سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش برای خدای همراه با نشان نیکو و عمل شایسته، بخشی از پیامبری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :75
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2153641
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/8
11:55 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

مثل هر چیز دیگر، یادگرفتن زبان‌ های خارجی نیز به کمک فعالیت ‌های تفریحی و بازی‌ های آموزشی یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های یادگیری زبان است. این کتاب بسیاری از بازی‌ های اصیل را برای تدریس و آموزش زبان انگلیسی در کلاس‌ های درس توضیح داده  و تعداد زیادی بازی ‌های جدید را نیز به فهرست خود اضافه کرده است. نوع طراحی این کتاب به شکلی است که بسته به میزان مهارت و سواد انگلیسی شاگردان، می‌توانید نوع بازی مورد نظر را انتخاب کرده تا به بهترین نتایج دست پیدا کنید. بنابراین اگر  دوست دارید فراگرفتن زبان انگلیسی را با بازی ‌های کمک ‌آموزشی تجربه‌ کنید، می ‌توانید این کتاب را در دست بگیرید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

سومین مجموعه بازی های فلاش را برای علاقه مندان به بازی های کم حجم و قشنگ فلاش آماده کردید که امیدوارم از آن لذت ببرید.
این مجموعه بازی دارای 
10 بازی فلاش بدون نصب می باشد.که  امید است که این گونه مجموعه ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد .
ویژگی های این پک ها عبارتند از :
- حجم بسیار کم برای
دانلود
- عدم نیاز به نصب بازی
- قابل اجرا در تمامی سیستم عاملها
- بدون نیاز به کامپیوتر پیشرفته و قابل اجرا در تمامی
کامپیوتر ها
- هماهنگ با سلیقه های ایرانی
- و . ..
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/15::: 2:2 ع
نظر()
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

Counter-Strike یکی از بهترین بازیهای شبکه هست که نیازی به توضیح ندارد! این نسخه پرتابل را شما میتوانید بدون نیاز به نصب بر روی USB زده و با خود به مدرسه یا محل کار … برده و از بازی کردن لذت ببرید.
آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی
اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت انلاین و گروهی چندین برابر می شود. این نسخه از بازی در سال 2004 عرضه شده و هم اکنون نیز بعد از سه سال مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از 1.5 میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life 2 ساخته و پردازش شده است.
سازنده : کمپانی Turtle Rock
ناشر : کمپانی Sierra Entertainment
تاریخ انتشار : Mar 23, 2004
وب سایت اختصاصی :
Counter-Strike: Condition Zero
رده بندی ژانر : اکشن تروریستی و شلیک کننده
میزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط
بازی : حداکثر 15 دقیقه
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Teen - مناسب برای افراد 13 سال و بالاتر .
ویژگی های بازی Counter-Strike: Condition Zero:
محیط
زیبا و آیتم های جزئی طراحی شده.
اتمسفر و محیط طبیعی مانند باران و برف و
جلوه های ویژه زیبا این چنینی.
قبابلیت بازی در MAP ها و نقشه های گوناگون.
سلاح ها و تجهیزات متعدد و حقیقی.
و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

کرک جدید برنامه برای کسانی که قبلا این بازی جذاب را دانلود کرده اند اضافه گردید در این کرک تمامی مراحل بازی باز شده و شما می توانید از آن لذت ببرید. و همچنین برای کسانی که تا به حال بازی را دانلود نکرده اند. نسخه جدید بازی با کرک برای دانلود گذاشته شده است.
برای اولین بار وب سایت
آسان دانلود در میان وب سایتهای فارسی زبان بازی کرک شده Peggle Deluxe را تقدیم می کند.
تست خوش شانسی با
Peggle Deluxe این بازی به طور کلی هیچ مهارت خاصی احتیاج ندارد و انجام آن آنقدر ساده است که رده سنی 3 تا 80 سال به راحتی می توانند در عرض 2 دقیقه همه چیز را یاد بگیرند.
هدف‌گیری کرده و
پرتاب کنید! در این بازی سراسر بامزه و انرژی‌بخش می‌توانید بهترین هدف‌گیری‌های خود را انجام داده و امتیاز پشت امتیاز کسب کنید! این بازی که نمی‌توانید آن را با نمونه‌ی دیگری مقایسه نمایید شامل 55 مرحله‌ی مهیج به همراه 10 طلسم جادویی است که هر کدام آن‌ها به نوعی شما را در این ماموریت‌ همراهی خواهند نمود. یک بازی بر اساس مهارت و هم‌چنین شانس! پس بیایید بخت خود را آزمایش کرده و مدت‌های مدید لبخند بزنید!  و مطمئن باشید که هر کس را که چند دقیقه پای آن بنشانید، دیگر نمی‌توانید از جایش بلند کنید.
هدف در هر
مرحله این است که بتوانید همه توپ ها یا خانه های نارنجی رنگ را حذف کنید. تعداد بسیار زیادی خانه یا توپ آب رنگ در صفحه وجود دارد که راه شما را سد می کند و البته برای گرفتن امتیاز به درد می خورند. در کنار این دو رنگ. رنگهای بنفش و سبز هم وجود دارند. رنگ بنفش که هر نوبت جایش فرق می کند. امتیاز شما را بالا می برد و اگر درصد انجام یک کومبو هستید تا با امتیاز گرفتن توپ جدید جایزه بگیرید. باید حتما سر راه یک رنگ بنفش را هم بترکانید.
اما برد و باخت شما در هر مرحله دو رنگ
سبز رقم می زند. در هر مرحله دو رنگ سبز وجود دارند که خانه جادویی هستند. بسته به اینکه چه حیوانی را برای انجام آن مرحله انتخاب کرده باشید. اثر این جادوها فرق می کند. اگر حیوان شما اژدها باشد. خانه سبز توپ شما را آتشین می کند یا اگر چیزی که انتخاب کرده اید آدم فضایی باشد. خانه سبز یک انفجار مهیب را به همراه دارند. ده دوازده حیوان مختلف وجود دارند که بر اساس شکل هر مرحله، باید ببینید قدرت کدام یک بیشتر به درد می خورد .به هر حال این بازی بسیار زیبا و سه بعدی را آسان دانلود به شما پیشنهاد می کند.
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

توجه :‌ کرک برنامه اضافه شد
یک بازی
شطرنج سه بعدی بسیار جذاب که شما می توانید با کامپیوتر بازی کنید و قدرت خود را با آن محک بزنید . بازی مهیج شطرنج Chess3D با گرافیک بسیار بالا و به صورت سه بعدی امکان بازی کردن شما را با کامپیوتر یا به صورت دونفره را مهیا می سازد. بازی شطرنج ، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید ، یک بازی معمولی نیست . اینجا محیطی سه بعدی در اختیار شما ست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته برای شما فراهم است . مثلا بازی کردن در محیط سیاه چاله ، قرون وسطا و قبرستان چه حسی را به شما می دهد؟ در عین حال اگر بخواهید با رایانه بازی کنید ، باید تجربه صدها نوع بازی را بهمراه داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید. به هر حال در رابطه با این بازی آنچه که بیشتر قابل توجه بود را گفتیم ، اما این چند قلم را هم اضافه کنید:
- امکان بازی در سطوح مختلف از نظر درجه
سختی
- امکان انتخاب بی نهایت صفحه ، مهره و پس زمینه
- گرافیک
سه بعدی با انیمیشن بازیکنان و بازتاب تخته بازی
- قابلیت جاگذاری کامپیوتر با شدت های مختلف برای بازیکن مقابل
- بازی 2 نفر بر ری
شبکه و یا اینترنت
- تخته بازی بیشمار ، حالت انخابی پشت زمینه و
بازیکنان از فایل های داخل سیستم
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/15::: 11:37 ص
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >