سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این قرآن ریسمان خدا و نور روشن گر و درمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :44
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2154885
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/26
8:52 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود Business Card Designer Plus v10.2.0.0 - نرم افزار طراحی کارت ویزیت های حرفه ای و زیبا

کارت های ویزیت شرکت ها یا کارت های تجاری مربوط به مشاغل گوناگون افراد، در صورتی که جذابیت، زیبایی و ابهت کافی را داشته باشند در پیشرفت بهتر و رسیدن هرچه سریعتر به اهداف بسیار موثر خواهد بود.
برای طراحی این گونه کارت ها معمولا از همان نرم افزارهای مادر در طراحی مانند فتوشاپ و یا کرل استفاده ولی برای صرفه جویی در هزینه و زمان و همچنین آسانی کاربر و گرفتن نتیجه مطلوب تر بهتر است از یک نرم افزار تخصصی این کار در این زمینه استفاده شود.
شرکت Belltech Systems نرم افزار قدرتمندی تحت عنوان Business Card Designer را دارا می باشد که این ابزار به شما امکان طراحی و خلق کارت های تجاری مختلف و بسیار زیبایی را در حداقل زمان ممکن و با کیفیت عالی به شما می دهد. در طراحی با آن نرم افزار تنها کافیست بدانید که چه می خواهید، ادامه کار را نرم افزار در کمتر از چند دقیقه می تواند به کمک شما انجام دهد و بلافاصله آن را پرینت کرده و کارت آماده ی حاصل را به شما تحویل بدهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Business Card Designer:
- طراحی سریع و آسان نرم افزار که در محیط نرم افزار ابزارهای مورد نیاز کار را آماده و در دسترس می بینید
- استفاده از طرح های از پیش ساخته شده ! لازم نیست که شما برای طراحی هر کارت به خلق چهار چوب و طرح کلی آن دست بزنید بلکه تمپلات ها و طرح های از پیش ساخته شده ی نرم افزار به صورت آماده در اختیار شما قار خواهد داشت و تنها با ایجاد تغییرات لازم از آن یک کارت ویزیت تجاری شخصی بسازید
- مجهز بودن به ابزارهای مناسب و ساده ی طراحی
- استفاده از پس زمینه های گوناگون، چه پس زمینه های از پیش تعیین شده ی نرم افزار و چه پس زمینه های دلخواه شما
- استفاده از ویژگی Color Blending در طراحی
- سازگار با تمامی کاغد های مخصوص چاپ کارتهای تجاری
- سازگار با هر سایز و اندازه ای از 1*1 اینچ تا 5*5 اینچ
- ذخیره ی کارت ها به عنوان تصویر با فرمت های مختلف
- ذخیره ی تمپلات های طراحی شده
- انجام عملیت دستوری گوناگون مانند Redo/Undo و Rotate و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Xara 3D Maker v7.0.0.415 - نرم افزار طراحی آرم و انیمیشن های سه بعدی

Xara 3D Maker برنامه قدرتمند برای خلق انواع تصاویر سه بعدی است که توسط آن می توانید برای سایت خود لوگو یا آرم سه بعدی جذابی ایجاد کنید، این برنامه جالب به همین فونت های دو بعدی ویندوز جان می بخشد و آن ها را به صورت سه بعدی در می آورد، تمامی جزئیات از قبیل عمق، میزان نور، جهت تابش نور، نرمی، جنس، رنگ و بافت، سایه، اندازه فونت و... قابل تنظیم هستند.
همچنین می توانید با حرکت بخشیدن با آنچه خلق کردید انیمیشن های سه بعدی ایجاد کنید و حتی به عنوان اسکرین سیور نیز از آن ها استفاده کنید، تصاویر تولید شده توسط این برنامه کیفیت بالای دارند و به فرمت های WMF/EMF قابل ذخیره می باشند. که می توان آن ها را در برنامه CorelXARA ویرایش کرد و برای انتشار از طریق وب و فرمت های رایج در اینترنت آماده نمود. فایل خروجی در فرمت های GIF, Flash, JPEG, PNG, AVI یا BMP می توانند ذخیره شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara 3D Maker:
- طراحی آبجکت های سه بعدی
- تنظیم تمام جزئیات حجم، فونت، ابعاد و ...
- ساخت آرم، لوگو و تیترهای سه بعدی برا یوب سایت
- پشتیبانی از فایل ها ورودی WMF/EMF, CorelXARA و Webster
- فایل خروجی در فرمت های GIF, Flash, JPEG, PNG, AVI یا BMP
- ساخت انیمیشن های سه بعدی متحرک
- دارای بیش از 27 طرح برای بعد دادن به گرافیکی
- محیط کاربری آسان
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود کتاب رمان ماجرای یک شهر

 رمان ماجرای یک شهر نوشته ی ژول ورن میباشد. ژول ورن در هشتم فوریه 1828 میلادی در یک خانواده مرفه در منطقه فدو از شهر نانت فرانسه به دنیا آمد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشته حقوق به پایان برد اما ذوق نمایشنامه‌نویسی و رمان‌نویسی او را بر آن داشت که کم‌کم به سوی ادبیات کشیده شود. 

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 240
حجم فایل: 4.37 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:30 - 90/11/13
امتیاز:

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Sonic the Hedgehog 4 Episode 1 v1.0r9 - بازی سونیک خارپشت

بازی Sonic the Hedgehog می تواند برای طرفداران بازی های زیبای سونیک کمپانی SEGA، بسیار جذاب باشد. ویژگی های گیم پلی از جمله چرخش ها و حمله های کاراکتر بازی در این نسخه از بازی بسیار بهبود یافته است. دکتر اگمن دشمن همیشگی سونیک بازگشته است و این بار با ماشین های پیشرفته تر و جدید خود باز هم در پی از بین بردن سونیک می باشد که باید او را در نبردهای مختلفی شکست دهید. چهار مرحله منحصر به فرد در این بازی طراحی شده که بسیار هیجان انگیز می باشند. گرافیک قدیمی، جدول رده بندی امتیازات، موزیک پس زمینه آمریکایی و ژاپنی، تجربه  بازی در دنیای زیبا و سرشار از هیجان و ... از ویژگی های این بازی محبوب می باشند. شما می توانید با جمع آوری 7 زمرد سبز رنگ، Super Sonic را فعال کنید.

ویژگی های بازی Sonic the Hedgehog:
- مراحل هیجان انگیز
- پیروی از خط داستانی
- جدول رده بندی امتیازات
- تجربه بازی در دنیای گرافیکی خاص
- موزیک پس زمینه آمریکایی و ژاپنی
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Rosetta Stone Farsi: Persian v3.x - نرم افزار آموزش زبان فارسی (پارسی)
فارسی زبان رسمی کشورهای ایران و تاجیکستان و یکی از دو زبان رسمی کشور افغانستان است. در ایران اولین زبان بیش از 40 میلیون نفر (بین 58? تا 79?) فارسی است. 20 میلیون نفر در افغانستان، 5 میلیون نفر در تاجیکستان، و حدود 7 میلیون در ازبکستان به این زبان صحبت می کنند.
Rosetta Stone Farsi: Persian راه حلی جامع برای یادگیری زبان فارسی در 3 سطح آموزشی می باشد که از مبتدی ترین آموزش ها شروع کرده و شما را به جایی می رساند که مهارت لازم را در خواندن، نوشتن، صحبت کردن و فهمیدن این زبان به دست آورید. در سطح اول واژگان، دستور زبان و ساختار جملات که برای شروع یادگیری زبان فارسی نیاز دارید را فرا خواهید گرفت. در سطح دوم در حالیکه اصول اولیه را یاد گرفته اید می توانید درباره مسائل عادی مثل محیط اطراف صحبت کنید. در سطح 3 که پیشرفته ترین سطح آموزشی این مجموعه است، مفاهیم پایه ای و مهارت های محاوره ای زبان فارسی را به خوبی فرا می گیرید و به کمک آنچه در سطح 1 و 2 آموخته اید به اندازه کافی در این زبان تبحر پیدا خواهید نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Rosetta Stone Farsi: Persian:
- یادگیری هر 4 مهارت های زبانی، شامل گوش دادن و درک مطلب، صحبت کردن، خواندن و نوشتن
- یادگیری به شیوه طبیعی (مانند یادگیری زبان مادری)
- ارزیابی تلف و لهجه به صورت پویا
- آموزش لغات و دستور زبان
- شامل تمرین و آزمون های ارزیابی پیشرفت
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >