سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف، اختلاف را می زُداید و الفتْ پدید می آورد. [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :77
کل بازدید :2153659
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/9
12:40 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

145 بازی برای سری های مختلف گوشی همراه !!! از جمله گوشی هایی که بازی ها بر روی  آنها اجرا می شود به Nokia , Samsung , Motorola , Sony Ericsson , LG اشاره کرد.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

در این بازی زیبا و جذاب شما تجربه سفر به گذشته و سفر به سرزمین های عجایب هفتگانه را بدست می آورید و در این سرزمین ها با کنار هم چیدن اشکال هم شکل مصالح و نقشه مورد نیاز جهت ساخت عجایب هفتگانه را در اختیار کارگران قرار داده و به قولی شب و روز کار می کنید تا عجایب هفتگانه را درست کنید و این کار با کنار هم چیدن اشکال هم شکل که باعث انفجار سنگ ها شده  انجام می شود، این سنگ های منفجر شده همان مصالح مورد نیاز بازی می باشد جهت اتمام ساخت یکی از عجایب هفتگانه که در مدت زمان محدود باید این کار را انجام بدهید و در هر مرحله از بازی شما ساخت یکی از عجایب هفتگانه را به پایان می رسانید. از نکات عمده این بازی داشتن تمرکز بالا و قدرت تصمیم گیری در شرایط بحرانی بازی می باشد.

برخی از ویژگی های مهم این بازی زیبا:
- تجربه سفر به دوران گذشته
- لذت مشاهده عجایب هفتگانه
- محیط بسیار زیبای سه بعدی با گرافیک بسیار زیبا
- قابلیت ذخیره مراحل بازی به صورت خودکار

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/13::: 11:49 ص
نظر()
  
  
 

اگر به بازی های سبک خانه سازی علاقه دارید این بازی را از دست ندهید ، شما در این بازی قرار نیست خانه ها را در کنار یکدیگر بچینید بلکه با شلیک جوجه های هم رنگ به یکدیگر امتیاز کسب کنید و خانه سازیه جوجه ای یا همان جوجه چینی را نیز تجربه کنید ، این بازی از سه سبک داستانی ، ماجراجویی و اکشن تشکیل شده است که قادر خواهید بود با انتخاب هر سبک به دلخواه خود به بازی بپردازید و چنان در بازی غرق شوید که گذر زمان را متوجه نـشوید. پیشنهاد میکنیم حتما دانلود نمایید.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : www.p30download.com


در این بازی زیبا با کنار هم چیدن اشکال هم شکل در مدت زمان محدود و جمع آوری جواهرات ، در هر مرحله از بازی نمادهای سحرآمیز قدیمی را فعال می نمایید. این نمادهای سحر آمیز در طول مراحل بعدی بازی قدرت جادویی خود را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین بعد از جمع آوری امتیازات لازم به شما جوایزی نیز در طول بازی داده می شود. از ویژگی های خیره کننده این بازی افکت های تصویری زیبا همراه با موسیقی هیجان آنگیز آن در هنگام جمع آوری جواهرات می باشد که کاربر را تشویق به ادامه بازی می نماید. ویژگی جالب دیگر ابن بازی گرافیک بالا و بسیار زیبای این بازی در کنار حجم نسبتاً کم می باشد و در یک کلام می توان این گونه بیان نمود که شما در حین بازی سفری خیال انگیز و رویایی به کوهها و سرزمین های ناشناخته مکزیک داشته و خانم دکتر Emily Jones را در اکتشافات تاریخی و کشف اسرار ناشناخته این منطقه زیبا همراهی می کنید.

ویژگی های مهم این بازی جالب:
- شامل 41 مرحله بازی تقسبم شده در 5 گروه
- هفت نماد قدرتمند سحر آمیز و نه جایزه ویژه
- قابلیت ذخیره مرحل مختلف بازی
- کنترل موسیقی و صدای بازی توسط کاربر

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >