سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدانید که از جمله بلاها درویشى است و سخت‏تر از درویشى بیمارى تن ، و سخت‏تر از بیمارى تن بیمارى دل . بدانید که از نعمتها فراخى مال است و بهتر از فراخى مال ، درستى تن و بهتر از درستى تن ، دل از گناه محفوظ بودن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :42
بازدید دیروز :54
کل بازدید :2154244
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/17
5:37 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود USBDeview v2.05 x86-x64 - نرم افزار مدیریت یو اس بی های متصل به کامپیوتر و مقایسه سرعت آن ها

USBDeview یک برنامه کوچک اما بسیار مفید می باشد که به شما اجازه می دهد تا دستگاه های USB متصل به کامپیوتر خود را به راحتی مدیریت کنید. این نرم افزار تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و ... را به شما نمایش خواهد داد. USBDeview کارایی آن دسته از توابع سیستم عامل را که در کار با یو اس بی ها مورد استفاده قرار می گیرند افزایش داده و آن ها را بهینه سازی می کند. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار USBDeview:
- نمایش نام و شرح اطلاعات و خصوصیات هر USB متصل
- نمایش USB های متصل و جدا شده
- جداسازی ایمن USB
- نمایش شماره سریال، حرف اختصاص داده شده به هر یو اس بی  تاریخ نصب آن
- نمایش VendorID و ProductID
- نمایش Class، Subclass و Protocol
- مقایسه سرعت فلش های مختف
- سازگار با ویندوز های 32 بیتی و 64 بیتی
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Complex Evolution v5.1.2 - نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی

Complex Evolution نام نرم افزاری است که بوسیله آن می توانید به صورت بسیار ساده، آسان و سریع به رایت و کپی انواع سی دی ها و دی وی دی ها بپردازید. امکانات و تنظیماتی که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد بسیار انعطاف پذیر هستند که بوسیله آن ها و تنها با چند کلیک می توان به رفع نیازهای مختلفی مانند کپی فایل ها و پوشه ها به صورت Data بر روی CD و DVD، قابلیت کپی دیسک از فایل های ISO، کپی اطلاعات از فرمت های UDF، قابلیت کپی اطلاعات به صورت multisession بر روی دیسک، قابلیت ساخت دیسک های VCD، ساخت دیسک های Audio و ... پرداخت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Complex Evolution:
- رایت سی دی و دی وی دی به صورت Data
- کپی فایل های ایزو ایمیج
- ایجاد و رایت سی دی و دی وی دی های bootable
- رایت سی دی و دی وی دی در فرمت UDF
- رایت سی دی های صوتی از فرمت های WAV، MP3، WMA
- رایت دیسک های VideoCD و SuperVideoCD
- rip کردن فایل های صوتی
- ایجاد ابزار در منوی کلیک راست
- قابل اجرا بر روی فلش دیسک، سی دی، دی وی دی و ...
- کپی فیلم و موزیک
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Alan Wake - بازی آلن ویک

Alan Wake نام عنوانی است که شرکت Remedy آن را ساخته است و استادیوی بازی مایکروسافت آن را منتشر کرده است. Alan Wake یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان بازی است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند ... پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند ... ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .

ویژگی های بازی Alan Wake:
- داستان فوق العاده زیبا
- بازی ماجراجویی
- گرافیک خوب
- گیم پلی مناسب و....
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Syndicate - بازی سندیکا

اگر در چند سال اخیر اخبار بازی ها را دنبال کرده باشید، قطعا از ریبوت های متعددی که خیلی هم باب شده با خبر هستید. Syndicate یکی دیگر از این ریبوت هاست. قدمت این سری به قبل از سال 2000 برمی گردد، به سال 1993 که استودیو Bullfrog اولین نسخه از آن را منتشر کرد و به عنوان یکی از زیباترین و بهترین بازیهای آن زمان شناخته می شد. دنیای Syndicate در آینده ای نزدیک جریان دارد، جایی که سازمان ها و سندیکا های مختلفی بر سر قدرت می جنگند. هر سازمان یک سری نیروهای خبره دارد که با گذاشتن چیپ ها و قطعات الکترونیکی، قابلیت های آن ها را ارتقا می دهد. در واقع Syndicate یکی از اولین بازیهایی بود که به سایبورگ ها و انسان های ماشینی می پرداخت. این بازی که یک عنوان در سبک شوتر استراتژیک در نمای ایزومتریک بود، اکنون و بعد از 19 سال به عنوان یک شوتر اول شخص بازگشته است.

ویژگی های بازی Syndicate:
- محیط هیجانی
- بازی اکشن
- گرافیک بالا
- گیم پلی مناسب و....
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود والپیپرهای زیبا و متنوع - Beautiful Mix HD Wallpaper 09

این مجموعه شامل 100 تصاویر والپیپرهای زیبا و متنوع با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا و متنوع که شامل تصاویر منظره، ماشین، تصاویر فانتزی و ... می باشد برای دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >