را مسدود کند... شما باید مسافران را به هر طریقی که شده به مقصد برسانید در این مسیر هر آنچه که بخواهد شما را متوقف کند دشمن است! می توانید در یک بازی سرگرم کننده به تخریب و ویران کردن یک شهر بپردازید.

ویژگی های بازی City Bus:
- 5 اتوبوس متفاوت
- بازی در 5 شهر
- 6 سلاح مرگبار
- 6 نوع ماموریت
- انهدام محیط
- گرافیک کارتونی
- گیم پلی بسیار سریع
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Sahifeh-ye Imam v3.0 - نرم افزار صحیفه امام خمینی (ره)

صحیفه امام مجموعه‌ای کامل‌تر و جدیدتر از صحیفه? نور، شامل مجموعه سخنان سید روح‌الله خمینی در 22 جلد می ‌باشد. این مجموعه دربردارنده? «بیانات، پیام‌ها، مصاحبه‌ها، احکام، اجازات شرعی و نامه‌ها» ی سید روح‌الله خمینی است. این مجموعه کامل‌ترین و جامع‌ترین اثری است که در رابطه با سید روح‌الله خمینی به چاپ رسیده‌است و ویژگی‌های آن در مقدمه جلد 1 به تفصیل توسط حمید انصاری شرح داده شده است. جلد 22 آن نمایه کتاب می‌باشد.
نرم افزار ارزشمند صحیفه امام خمینی (ره) نسخه سوم تقدیم به کاربران عزیز که شامل مجموعه ای ارزشمند از تمام سخنرانی ها و پیام ها و نامه های امام خمینی می باشد.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود New Medical Ebook Collection - مجموعه کتاب های جدید پزشکی

پزشکی شاخه‌ای از علوم سلامت است. هدف پزشکی حفظ و ارتقاء تندرستی، درمان بیماری‌ها و بازتوانی آسیب دیدگان می‌باشد. این هدف با شناخت بیماری‌ها، تشخیص و درمان و جلوگیری از بروز آنها به انجام می‌رسد. در این مجموعه جدیدترین کتاب های مربوط به علم پزشکی گردآوری شده است.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >